he hallo meiden..
hoe is het met jullie,,
hierzo alles goed, heb lekker het hele weekend vrij, meestal alleen op zondag..
@ bieb,, gaat het alweer ietsje beter met je??wel lief dat je iets voor puma gekocht hebt om aan haar te denken..
@ bambi.. ik kan me goed voorstellen over wat je schreef,, ik heb zelf een tijdje terug geschreven dat ik niet zo vaak wilde schrijven, maar dat ik wel dagelijks jullie verhalen lees, omdat ik het evengoed heel leuk vind om alles te lezen, maar heb er gewoon lang niet altijd zin in om wat te schrijven, af en toe schrijf ik wat en vraag ik aan een paar mensen iets, als ik iemand een keer niets zeg of schrijf dat wil dat niet zeggen dat diegene mij niets interesseert, maar ik kan het gewoon ook niet meer bij houden,, met wie er wat aan de hand is.. en ik denk dat je ook mij bedoelt met degene die hier komen om alleen maar over zichzelf te vertellen,, want ik doe dat denk ik ook wel.. maar dat is juist het fijne aan dit forum.. ik kan er met niemand over praten, als met mijn vriend en jullie.. dus als ik met iets zit ben ik gewoon erg blij dat ik dat hier van mij af kan schrijven..
en ik gun iedereen echt van harte om zwanger te worden,, en hoop dat het ook snel raak is,, en ik vind jullie allemaal erg lief dat jullie de tijd nemen dat wanneer er iets is jullie de tijd nemen om mijn verhaal te lezen en advies te geven.. en hoop dus ook niet dat jullie het mij kwalijk nemen,,
veel liefs en kus kleintje..