KLUSBABES 7!!!

Meiden, ga stoppen ....... Lin gelukkig dat het goed gaat met je mannetje !!!!!!

Tot morgen lieve meiden, fijne avond allemaal

kus happy

Sterretje@ ik denk niet dat je bang moet zijn van die steken. Ik had ook steken in linker lies, maar denk niet dat dat met mijn mk te maken heeft gehad. Ik heb bij zo  veel vrouwen hier op te forum gelezen dat ze last hadden van steken in lies en gewoon nog zwanger zijn. Dus don't worry, hoort er gewoon bij!!!

En toen ik dus nog op april forum zat tijdens mijn zwangerschap reageerden ze amper daar. Dus ik blijf lekker hier beppen.

Ben trouwens doodop. Vanmiddag hebben we met z'n 2-tjes verder de woonkamer geverfd.   Niet af want begonnen pas om 3 uur ofzo. Eerst even bij neefje vriend langs want die was gisteren geopereerd aan arm. Had ik volgens mij wel verteld dat hij 1,5 week geleden gevallen was op arm. Ziekenhuis helemaal verkeerd beoordeeld. Hij moest nu plotseling met spoed geopereerd worden. Weet niet precies hoe en wat maar hij heeft nu schroef in arm zitten. We gingen vanavond kippensoep eten en hebben maar even een klein pannetje naar hem gebracht, Had hij wel zin in. Wonen toch bij ons aan de overkant dus zo gebracht.

Shit, wilde vanavond vermist kijken, maar komt weer niet. Zo, even de 4e truffel in mijn mond stoppen haha vreetzak ben ik. Vanmorgen gingen we op marktje kaas kopen, kwam er iemand aan die we kenden maar niet vaak zien en die zei, zoo jij bent ook veel afgevallen. Je ziet er goed uit, mooi hoor. Ja 16 kilo goed he? (vorig jaar al hoor) Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen. dag weer beetje beter.

Ik zei net al tegen vriend. het is net een soort liefdesverdriet wat je om Puma hebt, af en toe zo een klote gevoel, net of je hart gebroken is. Timba ligt nu natuurlijk weer op de schone was te slapen.

Ik ga nu nog even op Hyves kijken...

hey bieb,

Heb je een dagje vrij mat je jezelf nog af! Hard werken hoor klussen in huis!

Kruimels,

Was het leuk in de Tamboer?

Gezellig op hyves bieb? Ik heb toen jullie het over hyves hadden helemaal mijn hyves niet doorgegeven. Wilde wel maar ben zo bang dat mensen via via mij dan weer kennen en mensen er dan achter komen dat ik hier rondhang. Hoe hebben jullie dat eigenlijk met elkaar afgesproken?

En nu ik weet dat Kruimels zo dichtbij woont vind ik het helemaal eng...wihihihi.

X

He meiden!

Hoe is het met jullie?
Linda, hoe is het met de ovulatie testen? al resultaat? hoop t voor je!
Bieb, leuk hoor verven! Knapt er wel lekker van op he?!
Hier gaat het wel aardig... zit nog steeds in mijn dipje.. hoop dat die snel weer over is..
Met de blaren kan t ook wel iets beter haha.. Woensdag naar pedicure geweest en die heeft nu de blaren blood gelegd dus doet t nog meer pijn!! haha geeft verder niet hoor. Gaat wel weer over.
Zwangere dames, ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers op jullie hoor! Ik wil ook zo graag! Gaat het goed met jullie? En de kwaaltjes?

Liefs Jacqy

Hoi Jacqy,

Auw, lijkt me echt pijnlijk zoveel blaren. Maar ja zo kan je wel een week nagenieten van je goede doel loop!  Is het de ongesteldheidsdip (was je toch deze week?), vroege hersftdip of iets anders?

X

he pip!
Ja ik word er inderdaad nu al de hele week aan herinnerd! Geweldig was t!
En dat dipje.. is denk ik echt een zwangerworden dipje.. Was zeer teleurgesteld toen ik ongie word. Weet ook niet waarom ik nog steeds die dip heb. Is helemaal niets voor mij namelijk. Ik weet t ook niet en hoop dat ik snel weer mezelf ben.

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan