KLUSBABES 7!!!

Hoop voor je dat het snel weer overgaat. Heb je leuke plannen voor dit weekend of iets anders leuks in de planning de komende tijd? Voor mij helpt dat vaak.

Ik ben de hele avond al zo ontzettend lui. Ben net van de bank geklommen, gedoucht en lig nu in m'n bedje maar ben eigenlijk nog niet moe, gewoon lui hihi

X

goeiemrogen meiden

Bieb: hopelijk is de kamer snel klaar pfff wat een kluswerk wat jullie allemaal zelf verzetten in huis, haha kruimels de voegen en bieb de verf, ik denk dat ik jullie maar in ga huren als ik moet voegen en verven haha

Jacqy: ik hoop dat je snel weer een beetje uit je dipje komt, het is inderdaad elke maan weer een klap als je toch weer ongi wordt, ik hoop voor je dat het snel raak is meid, enne die blaren zijn inderdaad een leuke herinnering aan de wandeltocht haha

Sterretje; wat grappig zeg dat je zwangere collega niets doorhad toen je zei over die vitamines hahaha, ik zou ook inwendig wel moetn lachen
En wat die steekjes betreft, het kan ook misschien bandenpijn zijn, en je kan ook als je langer zwanger bent meer pijntjes krijgen, en dat is natuurlijk normaal want alles wordt natuurlijk opgerekt en je organen worden ergens naar boven gedrukt, haha, maar als je iets niet vertrouwd moet je gewoon de ha of de verloskundige bellen, want daar zijn ze voor en dat vinden ze echt niet gek

Kruimels: hoe was zeg eens aaa gisteren??

xxx linda

Pip: vandaag nog steeds een luie dag ?? hahaha , daar is het natuurlijk wel lekker weekend voor, ik heb een lekker rustig weekend dit weekend, ga lekker niks doen

xxx linda

Goedemorgen!

Vandaag wordt geen luie dag hoor. Staat weer vanalles op het programma (de was, boodschappen, dingen versturen, eventueel nog kozijn verven..etc). Gelukkig is het weekend, dan gaat alles wel een stapje langzamer.

Hoe is het met je man Linda? Houdt ie er eigenlijk een litteken aan over is dat met naalden gedaan? Ik heb eigenlijk geen idee? Herstelt ie goed?

Ik stel voor om zo vrij te zijn weer wat mensen van de roze wolk af te gooien. Sommige dames zijn hier echt nooit!! Ik zal zo wel even kijken en een voorstel qua namen doen, okidoki?

Waar is april eigenlijk? Hoe gaat het met je?

x

oh zie dat de roze wolk wel up to date is...misschien dat roos er nog af kan...voor mijn gevoel heb ik haar al in tijden niet gezien.

Linda,

Had gister ook weer een negatieve ovulatietest. Ik had wel weer een vaag lijntje, maar dat telt niet. Ik ben nu door mijn testen heen en ga ook geen nieuwe kopen. Ga gewoon door met temperaturen en vindt m'n ei wel achteraf. Klus gewoon braaf om de dag.

X

hey pip

Dat wordt een drukke dag vandaag, mooi dat je gisteren lekker aan het uitrusten bent geweest haha

Met mijn man gaat het goed, gisteravond hebben we het verband eraf gehaald dus konden we zien wat er was gebeurd, Ze hebben rond zijn tepel het open gesneden en van daaruit dus bezig geweest, hij heeft in elke tepel ongeveer 8 hechtingen en die mogen er donderdag uit, het is wel heel mooi gedaan, en je ziet er als het zomer is en loopt op blote buik niks van gelukkig, Hij heeft bijna geen pijn alleen de hechtingen trekken een beetje, Hij gaat maandag weer werken, maar mag niet tillen duwen of trekken, dus gaat ie een beetje rondjeslopen hahaha

Joey is een beetje ziek aan het worden, heel erg verkouden en is om alles aan het schreeuwen en janken, dat is al helemaal niks voor hem dus daaraan weten we dan ook dat ie zich niet lekker voelt,
Donderdagnacht, moest ik er 4 keer uit voor hem, om half 12, om 3 uur half 4 en 6 uur en na 6 uur sliep ie al helemaal niet meer
Afgelopen nacht en avond: gisteravond om 10 uur helemaal van slag was ie , daarna om 2 uurvannacht en om 6 uur was ie weer paraat vanochten,
Maar ja dat hoort erbij, haha

xx xlinda

Vervelend he Pip die ovu testen,
Ik moet een maandag weer bloedprikken en volgende week maandag weer en volgende week dinsdag moet ik weer naar de gyn, zal mij benieuwen

Ik vind het wel een goed idee van je hoor wat die roze wolk betreft, sommige zijn er inderdaad nooit meer,

Roos is er ook al een hele tijd niet meer geweest, misschien heeft ze ook even wat afstand genomen, ik weet het niet

xxx linda

he hallo meiden..

hoe is het met jullie,,
hierzo alles goed, heb lekker het hele weekend vrij, meestal alleen op zondag..
@ bieb,, gaat het alweer ietsje beter met je??wel lief dat je iets voor puma gekocht hebt om aan haar te denken..

@ bambi.. ik kan me goed voorstellen over wat je schreef,, ik heb zelf een tijdje terug geschreven dat ik niet zo vaak wilde schrijven, maar dat ik wel dagelijks jullie verhalen lees, omdat ik het evengoed heel leuk vind om alles te lezen, maar heb er gewoon lang niet altijd zin in om wat te schrijven, af en toe schrijf ik wat en vraag ik aan een paar mensen iets, als ik iemand een keer niets zeg of schrijf dat wil dat niet zeggen dat diegene mij niets interesseert, maar ik kan het gewoon ook niet meer bij houden,, met wie er wat aan de hand is.. en ik denk dat je ook mij bedoelt met degene die hier komen om alleen maar over zichzelf te vertellen,, want ik doe dat denk ik ook wel.. maar dat is juist het fijne aan dit forum.. ik kan er met niemand over praten, als met mijn vriend en jullie.. dus als ik met iets zit ben ik gewoon erg blij dat ik dat hier van mij af kan schrijven..
en ik gun iedereen echt van harte om zwanger te worden,, en hoop dat het ook snel raak is,, en ik vind jullie allemaal erg lief dat jullie de tijd nemen dat wanneer er iets is jullie de tijd nemen om mijn verhaal te lezen en advies te geven.. en hoop dus ook niet dat jullie het mij kwalijk nemen,,

veel liefs en kus kleintje..

Terug
Bovenaan