KLUSBABES 8

@april: je krijgt ze discreet in een dongergroene plasticzak om een kratje met 4 flesjes. een   week later zet je ze buiten en worden ze omgewisseld met lege. Bij mij kon ik ze echter ook afgeven bij iemand thuis. net wat je wilt.

Whaha wat, moet ik die flessen met urine een week thuis bewaren....................

Hmm   lekker Happy boerenkool, het is inderdaad weer tijd voor stampotten...

ha meiden,

ik heb jullie geloof ik al wel vertelt dat ik het niet meer zo naar m'n zin heb op m'n werk he

nu ben ik tot een oplossing gekomen om wel een vast contract en dus ook ziekenfonds te houden

ik wil graag gastouder worden maar ik zit met een probleem

weten jullie misschien wat je kwa belasting in moet leveren als je twee banen hebt???
ik heb al op belastingdienst.nl gekeken maar kon alleen maar wat vinden voor ouders die hun kindje naar een opvang brengen.
hoop dat jullie me kunnen helpen

@sterretje: ik heb het een keer bijde ha laten vallen toen ik met mijn nierbekken ontsteking zat
en omdat mijn man nog niet bij deze ha zat (nu wel) en het allemaal een beetje sneller te laten gaan omdat we al zo lang bezig zijn(vandaar bezig bijtje)
mochten we dus eerst ....weg brengen en krijgen we 6 november de uitslag dan zijn we allebei vrij dus vandaar dat het op deze manie mocht lief he

dikke knuf m

@pip: meid, het maakt toch niet uit dat je nieuwsgierig bent. En lekker he, die drop?

@april: wat dacht je dat je na elke volgepieste fles een oproep kunt doen, whahaha. trouwens het valt vies tegen het duurt wel even voordat ie vol is.

Meiden, ben er vandoor. Ga er saampjes een gezellige avond van maken !!!!!!! Hele fijne avond meiden en tot morgen ..........

Liefs happy

Terug
Bovenaan