KLUSBABES 8

sterretje: ik wil je niet ontmoedigen, maar zou er wel rekening meehouden als ik jouw was, en als ze je niet terugzetten qua weken dan valt het natuurlijk weer mee

xx

Zo gekookt en gegeten en nu eet ik me ook misselijk in dropjes (engelse drop, salmiakrisken, zoethoutdrop en nog meer mmmm).

Sterretje, hihi, ik ben gewoon TE nieuwschiering daarom had ik ff op het topic van de andere leedies gekeken...

Ooooh, zie dat ik naar naailes moet (begint om 7 uur). Kom later nog wel even buurten!!

Toedels!!

X

hey pip
Veel plezier vanavond op naailes
tot vanavond en anders tot morgen

xxx linda

Hey sterretje, ik moet 8 nov naar de VK

Linda; ik ben ook een beetje bang dat heel het dorp zometeen aan de flessen kan zien dat ik zwanger ben!! Ik wil eigenlijk volgende week pas beginnen, wil het nl eerst een paar mensen zelf nog vertellen voordat de roddels gaan.....
Maar ze kunnen   toch ook wel discreet de flessen ophalen of niet?

hey april

ik weet niet hoe of dat in zijn werk gaat, met die flessen, maar dat moet je anders vanavond even aan ze vragen

Ik ga stoppen ik ga onm kijken en daarna joey lekker op zijn bedje leggen

Meiden iedereen een fijne avond en ik lees morgenochtend voor ik naar mijn werk ga weer bij

xxx linda

Jeetje, ff koken, eten en opruimen en jullie kletsen er ff 25 berichten bij !!!!!

April en sterretje, vind het echt leuk om jullie zo te zien kletsen en vergelijken, wat raar idd dat er niet gewoon landelijk dezelfde regels zijn he ...... Zie dat ook wel eens op het zwanger forum dat de eerste echo zo verschilt !!!!!

April; ik voel me prima, heb helemaal geen klachten. Dacht gisteren ongie te worden, had echt zo n gevoel, maar nu is het weer weg. Afwachten maar weer, had natuurlijk verleden maand een uitschieter met mn cyclus, dus daarom staat mn nod nu op de 19e, als ik uitga van mn cyclus daarvoor zou ik vandaag mn nod hebben. Hou jullie op de hoogte hoor ......

Pip; veel plezier op naailes meid !!!!!

Heerlijk boerenkool op, heb er echt van zitten genieten haha. Ga ff onder de zonnebank en dan lekker douchen dus, tot straks

liefs happy

Hey Happy, kei spannend zeg! Ik wil je niet te veel moed geven hoor, maar ik had echt ongi pijn en dacht dus zeker dat ik ong zou worden!   Maar de zw test bewees het tegendeel...........

Terug
Bovenaan