Sterretje@ ik denk niet dat je bang moet zijn van die steken. Ik had ook steken in linker lies, maar denk niet dat dat met mijn mk te maken heeft gehad. Ik heb bij zo veel vrouwen hier op te forum gelezen dat ze last hadden van steken in lies en gewoon nog zwanger zijn. Dus don't worry, hoort er gewoon bij!!!
En toen ik dus nog op april forum zat tijdens mijn zwangerschap reageerden ze amper daar. Dus ik blijf lekker hier beppen.
Ben trouwens doodop. Vanmiddag hebben we met z'n 2-tjes verder de woonkamer geverfd. Niet af want begonnen pas om 3 uur ofzo. Eerst even bij neefje vriend langs want die was gisteren geopereerd aan arm. Had ik volgens mij wel verteld dat hij 1,5 week geleden gevallen was op arm. Ziekenhuis helemaal verkeerd beoordeeld. Hij moest nu plotseling met spoed geopereerd worden. Weet niet precies hoe en wat maar hij heeft nu schroef in arm zitten. We gingen vanavond kippensoep eten en hebben maar even een klein pannetje naar hem gebracht, Had hij wel zin in. Wonen toch bij ons aan de overkant dus zo gebracht.
Shit, wilde vanavond vermist kijken, maar komt weer niet. Zo, even de 4e truffel in mijn mond stoppen haha vreetzak ben ik. Vanmorgen gingen we op marktje kaas kopen, kwam er iemand aan die we kenden maar niet vaak zien en die zei, zoo jij bent ook veel afgevallen. Je ziet er goed uit, mooi hoor. Ja 16 kilo goed he? (vorig jaar al hoor) Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen. dag weer beetje beter.
Ik zei net al tegen vriend. het is net een soort liefdesverdriet wat je om Puma hebt, af en toe zo een klote gevoel, net of je hart gebroken is. Timba ligt nu natuurlijk weer op de schone was te slapen.
Ik ga nu nog even op Hyves kijken...