KLUSBABES 8

@bezigbijtje: wat fijn dat jullie ha zo helpt.
2 banen is idd flink wat belasting inleveren. ik geloof dat je zelf kunt kijken bij welke van de 2 banen. Ik zou anders navraag doen bij het gastouderbureau, ik neem aan dat daar meer ouders zijn die 2 banen hebben. anders even belastingdienst bellen.

je hebt al info opgevraagd? je mag nl. niet roken in huis en je moet aan bepaalde eisen voldoen.

he meisies,
jeetje wou even voor gtst een berichtje achter laten, maar ben al een half uur aan het lezen geweest alles in klusbabes 8 te lezen, kletsmajoren haha.

April, Goed dat je mee doet aan moeders voor moeders!!! zo help je zoveel anderen.
Spannend dat je 8 november naar de vk mag, dan word het gevoel ook vast nog echter denk ik.
Je hoeft echt niet bang te zijn joh, je moet echt een konp omzetten hoor en er heerlijk van gaan genieten, je bent echt zwanger!!!

Bambi, Lekker toch, de boel kaal, heb ik ook al een hele poos.
mijn vriendje leek dat zo sexy dat ik het gewoon eens geprobeert heb, en het bevalt echt super, voel me ook veel schoner,haha

Kleintje, gefeliciteert met je nieuwe baan, super man!!!

ga eerst effe gtst kijken tot zo voor alle anderen
xxxxxx kruimels

tot morgen happy. ik hoop dat je buikkramp voor het goede doel is.
hier vanavond: friet, friet, friet, want iets anders eet ik niet
ik heb net mijn bloedruk tot 3 keer toe gemeten. ik heb altijd al een vrij lage onderdruk gehad, maar nu waren ze beide erg laag. dat wordt dadelijk flink met zout strooien.

Hoi meiden,

JEEMIENEEE al meer dan 60 berichten. sorry maar heb ze echt niet allemaal kunnen lezen want ik wou nog ff snel voor gtst en desp. housewives.

ehm. hier alles goed , heb alleen nu al last van krampjes terhoogte van me eierstokken ??? vaag   he

sterretje ik had perongeluk veet op al het haar gedaan i.p.v. het streepje wat ik normaal heb, was namelijk aan het kletsen met me ventje en voor ik het wist was het weg.
spannend voor je 13 nov.

pip miss komt indd je ei eraan. laten we het hopen.

happy het komt nu toch best snel dichtbij hoor. spannend

Hee rimke, je bent helemaal vergeten te vertellen hoe het met jezelf gaat.

april is mvm al geweest.

bezig bijtje, spannend hoor dat er nu wat gaat gebeuren, laten we hopen dat het miss voor de onderzoeken al raak is.

andere meiden , ga nu echt gtst kijken. miss kom ik straks nog ff buurten.

xxx Bambi

bezig bijtje, best eng natuurlijk dat ze het ..... van je mannetje gaan bekijken, maar misschien heb je wel net als linda dat je een maand later zwanger bent, je zal het zien.
Dus jij bent ook al ziek geweest? ik ook, vorige week zondag en maandag bah.
Hoop dat de uitslag goed is 6 november, duim voor jullie!!!

Linda, jij ook heeel veel succes volgende week dinsdag met de uitslag en eeehhhh,
klussen kan natuurlijk nooit kwaad

Miekje, hoe ging het bloedprikken? viel vast achteraf mee.
Spannend hoor dat je volgend weekend al mensen gaat inlichten over je zwangerschap, dat lijkt me echt zo mooi om te gaan doen he.
Wij lopen al te fantaseren, als het gauw lukt, dat we het dan rond de sinterklaas gaan vertellen, altijd zo'n gezellige tijd! we moeten nog iets origineels bedenken.
iemand een idee? jeetje het is nog niet eens zover en denk daar nu al over na, erg he.
tot zo effe gtst afkijken

Hey meiden,
Heel even een snelle reactie, want ben zo weer weg. Ik geloof dat bezig bijtje vroeg hoe het zit met twee personen werken en dan belasting betalen. Het licht eraan hoeveel je met zijn tweeen verdiend. Ik zal dit morgen beter gaan uitleggen als ik meer tijd heb en je dit bedoeld.
Ik weet niet precies wat je met gastouder bedoeld, ik neem aan  dat dat hetzelfde is als oppas ouder?  Mijn schoonmoeder wilde dat heel wat jaren geleden ook worden, maar dan moest ze aan heel veel eisen voldoen. Er mochten geen scherpe hoekjes aan de tafels zitten, ze moest een apparte ruimte hebben voor het slapen en nog heel veel meer eisen. Ze had zelf 4 kinderen die ze daar perfect kon opvoeden, maar als ze ook op  andere kinderen wilde passen, moest ze van alles aan passen. Ik zou me daar dus eerst erg in verdiepen.
Hoop dat het niet zo'n warrig verhaal is, maar heb vandaag niet veel tijd, vertel het morgen wel beter, ok.

Fijne avond allemaal en tot morgen.
Liefs, Linda

Hoi meiden...sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen..maar mijn opa lag in het ziekenhuis en daar ging het ontzettend slecht mee dus had ff andere zorgen enzo....
Maar ik ben er weer!!!!
Ik ben nog op en top zwanger hoor....ik heb nu sinds 1,5 week dat ik smorgens moet overgeven!!!Maar ik ben daar zo blij mee!!!
Ik heb nog niet alles kunnen lezen want jullie hebben zoveel afgekletst hihi
Maar voor diegenen die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en voor diegenen die nog druk bezig zijn hier de glitters....’********************************
K hoop dat jullie ze gauw vangen want ik gun het jullie zo....
Ik ben trouwens donderdag 8 weken zwanger en heb 29 oktober mijn eerste echo..ben dan 10 weken!!!!Spannend!!!
Liefs Miranda

hoe is het met ons dropmonstertje haha (bedoel sterretje natuurlijk)
gaat snel joh, alweer 8 weken en 2 dagen zwanger! fijn dat je ook goeie dagen hebt zoals vandaag, dat je niet misselijk bent.
spannend, 3 november, en dan ook al een echo, super joh.
jij en pip zijn echt een mooi stel hoor, als jullie langskomen, dan leg ik een straatverbod op hoor,
maar eh sterretje, ik lust ook wel een dropje!!!! lekkere zachte zoete drop, maar vind engels drop of zoute drop eigenlijk ook wel lekker hoor, whawha.

Happy, Wij hebben vanavond wraps gegeten, maar dan wel op mijn eigen manier.
met gehakt, uien en roerbakgroenten erdoor, en dan als ze in de over moeten nog een flinke laag geraspte kaas erover, mjam mjam.
Hou ook absoluut niet van aardappels, groente en vlees, bah zo saai om te maken en het komt gewoon m'n neus uit.

by the way, jullie raden het nooit.
had vanavond een afspraak geregeld met zo'n vrouw die vlechtjes kan zetten.
Moest er om 18:30 zijn, dus ik snel snel eten en op weg naar emmen.
Ze had gezegd dat ze boven de kruidvat woonde dus ik stond daar om 18:15 en geen huis te bekennen boven de kruidvat.
dus ik vragen aan een voorbijganger, blijkt, achteraf wist ik het ook wel, dat er nog een andere kruidvat in de stad zit, heeeeeeeelemaal aan de andere kant.
ik lopen dwars door de stad helemaal naar de andere kant, en aanbellen.
Hele aardige vrouw, met een meisje van 5 jaar.
super gezellig huis en heeel lief kindje, had haar binnen 2 minuten al op schoot zitten.
ik met haar overlegd wat ik wilde en toen ze begon, had ik al mijn twijfels, whawha.
ik vroeg: als je er 2 in hebt zitten mag ik het dan even bekijken?
na twee vlechtjes ik naar de spiegel en vond het niks.
Ze was heel lief hoor en zei ook als ik het niet mooi vond dat ik het dan niet moest doen. ze vond mijn haar namelijk gewoon leuk zoals ik het nu heb.
Heb mijn verontschuldigingen aangeboden en ben naar huis gegaan,
lachen he, echt een actie voor mij.
mijn vriend snapt nu helemaal niks meer van me, haha.
Ben zo blij dat ik het toch niet gedaan heb, domme griet ben ik he?!
zo dat was even het kappersdrama van vandaag.
nu nog even verder met:
pipje mijn favoriet whawha.
denk erom dat je niet stiekum komt gluren he
wij hebben inderdaad nog een gezellige nacht gehad, druk aan de klus.
pppffff was echt kapot vandaag op het werk,haha
dus voor jou is het klussen ook weer volop aangebroken, als je het gevoel hebt dat je ei onderweg is dan moet je ook gewoon naar je gevoel luisteren, wij vrouwen hebben het meestal bij het juiste eind.
Dus jij houd niet van boerenkool pipje? ik lust het wel hoor, maar mijn vriendje is er zo gek van dat het mijn neus nu een beetje uitkomt.
HELP, de winterperiode moet nog beginnen!!!!
Maar ik heb nog wel een paar laarzen en een zadel voor sterretje en jou hoor.
Wij hebben cavallo, petrie, konigs, ariat, de niro van laarzen.
en zadels: jc, massimo, BR, anky, schumacher, KN, dus keus zat.
of mag ik hier geen reclame maken

hoe was de naailes pip? wat ben je nu aan het maken?

trouwens sterretje, heb je al gehoord dat anky afgelopen weekend van haar paard is gevallen? moest echt drama geweest zijn, helemaal geen inrij terrein.
beestje was heel erg druk en heeft flink gebokt met het hoofd tussen de benen.
gelukkig is het vrij goed afgelopen, anky was vandaag nog op de radio.
het viel allemaal mee, veel rust nemen.

nou meiden, ik ben alleen thuis, ga even heerlijk bank hangen met de hond op schoot, heerlijk!!! (mag nooit van mijn vriendje)
fijne avond allemaal en tot morgen

Terug
Bovenaan