Hallo meiden,
Heb het heel leuk gehad gister in het theater bij Zeg 'ns AAA.
Niet alle spelers waren er, omdat die "koos"overleden is en "lidy"en "dokter lansberg
"(kennen jullie ze nog) waren in het stuk op een soort vakantie.
Maar de jonge dokter ver der ploeg met zijn vrouw en hun zoon(pimmetje)
nu inmiddels groot natuurlijk, haha en de topper carry tefsen als Mien Dobbelsteen.
Wat een geweldig mens is dat, wat kan die acteren!!! en ze is al in de 60, ongelofelijk.
Het stuk duurde in totaal 2 uur, met een pauze ertussendoor.
Heb zo vreselijk gelachen want er ging ook nog iets behoorlijk mis. Er werd op een gegeven moment een scene gespeeld dat 3 mannen met alleen een handdoek om hun middel in een soort sauna zaten, staat die ene jongen op en valt zijn handdoek af, whawha ik kwam niet meer bij, je zag alles,whawha, mmmmm lekker ding hoor haha.
Sorry, kan er nog weer om in een deuk liggen, maar je had dat gezien moeten hebben.
Heb vandaag gewerkt, drukke dag, ppffffff.
hoe is het hier met iedereen?
Pip, las dat je ovutestjes op zijn, goed zo meid, gewoon blijven temperaturen.
beter later erachter komen dan nooit wanneer je ei is toch.
Bieb, ook al lekker geklust in huis, meid?! gezellig dat jullie alles samen doen.
Mijn vriendje heeft helaas nog niet zoveel tijd om te helpen in huis, het meeste komt op mij neer. straks over een paar weekjes wordt het gelukkig wat rustiger.
Ze hebben vandaag gespeend, ben benieuwd of iemand van jullie weet wat dat betekent, haha laat jullie mooi raden haha.
Wie o wie durft het aan, whawha
Jaq, wat kloten meis dat je nog steeds zo'n dipje hebt, volhouden hoor, na regen komt zonneschijn. Het komt ook vast door het weer.
Linda, haha je mag mij wel inhuren hoor als voeger. zal m'n best doen! weet alleen natuurlijk niet of biebje bij je komt schilderen, zou wel gezellig zijn.
Bieb, wat denk je ervan?
Balen dat joey ziek aan het worden is, er gaat zoveel griep rond op het moment.
Maar ja, dat kost jouw ook je nachtrust, neem je wel goed je vitaminen enzo? zodat jij straks niet ook in je bedje komt te liggen.
Niet ziek worden hoor.
Gek he die ovulatietesten, als ik jullie er zo over hoor praten ben ik allang blij dat ik met die stomme dingen gestopt ben, bij mij ging het ook precies zo als bij jou, met dat rare vage tweede streepje.
Ik heb meer baad bij temperaturen, allemaal veel duidelijker.
In ieder geval veel succes lin, hoop dat je een duidelijk tweede streepje krijgt.
En om de dag klussen is natuurlijk helemaal goed
Wij zijn vanaf donderdag om de dag aan het klussen geraakt, dus vandaag moet het ook weer gebeuren haha
Mijn vriendje vind het helemaal te gek, super tijd voor een man, haha.
Ik verwacht maandag mijn ei, maar ja voor de zekerheid nu al aan de klus.
Ik ga nog eens even kijken als ik deze maand zwnager zou worden wat de chinese horoscoop dan zegt over het geslacht en wanner ik dan uitgerekent zou zijn, vind ik altijd leuk om te weten, erg he.
Misschien tot vanavond, krijgen visite dus weet het nog niet zeker.
groetjes en xxxx kruimels