KLUSBABES 8

Jeetje sterretje, dat jij dan je mond kunt houden, hoever is je vriendin?

he sterretje, yep helemaal zelf gewassen! goed he?! ik ben trouwens nog meer goed bezig geweest... heb net even de woonkamer verbouwd! haha, gewoon alles een ander plekje gegeven.. heerlijk!!

Liefs Jacqy

Goed zeg Jacqy, leuk om je huis weer opnieuw in te richten. Ik moest vandaag eigenlijk ook vanalles doen, maar het lukt niet zo geloof ik.

@april: Hoe ik dat doe? Door te luisteren. Mensen zijn vaak zo vol van hun nieuws dat ze blijven praten. Ze zouden het geeneens merken als je niets zegt.
Ze is de kritieke periode voorbij. Dus wacht ik die ook af.

@jacqy: na een week rust met je voet moest je zeker je energie weer kwijt, hihihi
Nou, hier is tot nu toe bijna niks gebeurd. Met pijn en moeite doe ik 1 a 2 wasjes per week. komende week heb ik een paar dagen vrij en probeer ik het een beetje bij te houden.

@sterretje. Mensen kunnen soms van die domme opmerkingen geven. een keer gaf een ex-collega ook een domme opmerking, weet niet eens precies meer wat, ook over kinderen, toen ben ik me toch uitgevlogen. Kan veel hebben, maar kwetsende opmerkingen hebben we niks aan!
@linda; weet niet meer wie dat schreef maar misschien kunnen we beter ovu testen van sensible kopen, misschien beter? en je hoeft niet meer 3 uur je plas op te houden....

Nou ik weet t niet hoor, zou ik nu nog steeds mijn ei voelen? heb nog steeds steekjes in liezen.
Vriend vroeg al, vanavond weer sexen? en ik van, nee hoor hoeft niet. Ja, ik dacht hij moet niet denken dat ik alleen maar wil als t mij uitkomt. Werd ie toch (semi) boos, zo van, o nu wil ik eens en dan wil mevrouw weer niet haha. Vooruit dan   maaar, een keertje extra klussen kan geen kwaad

Vandaag hebben we as van Puma gekregen. Laten dat niet staan hoor,maar willen dat in tuin uitstrooien. In een mooi doosje aangeleverd. Durf alleen busje met as niet open te maken...beetje eng eigenlijk. Raar misschien maar kan er niks aan doen. Vriend wil ook al niet erin kijken. Stelletje schijterds dat we zijn

Dit weekend gelukkig niet veel te doen.Oja, verjaardag van een vriend zaterdag, maar durf eigenlijk niet veel te drinken, stel dat.....ach een paar biertjes kan toch geen kwaad?

Hey meiden, hoe is het ermee?
Sterretje, las dat je nog steeds vaak misselijk bent, wat vervelend, hoop dat je er niet al te lang last van blijft houden. Maar is het nou zo dat als je genoeg eet en op tijd dat je er dan niet zo veel last van hebt? Knap hoor dat je zolang je mond kan houden. Ga je het nog op een speciale gelegenheid vertellen? Of vind je de aankondiging al speciaal genoeg (is het in principe ook)? Of wacht je gewoon tot een week of 11 bij de familie en wie je dan ziet vertel je het?
Bieb, hoop voor je dat het meteen raak is. En volgens mij kan alcohol wel kwaad als je zwanger wilt worden en als je al een maand of drie zwanger bent omdat je dan met je bloed verbonden bent. Maar dit weet ik niet zeker. Er zijn wel genoeg kindjes die geboren worden (gezond) waarbij de moeder alcohol heeft gebruikt, maar ze raden het wel sterk af, maar weet niet of dit vanaf drie maanden pas is.
En verder weet ik het niet meer, sorry.

Bieb, sterkte met het as van Puma, begrijp wel dat het moeilijk is om erin te kijken.

Terug
Bovenaan