KLUSBABES 7!!!

Hoi sterretje,

Gelukkig heb je geen last meet pffff opluchting he. Je zal er idd over een paar maanden nog aan terug denken dat je nu nog niet zwaarder was geworden whaha. Spannend he een echo, lijkt me zoooooooo leuk !!!!!!

kus happy

Hoi hoi

Ik ben nieuw hier!!!!
ff een voorstel rondje ik word 21 okt 29 en woon samen met me vriend.

Gisteren is me spiraal dr uit laten halen bij de huisarts, ik dr heen op van de zenuwen want dacht dat het er uithalen net zo pijnlijk was als inzetten. zat me peentjes te zweten in de wachtkamer (moest ook nog een uur wachten hij liep uit ) ik naar binnen nou dan moet het maar gebeuren dacht ik verstand op nul en gaan. lig ik daar heel diep adem te halen om rustig aan uit te ademen zegt de huisarts zo klaar. Jeetje waar maakte ik me druk over hihhihh voelde nagenoeg niets.

Dus super blij naar huis en me vriend vertellen dan het super gegaan was en nu aan de klusmaanden beginnen  joepie hhihihiih. hoop dat het snel raak is net als bijna iedereen wil .

Ik heb nog wel een VRAAGJE: ik heb het spiraal gehad en weet dus niet of ik me periode al heb gehad of niet, heeft iemand enig idee hoe je dat dan uit reken of dat het gewoon afwachten is.

groetjes quinta

@kruimel: Ja, ik heb idd ook last van een winterdip. Ik heb echter geen zonnebank en ik hoorde je zeggen dat je er zo actief van werd. Wel super als dat werkt. Weet je wat ook een beetje helpt, als je rond deze periode nog even op vakantie gaat. Italië bv. Dan heb je een lekker zonnetje.
@bieb: Ben je mal, als dit forum alleen over zwanger worden ging dan waren we snel uitgepraat. ("heb je geklust?" "ja/ nee" "ok") Dus je hoeft je helemaal niet rot te voelen omdat je iets schrijft. Ik heb daar van jou geen last van en ook niet van de andere meiden hier.
@bieb (geloof ik) ik lees soms snel even door de topics, maar eerlijk gezegd reageer ik steeds minder. Soms komt een bepaald onderwerp ook al voor de 20e keer langs en dan denk ik: duh. Dus meestal zit ik hier. Hier wordt ook gereageerd. Bij het mei-forum mag je blij zijn als er op 5 onderwerpen op een dag een reactie is gegeven.

@happy: ik was idd blij dat het niks was. Hé, wat was er met de auto. Ik ben benieuwd of bambi gelijk had.
@kruimel: je vroeg nog tips ivm zwanger worden? Uitgaan van een 23 dagen cyclus qua klussen als het een 28 dagen cyclus moet zijn. Dat is het enige wat ik anders deed dan de maanden ervoor, te vroeg klussen, hihi.

Hey sterretje,    

Heb er niet zo veel verstand van maar het was iets met de voorvering ofzo. Ik hoor het nu niet meer dus hopen dat het zo blijft. Ga ff eten

liefs happy

Zo meiden

heb alles bijgelezen  vanaf gisteravond

Bieb: wat leuk van de dierenarst dat je een kaartje hebt gekregen, en wat lief dat je een beeldje voor puma hebt gekocht

Kruimels: Nog efffe en je badkamer is klaar, of is ie vandaag af gekomen?? Ik was degene die vroeg of je ouders waren gescheiden. gelukkig dat je contact met je moeder dan weer redelijk te noemen is,
Ik vind het ook leuk dat pip en jij zo dicht bijelkaar wonen, en ik moest zo lachen dat je schreef dat je in een winkel iemand joey hoorde roepen en dat je toen aan mij dacht haha

Pip: van reiki wordt ik echt ontspannen echt lekker haha
hoe was je ovu test vandaag, mijn weer helemaal niks, wat vervelend trouwens dat je geen hoge tonen kan horen

Bambi: jammer dat je niet zoveel meer bij ons komt schrijven, maar ik snap je wel hoor meid, als je maar wel af en toe wat achter laat hoor wat we kunnen niet zonder je

jacqy: ik vind het niet gek hoor dat je af en toe een dipje hebt, je hoopt natuurlijk elke maand weer dat het raak is, hoe is het met je blaren

Sterretje: knap hoor dat je nog niks hebt gezegd op je werk, wel moeilijk he om je moet te houden haha
Wat zei de huisarts over die steken in je lies??

Happy: lekker dat je je eigen auto weer terug hebt, rijd toch het allerlekkerste hahah
gelukkig gaat het weer wat beter met je kat

zo manlief kwam gisteravon thuis, lekker lekker en het gaat erg goed met hem

Meiden ik moet stoppen want ik heb ondertussen visite gekregen

xxx xlinda

@linda: ik heb het niet meer gevraagd.  Ik had wel verteld van de buikgriep en zo en ik moest daarna echt doorvragen wat er ging komen en wanneer ik weer contact moest opnemen. Het ging me zeg maar iets te snel en ik beleef dit ook pas de eerste keer, dus weet niet wat er van mij verwacht wordt. Ik had vandaag echter last van mijn darmen, dus ik denk dat het daar misschien mee te maken heeft. Mijn mannetje wordt helemaal nerveus van me. Ik vind het soms wel rot voor hem. Konden mannen ook maar een beetje voelen.
Vandaag kwam mijn zwangere collega eten vragen, want ik heb altijd van die liga-achtige koekjes. Ja, want ze had zo'n last van de misselijkheid. Toen ging ze met een andere collega die al moeder is erover praten. Toen die weg was zei ik tegen haar: anders moet je vitamines nemen, dat helpt. Ze had niets door. Dan denk ik het is echt om te gillen, de ene zwangere komt het van de andere afbietsen. Ik dacht trouwens dat ik genoeg had, bleek na afloop dat ik daardoor te weinig had

hoi hoi,

even weer snle bijgelezen.
Nu even geen tijd om te reageren, gaan naar Zeg eens AAAA in het theater.
moeten echt weg nu, fijne avond allemaal.
Als ik er niet te laat weer ben, dan kom ik nog ff kletsen hoor.
groetjes Kruimels

Terug
Bovenaan