@sterretje. Mensen kunnen soms van die domme opmerkingen geven. een keer gaf een ex-collega ook een domme opmerking, weet niet eens precies meer wat, ook over kinderen, toen ben ik me toch uitgevlogen. Kan veel hebben, maar kwetsende opmerkingen hebben we niks aan!
@linda; weet niet meer wie dat schreef maar misschien kunnen we beter ovu testen van sensible kopen, misschien beter? en je hoeft niet meer 3 uur je plas op te houden....
Nou ik weet t niet hoor, zou ik nu nog steeds mijn ei voelen? heb nog steeds steekjes in liezen.
Vriend vroeg al, vanavond weer sexen? en ik van, nee hoor hoeft niet. Ja, ik dacht hij moet niet denken dat ik alleen maar wil als t mij uitkomt. Werd ie toch (semi) boos, zo van, o nu wil ik eens en dan wil mevrouw weer niet haha. Vooruit dan maaar, een keertje extra klussen kan geen kwaad
Vandaag hebben we as van Puma gekregen. Laten dat niet staan hoor,maar willen dat in tuin uitstrooien. In een mooi doosje aangeleverd. Durf alleen busje met as niet open te maken...beetje eng eigenlijk. Raar misschien maar kan er niks aan doen. Vriend wil ook al niet erin kijken. Stelletje schijterds dat we zijn
Dit weekend gelukkig niet veel te doen.Oja, verjaardag van een vriend zaterdag, maar durf eigenlijk niet veel te drinken, stel dat.....ach een paar biertjes kan toch geen kwaad?