KLUSBABES 8

jeetje kruimels: jouw schoonvader was wel super jong toen ie overleed, wat verschrikkelijk erg zeg, en zo plotseling, bah het moet niet mogen zo jong

xxx linda

Meiden echt ff heeeeeel snel want, moet nar mn werk maar, wou jullie ff laten weten dat de rd s zijn gekomen!!!!!! Verdorie verdorie, nou ja op naar de nieuwe ronde dan maar he....... Zou iemand voor mij dit op de wolk willen zetten want, dat moest nu geloof ik anders omdat ie roze was en weet ff niet meer hoe   Pip, gefeliciteerd meid met je neefje, helemaal super en wat een leuke naam, lekker kort. Meiden moet nu echt vliegen, fijne dag allemaal en tot vanavond .......

Hele dikke kus happy

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 3e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20) Happy 4e ronde
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

he meiden ,

ff snel vanaf me werk.

happy meid, jeetje enorm balen van je ongie. heb de lijst aangepast hoor. sterkte he.

Pip joepie tante pip. gefeliciteerd meid. ryan is echt een hele leuke naam, die staat ook op mijn lijstje hihihi.

Linda2 je bent maar druk he. nou ik ook hoor. ik kijk ook elke dag charmed en moes gisteren trainen met de hond. gatver hij luisterde weer eens niet. en vanaaf heb ik meidenaaf bij een vriendin en morgen een concert van postcode pop ofzoiets hihih.

chris, jee is toch ff slikken als een vriendin zo snel zwanger is he, en jij maar wachten. goed dat je mannetje zo achter je staat en dat jullie naar de HA gaan. ik vind het niet te vroeg hoor. laten we hopen dat ie jullie al kan   helpen en kan doorsturen naar een GY ofzo.

bieb, ja spannend hoor, zou het weer zo snel raak zijn. niet teveel op hopen he, andes is de teleurstelling zo groot.

meiden ga nu ff werken, ben vanmiddag alleen dus wellicht kom ik dan ff buurten.

xxxx Bambi

Happy, balen meid!

Chirs, ik ken het gevoel, wij waren 10 maanden bezig (en ben nu zwanger). Bij een vriendin van me was het in de tweede ronde raak, vond ik ook erg moeilijk. Ik heb dit toen wel uitgesproken en ik moet zeggen dat was erg prettig.

Meiden allemaal werk ze!

hey bambi: hopelijk slaat de puppycursus snel aan bij je hond haha en dat ie maar snel beter mag luisteren, vanvond veel plezier met de meiden avond en morgen bij de postcodepop, nog nooit van gehoord, als het maar gezellig is toch.

Happy : balen meid dat de rd's zijn gekomen, bleh, was het gezellig gisteravond bij je moeder??/

ik heb weer een test gedaan en weer een super licht streepje, haha ik verwacht eigenlijk elke dag al niks anders meer, ik denk dat ik raar op zal kijken als ik voor maandag nog wel een donkere streep zie haha, Volgens mij wordt ik gewoon om de 10 of 12 ongi, hopelijk krijg ik dinsdag er wat voor, maar dat zal wel niet, als ie nu weer zegt, ga maar weer over 3 en 4 weken bloedprikken dan vlieg ik hem aan

xxx xlinda

Pipstip gefeliciteerd met je neefje Ryan!

Kruimels gefeliciteerd met je 10-jarig jubileum!

Ik heb zelf een k.. dag. Heb sinds dinsdag beetje licht bruine afscheiding, gister ook en gisteravond 1 keer een klein beetje rose bloed.

Heb net de verloskundige maar gebeld en ja wat ik al verwacht had kan het van alles betekenen, kan mis gegaan zijn maar kan ook "zomaar" zijn. Maar heb zelf niet zo'n goed gevoel. Mijn borsten doen op het moment minder zeer dan van de week, zijn nog wel wat gevoelig maar heb het idee dat het wat minder is. Voelde me van de week echt zwanger, beetje weeïg gevoel zeg maar en heb dat sinds gister niet meer.
Volgens haar moet ik nu gewoon afwachten als het mis gaat word ik gewoon ongesteld en hoef ik niet te komen omdat het in zo'n vroeg stadium is gaat het volgens haar vanzelf weg en als het blijft zitten kan ik over een paar weken bellen voor een intake gesprek en met 11 weken een echo.

Zo moest het even kwijt..

liefs miekje

Terug
Bovenaan