goedemorgen dames
Pip: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Ryan wat een mooie naam, die naam wilde ik ook maar mijn man vond het niet zo'n mooie naam, maar ik wel, de bevalling is wel snel gegaan zeker?
Kruimels: ik gebruik de ovu testen van matcare, maar maandag heb ik de laatste en dan bestel ik ze ook niet mere, en als ik weer eens ongi wordt ga ik evengoed maar temperaturen, maar eerst afwachten wat de gyn zegt dinsdag
Sterretje: mijn humeur was tijdens mijn zwangerschap niet zo best hahah, maar ik had het zelf niet eens door, mijn moeder werd op een gegeven moment erg boos op en en zei ben ik deze 9 maanden jouw schreeuwpaal ofzo jezus wat ben jij chagarijnig, ik natuurlijk boos, want ik zei dat dat niet zo was, maar toen zeiden meer mensen in mijn omgeving dat is wel erg opstinaat was haha, moet je nagaan en ik maar denken dat ik erg lief was hahahahaha, later ging het gelukkig over hoor
meiden ik ga boodschappen doen en daarna sporten, en een koppie thee halen bij mijn pa. Mijn tante haar vriend komt ook bij mijn vader met zijn nieuwe puppie hond die kon hij vorige week donderdag ophalen, een herdershond, wel erg lief, ik zei gisteren tegen hem dat ie wel de hond mee moest nemen want anders kwam ie er niet in hahahah
Meiden iedereen een fijne dag en tot vanmiddag
xxx linda