KLUSBABES 8

Ik ben tante! Hij is vanavond om 9 uur geboren en heet Ryan

Heb hem al gezien en het is een schatje!

Morgen meer, doeiiiiii

X

linda en bieb, met welke testen, testen jullie?
ik heb ook van die dingen gebrukt, maar bij mij stond nergens dat je dan 4 uur je plas moet ophouden.
ik deed het altijd s'avonds om 19:00, maar bij mij werkte ze net als bij jullie ook niet hoor.
wel een heel licht tweede streepje, maar nooit een donkere gehad, in de hele cyclus van dag 9 tot dag 30 getest, stomme dingen.

pip, hoe was het bij de pup?
leuk he zo'n kleine scheet, de jongste hond van ons is alweer 4 jaar, en dus bij lange na geen puppie meer,
wou dat ze nog weer even zo klein waren.
we hebben in totaal 19 puppies groot gebracht, namelijk 2 nestjes bij onze hond gehad, dus mag eigenlijk niet klagen, maar mis het wel hoor!!!!
als ze klein zijn, zijn ze zoooooo leuk.

oh pip, gefeliciteert zeg, wat leuk!!!!!!
heel grappig, iemand die ik ken van de middelbare school heef ook pas een baby gekregen en die heet ook Ryan.
Wat vind je zelf van de naam?
Blij dat alles goed is met de kleine, lekker genieten de komende tijd.
ook snel gegaan zeg, super!!!!
truste meid
liefs kruimels

happy, gefeliciteert met je moeder.
lachen zeg als je dat inderdaad in een volle kamer zou zeggen, daar zou ik dan wel bij willen zijn, whawha
vind jij verjaardagen doordeweeks ook altijd zo vervelend? ik wel, ben dan helemaal kapot!
heel raar, want ik slaap doordeweeks ook nooit eerder dan een uurtje of 23:30, maar als je dan bij iemand thuis zit op verjaardag, dan ben ik vaak zoooo moe.
Maar vanavond voor jou is dat natuurlijk heeel anders, omdat het je eigen moeder is.
ik heb zaterdag weer een verjaardag, bah ook geen zin in.
is een saaie verjaardag altijd, geen leuke visite die er dan bij zitten.

Nou meiden, ik ga stoppen.
geloof dat er ook nog weer geklust moet worden, ppppffff temperatuur vertrouw ik nog niet helemaal. ik neem het zekere voor het onzekere, haha.
vriendje staat al onder de douche
welterusten allemaal en tot morgenavond, ik moet tot 16:00 werken.
werkse voor diegene en anders geniet van je vrije dag
toedels
kruimels

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 23:03:46'));

Ik ben tante! Hij is vanavond om 9 uur geboren en heet Ryan

Heb hem al gezien en het is een schatje!

Morgen meer, doeiiiiii

X

Hey tante Pip,

Gefeliciteerd met je neefje!

Ik heb er   3 en vind het heerlijk om suikertante te zijn.
Maar zelf een kleintje is natuurlijk nog leuker............

x Es

Hey Pip, van harte gefeliciteerd., leuk zeg een neefje!

Ik heb ook ovu testen gebruikt en bij mij werkte  ze wel, jammer dat het bij jullie niet goed lukt.

goedemorgen iedereen!

Zo dat was een leuke avond gister. Eerst bij de pup wezen kijken en toen we daar waren belde m'n broer dat Ryan was geboren! Helemaal blij natuurlijk. Toen even naar huis gegaan en toen belde m'n broer weer dat we nog even in het ziekenhuis langs mochten komen. Is maar 5 tot 10 minuutjes rijden dus wij, hup in de auto. Mijn ouders kwamen toen ook net aan met mijn andere 2 neefjes (de vriendin van mijn broer heeft een tweeling uit een andere relatie) dus wij gezellig met z'n zessen rondhangen in het ziekenhuis. 2 aan 2 even gekeken bij m'n neefje, hij was toen 2 uur oud ofzo!

Hij was echt heeeeeel mooi. Donkerbruine haartjes en heeeeel zacht.

Probeer vanmiddag vrij te krijgen van m'n werk omdat we bij hun thuis willen versieren, ben benieuwd of dat lukt.

Heb nog helemaal niet bijgelezen maar moet nu nodig naar m'n werk!

Dikke kus van tante Pip

goedemorgen dames

Pip: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Ryan wat een mooie naam, die naam wilde ik ook maar mijn man vond het niet zo'n mooie naam, maar ik wel, de bevalling is wel snel gegaan zeker?

Kruimels: ik gebruik de ovu testen van matcare, maar maandag heb ik de laatste en dan bestel ik ze ook niet mere, en als ik weer eens ongi wordt ga ik evengoed maar temperaturen, maar eerst afwachten wat de gyn zegt dinsdag

Sterretje: mijn humeur was tijdens mijn zwangerschap niet zo best hahah, maar ik had het zelf niet eens door, mijn moeder werd op een gegeven moment erg boos op en en zei ben ik deze 9 maanden jouw schreeuwpaal ofzo jezus wat ben jij chagarijnig, ik natuurlijk boos, want ik zei dat dat niet zo was, maar toen zeiden meer mensen in mijn omgeving dat is wel erg opstinaat was haha, moet je nagaan en ik maar denken dat ik erg lief was hahahahaha, later ging het gelukkig over hoor

meiden ik ga boodschappen doen en daarna sporten, en een koppie thee halen bij mijn pa. Mijn tante haar vriend komt ook bij mijn vader met zijn nieuwe puppie hond die kon hij vorige week donderdag ophalen, een herdershond, wel erg lief, ik zei gisteren tegen hem dat ie wel de hond mee moest nemen want anders kwam ie er niet in hahahah

Meiden iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxx linda

Terug
Bovenaan