Zo meiden
heb alles bijgelezen vanaf gisteravond
Bieb: wat leuk van de dierenarst dat je een kaartje hebt gekregen, en wat lief dat je een beeldje voor puma hebt gekocht
Kruimels: Nog efffe en je badkamer is klaar, of is ie vandaag af gekomen?? Ik was degene die vroeg of je ouders waren gescheiden. gelukkig dat je contact met je moeder dan weer redelijk te noemen is,
Ik vind het ook leuk dat pip en jij zo dicht bijelkaar wonen, en ik moest zo lachen dat je schreef dat je in een winkel iemand joey hoorde roepen en dat je toen aan mij dacht haha
Pip: van reiki wordt ik echt ontspannen echt lekker haha
hoe was je ovu test vandaag, mijn weer helemaal niks, wat vervelend trouwens dat je geen hoge tonen kan horen
Bambi: jammer dat je niet zoveel meer bij ons komt schrijven, maar ik snap je wel hoor meid, als je maar wel af en toe wat achter laat hoor wat we kunnen niet zonder je
jacqy: ik vind het niet gek hoor dat je af en toe een dipje hebt, je hoopt natuurlijk elke maand weer dat het raak is, hoe is het met je blaren
Sterretje: knap hoor dat je nog niks hebt gezegd op je werk, wel moeilijk he om je moet te houden haha
Wat zei de huisarts over die steken in je lies??
Happy: lekker dat je je eigen auto weer terug hebt, rijd toch het allerlekkerste hahah
gelukkig gaat het weer wat beter met je kat
zo manlief kwam gisteravon thuis, lekker lekker en het gaat erg goed met hem
Meiden ik moet stoppen want ik heb ondertussen visite gekregen
xxx xlinda