KLUSBABES 7!!!

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 4e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje, Bambi 5e ronde
5)Jacqy84, 4e ronde

6)
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan kopieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken! (anders klopt ie niet meer)

@kruimel: Tja, die drukte op het werk. sinds we weten waar je werkt zijn we vandaag allemaal langsgeweest met aanhang
Gespeend, tja jonkies die voeding krijgen?
@linda: dat wordt klussen meid. En ja met 3 ben ik meteen klaar. anderzijds moet ik er niet aan denken.
@pipstip: je hebt de roze wolk mooi opgepimpt.

Vandaag was father of the bride 2 op. Ik ga eens verder tv kijken

hihi een drieling! Moet er idd ook niet aan denken. Laatst was die oude film er weer op over een stel dat een zesling krijgt....pppffffff.....

lekker rustig zeg hier.

Deze site vind ik erg leuk en nuttig: www.vruchtbaarheid.org

X

sterretje en bieb, leuk geprobeert! met het woordspelletje: "wat is spenen
Ën nee, wij hebben geen varkens, maar blonde d'anquitaine koeien.
Als ik geluid op dit forum kon zetten dan had ik het nu gedaan, dan kunnen jullie horen wat spenen is, ggrrrrr haha
Pip jij weet wat het is, maar laat bieb en sterretje nog maar een keertje raden, vind ik wel grappig.
Wij boeren drenthen zullen ze eens wat leren, haha.
Dus als je je antwoord nog even voor je kunt houden, dan beloof ik dat jij het als eerste mag zeggen morgen, whawha.
Compleet raadselforum aan het worden.
Pip jij zit dus ook in je klus periode, waar sta je eigenlijk op de roze wolk, kan je helemaal niet vinden.
Wel leuk trouwens dat onze roze wolk helemaal gepimpt is haha. helemaal in een modern jasje
Nou moet eigenlijk nog aan de klus, maar heb helemaal geen zin joh gadver, gek he.
Theoretisch moet het nog even gebeuren, maar ja.
Kan morgenvroeg anders ook nog wel een keertje, whawha hebben jullie dat ook wel eens, geen zin?
Hoop dat ik vanacht wel een oog dicht kan krijgen i.v.m. het spenen  ra ra, wie waagt er nog een gok. whawha lijk wel een spelmaster.
Nou bob de bouwer gaat slapen, circu klussen, ?????? wie weet.
Slaap lekker allemaal, kom morgen weer effe buurten.
xxxxx kruimels

He meiden,
Even een lieve groet vanuit Bangkok!
Is hier heerlijk, lekker warm alleen niet zonnig.........maakt niet uit, we hebben al een hoop gezien.
Eventjes over jouw berichtje Bambi: Jullie hadden het waarschijnlijk ook al gemerkt dat ik hier wat minder te vinden ben, ik kan het echt niet bijhouden, probeer zoveel mogelijk mensen te steunen en weet ik veel wat nog meer, maar het lukt gewoon niet! Sorry!
Ik lees al jullie verhalen en steun jullie in gedachten allemaal, daarin zijn jullie allemaal ookal 100 keer zwanger geweest en bevallen, maar ik kan niet alles bijhouden..............maar dat maakt dus niet dat ik minder aan jullie denk!!!

Dikke kus Rimke

goeiemorgen meiden

Rimke: wat leuk een berichtje uit het verre bangkok, ik ben blij dat je het naar je zin hebt meid, geniet van je vakantie, voor de rest alles goed met je?

Kruimels, wat zal je hebben gelachen tijdens zeg eens aaaa dat die handdoek af viel, haha toen ik het las zag ik het al helemaal gebeuren, haha wat zou die jongen zich hebben geschaamd haha
Enne wat is dat gespeend??? ik heb werkelijk geen idee,

Bieb: blij dat je huiskamer klaar is en naar het zin, pfff wat een werk maar je hebt wel eer van je werk als je het zelf hebt gedaan

Happy: gezellig gehad gisteren met de visite??

Mijn pa kwam gisteravond even op visite hebben we even gezellig gezeten
Joey heeft vannacht weer heerlijk geslapen gelukkig, en nu gaat het gelukkig weer beter

Meiden iedereen gezellige dag vandaag en tot vanmiddag

xxx linda

Goedemorgen!

Rimke, wat lief van je om even wat van je te laten horen! Zijn wij weer gerust dat het goed met je gaat. Fijne vakantie nog! X

Kruimels, ik heb mezelf niet op de roze wolk gezet omdat ik onregelmatig ongesteld ben (respectievelijk cyclussen van 36, 12 en 48 dagen). Dus wij beginnen met klussen rond dag 10 (zoals bij een normale cyclus) en eindigen wanneer mijn temperatuur stijgt. Geen idee wanneer dat is, vandaar dat ik me niet op de wolk heb gezet. Zodra mijn temperatuur stijgt weet ik wanneer mijn NOD is en dan zet ik mezelf op de wolk.

Soms heb ik ook geen zin hoor, dan ga ik liever slapen maar ik kan prima zin maken hahahahaha alles voor een beeb! Nee hoor grapje, als ik ECHT geen zin zou hebben zou ik het niet doen. Het moet wel leuk blijven.

Linda, altijd gezellig he even onverwacht bezoek. Gelukkig heeft joey weer lekker geslapen. Ben benieuwd naar je ovulatietest van vandaag....

Tot zover...

X

Terug
Bovenaan