Lieve Kruimels, Happy en alle andere meiden,
Na jullie verhalen te hebben gelezen, wat stoer die openheid (vind jullie ook keigoed en ben ook trots op jullie!!!!), besef je maar weer al te goed dat het gras altijd groener lijkt aan de andere kant van de schutting..............maar ieder huisje heeft zijn kruisje en iedere gek heeft zijn gebrek! Daarmee bedoel ik dat je je eigen leven leuk moet maken, een ander doet het niet voor je! Die hebben het te druk met hun eigen leven!
ok ik heb het daar moeilijk mee hoor! Ik ben iemand die heel erg van plannen houdt, ik wil weten waar ik over 5 jaar aan toe ben. En dan vergeet je dus te leven............en dat is heel erg jammer! Je kan de dagen nooit meer over doen, dus voor je het weet is er weer een jaar voorbij, zonder dat je echt genoten hebt. En zo leef ik dus een beetje, nadat mijn mannetje me naar een coach heeft gestuurd (en chique woord voor therapeute) kom ik langzaam totdat besef. De afgelopen weken hebben mij duidelijk gemaakt dat ik heel erg veel van mijn mannetje hou, maar dat ik daar heel makkelijk overheen leef. (als jullie begrijpen wat ik bedoel) Ik neem hem voor gewoon aan, en dat is niet leuk voor hem. Ik wil alles voor elkaar hebben, huisje, boompje, beestje. Maar je kan dat soort dingen niet plannen, dat wordt me steeds duidelijker. Ach, ben ook pas dertig..............maar het is zo zonde, snappen jullie!?
Maar goed, het gaat dus steeds beter en besef me dus ook dat dat kindje wel komt. Maar pas als ik er klaar voor ben............klinkt een beetje zweverig maar zo voel ik het wel................
Wat ik maar wil zeggen is, is dat we trots moeten zijn op WIE we zijn, niet op wat we doen, hebben enz.
En dat jullie, kruimels en happy, over een paar jaar (of misschien nu al) beseffen dat jullie hele sterke vrouwen zijn. Zo geworden door wat jullie meegemaakt hebben! En ondanks dat jullie het nu misschien niet zo voelen, jullie heel trots mogen zijn op jullie zelf...........
Zo, mooie afsluiting van de dag niet???
Allemaal een hele dikke knuffel!!!
Kus Rimke