KLUSBABES 9

Hey linda,

Spannend hoor weer testen, laten we het hopen he !!!!!!!! Hier is het echt slecht weer. Waar woonde jij nou ook alweer?

kus happy

loos alarm, mijn vriendje was er een beetje te vroeg bij. dierenarts is net geweest en zegt dat we het nog even een paar uur de tijd moeten geven.
kom zo na gtst even weer

Zij heeft inderdaad echt geen zekerheid. Ze kan dus ook niet veel meer doen dan alleen maar hopen dat ze haar dan weer terug willen, maar het is niet helemaal onmogelijk.
Ik woon nog net in Noord-Brabant (tegen grens van Limburg aan)

Gelukkig is het loos alarm. Hoop dat het niet nodig is. Ben over tien minuutjes weer weg, ga ik lekker babyboom kijken. Alvast een fijne avond en welteruste voor straks.

Hallo Dames

Jullie hebben weer gezellig gekletst sinds gisteren!
Ik heb niet alles onthouden...ik kan me nog herinneren dat Jacqy toch ongesteld is geworden, Kruimels leven op aarde gaat helpen, Bambi bijna klaar is met de hondenlessen, happy weer drukdrukdruk is en gebedspredikant sterretje wel vruchtbare toespraken houdt!! Bambi en pip heb ik uitgenodigd om vriendjes te worden! De wolk is goed aangepast en ziet er weet mooi uit, toppie dames!

Ik ´zelf heb me eigelijk nog helemaal niet verdiept in voedingen en luiers en kraamzorg en alles. Ik ben tot nu toe eigenlijk alleen bezig geweest met het zwanger worden. Is dat erg? Moet ik me nu al gaan inlezen en informeren over de bevalling en alles erna?

We zaten gisteren zonder stroom!! om 17.15 uur viel in het zuidoosten van limburg bij 25.000 huishoudens de stroom weg gedurende 1.5 tot 2 jaar.
Was frietendag bij ons en mn schoonmoeder en schoonbroertje komen dan eten. We zaten met z ´n tweetjes te wachten tot ze kwamen toen opeens alles uitviel. Ik had net een speelgoedje van de hond op electriciteitskabels gegooid. Toen we naar buiten keken bleek alles donker te zijn. Mn schoonbroertje heeft een transistor radio gezocht in het donker. en om half 7 hoorden we daarop dat het nog 1.5 tot 2 uur kon duren. We hebben een ceramische kookpaat en die deed het niet dus toen zijn we maar in duitsland gaan eten. We wonen 2 minuten van de duitse grens af en daar brandde vollop licht! alles deed het gewoon. Toen we over de grensstraat reden was de ene kant normaal en de andere kant pikkedonker. Je helemaal niets! toen we net besteld hadden hoorden we dat er weer stroom was, was om kwart voor 7. Hebben we wel lekker gegeten!

Ik ga dadelijk babyboom kijken

Doei!
X

Linda, fijne avond nog !!!!! Nou wij zitten hier en zuid-holland en het is echt slecht hier !!!!!

Kruimels, nou gelukkig loos alarm, afwachten dan maar he ...

Liefs happy

Jeetje renee, je hebt het toch wel nog ff flink benut he dat de stroom uitviel  whahaha

Ok, nu regent het hier ook erg hard.
Renee, is 1.5 tot 2 jaar zonder stroom niet erg lang . Was gisteren in echt, maar heb er niks van meegekregen.

Terug
Bovenaan