KLUSBABES 9

Bambi!!! wat geweldig!!!!
Van harte gefeliciteerd!! ga er lekker van genieten! mama in spe!!!

hoi meiden,

nou vanmiddag officeel aan me ouders verteld. ze wisten het natuurlijk van gisteren, maar vandaag met kado's. Ik heb me vader dat t'shirt aangetrokken in de gang, met de tekst ik word opa.

Nou me moeder toch nog hard gillen hoor hihihi. en me zusje was er ook en die zij. Echt ?? ik ja tuurlijk. hihihi.
Heb me vader ook nog een mok met ik word opa gegeven.

toen gaf ik me moeder het kado, zij zij ooh ik krijg een t'hirt met ik word oma hihih. nou pakt ze het uit. Ze vond het zo leuk. Het was een slabbetje met de tekst. 'mijn oma is toevallig de allerliefste'.

Toen had ze nog een kado voor mij. Echt zo onwijs lief. een ieniemienie rompertje (wit) met Bambi erop. Echt super lief en helemaal leuk, had ze niet beter kunnen doen als 1e kado hihihih. Ze wou eigelijk stampertje doen, maar die was er alleen in blauw zij ze. nou ik vind bambi ook gewldig, heb dat niet voor niets als nickname.

nou ga ff bijkomen en zo wat eten, want heb heel de dag door honger hihih.

xx Bambi

he meiden,

nog steeds niet ongesteld na gisteravond. Heb er maar even een testje tegenaan gegooid. maar die is negatief.... maarja.. ben nog 2 dagen voor mijn nod.
Heeft er iemand een idee?? heb dit nog nooit gehad!
Bambi, hoe is het met je? geloof je het al een beetje?

Liefs Jacqy

Wat vervelend Jaqcy! Ik heb geen idee wat het kan zijn. Misschien dat je menstruatie eraan komt maar nog niet echt goed heeft doorgezet.

Linda je hebt nog 2 maanden dan is het jaar pas om. Dus het kan best hoor als je medicatie goed aanslaat!! toitoitoi

Bambi wat leuk die cadeautjes! ik had ook zoiets in gedachten om het mede te delen!
Ik heb steeds zitten hopen dat ik rond de kerstmis de aankondiging zou kunen doen door  dat  soort dingen  aan mn ouders en broer en zusjes cadeau te doen... Maar het lijkt erop dat ik dat niet ga halen..

sorry dames ben de rest alweer kwijt....

XX

Hoi meiden,

Weer ff snel, ben nu met het eten bezig, moet nog douchen en dan gaan we weg. Bambi, besef je het al een beetje? Leuk he al die kadootjes, en idd juist super met bambi erop !!!!! Wat ik me vandaag nou zat af te vragen, wat was er toen voor jou gependeld? Ben benieuwd of dit klopte. Ik ga ff met het eten verder, misschien tot zo als ik het haal en anders fijne avond meiden. O ja jaqgy, balen van die negatieve test meid maar, het kan nog he, linda 2 ook spannend he ..... zal duimen meiden !!!!!

liefs happy

hey bambi: hoe is ie nou meid? al een beetje aan het idee gewend?? wat leuk met die kadootjes erg leuk haha

Jacqy: balen dat de test negatief was, maar misschien van de week een positieve test

Happy: veel plezier vanavond

zo kom net van de kinderverjaardag af, was erg gezellig, vanavond lekker niks doen, pfff voel me niet zo lekker sta te tollen op me benen en ben misselijk gewoon niet jottem in me lijf, maar dat kan ook aan die pillen liggen want dat had de gyn wel gezegd, hij zij niet de bijlsuiter lezen, ,maar het kan zijn dat je je niet zo lekker voelt door de pillen haha

xxx linda

ik moest trouwens nog lachen gisteravond, Mijn vriendin was bij mij (altijd op vrijdag) en die was op mijn hyves pagina aan het kijken en toen zei ze, : jeetje he lin jij hebt ook veel mensen bij je vrienden staan buiten volendam vandaan, ken je die allemaal ??, ik zei nee die ken ik niet die wilde graag vrienden met mij worden dus wie ben ik om dat te weigeren, hahah, ik kon natuurlijk moeilijk zeggen o dat zijn de klusbabes hahaha
Maar ze geloofde me

ik ga weer stoppen, Ik lees morgen weer eventjes bij
Iedereen een hele fijne avond vanavond en tot morgen

xxxx linda

hoi happy,

Voor mij is door 2 verschillende mensen oktober 2007 gependeld. Ik heb het ff nagezocht en ben eigelijk in shock. Want me kindje is wel degelijk gemaakt in oktober toch? Heb alleen in nov dan pas die posie test. Tja hoe geld dat dan eigelijk he.?

En jij dan? kon jou niet vinden bij pendeluitslagen.

xx Bambi

Terug
Bovenaan