KLUSBABES 8

@april: ik wel, maar dat wil heel erg varieeren. zie oa mei2008forum daar kun je bij een topic de uitgerekende datum en de 1e echo zien. de een is met 8 weken en de ander weer met 11.

@april: ik wel, maar dat wil heel erg varieeren. zie oa mei2008forum daar kun je bij een topic de uitgerekende datum en de 1e echo zien. de een is met 8 weken en de ander weer met 11.

Hmm wazig sterretje, waarom kan dit nou niet in heel nederland hetzelfde zijn? Ik heb de HA alleen gebeld om te zeggen dat ik zwanger ben, verder heb ik die hele man nog niet gezien. Ik heb gewoon rechtstreeks de VK gebeld en daar dus een afspraak op 8 nov. Heeft de HA voor jou de Vk gebeld?

Sterretje; is het gewoon toevallig zo gegaan dat jij nu al een paar keer bij de HA   bent geweest ipv meteen naar de VK?

april: nee er is geen vervanging voor die doos haha

Sterretje: ik deed niet mee met moeders voor moeders, omdat we het nog stil wilde houden, en ik woon aan een weg, en erg centraal dus heel volendam rijd zowat bij mij voor langs, en als daar nou al die kannen en kruiken zouden staan wist mijn omgeving gelijk hoe laat het was, en het is natuurlijk geen excuus dat weet ik maar ik vind het super goed dat jullie het wel doen

en wat ik bedoel met terugzetten, is dat toen ik een echo kreeg, was ik volgens mijn berekening 10 weken zwanger en volgens echo 8 weken,

xx linda

dat was de bedoeling, maar uiteindelijk moest ik toch zelf bellen. ik vind het ook vreemd dat er niks vastligt. wanneer ga je voor het eerst naar de vk?
onze ha zegt het te begeleiden in de kritieke periode en het dan over te dragen. dit is   wel fijn in t geval t mis mocht gaan.

@linda: de ha rekent ook met deze datum. ik hoop het toch niet, want dan ben ik nog langer misselijk
@april: onze ha wist dat we een kinderwens hadden en zei: tot binnenkort. ik heb geen vk gebeld, dus.

bij ons gaat het gewoon zo

ik had de test gedaan en ging naar de huisarts, die rekende uit hoever ik ongeveer zwanger was, vanaf de eerste dag van je laatste ongi, en ik kreeg een brief mee en het telefoonnummer van de verloskundige en die belde ik gelijk op en zei tegenhaar wat ik tegen de huisarts had verteld, en we maakten gelijk een afspraak voor de echo in mijn 10de week

xxx linda

Terug
Bovenaan