KLUSBABES 9

Bambi, SUPER GEFELICITEERD! Wat fijn voor je in de vierde ronde! Wordt dat een juli baby? LEUK LEUK LEUK!

En je man heeft helemaal gelijk gehad: Hij was toch degene die de hele tijd riep dat je dit jaar nog zwanger zou worden? En natuurlijk gaat het een jongen worden, want hij was toch ook degene die 2 week geleden riep dat zijn zoon was gemaakt??

Echt heeeeel leuk GEFELICITEERD!

X

Kleintje, begrijp ik het goed dat je nu geen bloed meer verliest? Was het rood bloed, oud bloed? Enig idee?

X

pip, ik denk dat je mij bedoeld...
Nee nu geen bloedverlies meer.. ik ga steeds naar de wc om te checken! was rood bloedverlies.. vind t echt vaag!

Liefs Jacqy

Hee meiden,
Wat gebeurd er veel!
Lieve miekje: Ik hoop dat het voor je mee gaat vallen, wacht idd nog even maandag af........hoe lastig ook, in ieder geval heel veel sterkte. Kan niet waar zijn dat er twee meiden hier binnen een maand een miskraam krijgen..............dikke knuffel!
Bambi, meisje, nogmaals: ontzettend van gaan genieten he! gefeliciteerd meid!

Voor de rest: allemaal een dikke knuffel van mij!
Liefs Rimke

Mijn man vroeg net aan mij: Wanneer ga je testen? Ik: volgende week. Hij:eek:w  Ik: wil je het eerder weten dan. Hij: Ja, ben echt benieuwd. Wil het wel weten.
Hij is gewoon nog nieuwsgieriger dan ik. Hij denkt echt dat ik zwanger ben. Nou ja... als ik woensdag nog niet ongi ben kan ik stiekem een beetje gaan hopen.

Oeps sorry, de verkeerde  sorry sorry sorry.

Vreemd zeg....ga even googelen...

he meiden,

Kon niet meer slapen van de opwinding heb een beetje liggen dutten, maar echt slapen was er niet bij. om 10.00 ben ik er maar uitgegaan werd een beetje misselijk.
ff krackertje gegeten en kopje thee en ben gelijk wakker.

Ik wil jullie allemaal  bedanken voor jullie lieve berichtjes, ga er helemaal van stralen.

Jacqy meisje, wat rot dat je bloedverlies had, ik weet niet wat het zou kunnen zijn.het kan soms zo zijn dat je eerer ongie word en dat het pas morgen of overmorgen doorzet. het zou wel balen zijn natuurlijk.

Linda2, tuurlijk gaan jou kansen niet achteruit deze maand omdat ik nu zwange rben gekkie. Maar ik heb ook voor me nod posiegetest. miss kan jij het ook wel. ben nu net zo nieuwschierig als je mannetje hihihi.

pip ja een juli baby.als het goed is.
linda2 veel plezier met de foto's maken he.
kleintje ook voor jou word het nu spannend, ik hoop het zo lijkt me veel leuker allemaal goed nieuwes deze maand.

xxx Bambi

zo meiden

Joey stsst op de foto, pfff dat ging nog niet helemaal vanzelf, hij deed natuurlijk alles behalve blijven zitten voor de foto haha, uiteindelijk kwam er een bal aan te pas en toen lukte het, maandag krijg ik ze toegemaild, en dan uitzoeken en bestellen,

Bambi; ik ben echt super blij voor je meid,

Ik wil ook  hah, maar ik heb zo'n sterk gevoel dat ik dit jaar nog zwanger raakt, moet ik natuurlijk wel opschieten en hopen dat eht zo is haha, nee was het maar waar ik wacht eerst dit nog af , ben ook aan het temeraturen, nu al is het niet mijn hobby, ik moet er steeds aandenken, stom he, zal wel effe moeten wennen

Vanmiddag als joey wakker is heb ik een kinderverjaardag mijn vriendin haar dochter wordt vandaag alweer 9 jaar, gaat echt heel erg snel.

xx linda

Terug
Bovenaan