KLUSBABES 9

jeetje meiden, das ook wat met die jan smit !!!!! Mag hij een half jaar niks doen. Niet dat ik nou zo n fan ben maar, toevallig had een van de meiden van de kroeg kaarten geregeld voor hem in de ahoy op 29 maart, op de eerste rij. Leek me wel leuk zo onder elkaar. Nou dat gaat dus mooi niet door. Mn vriendin heeft er net al over gebeld en ze weten nog niet wat ze doen, of verplaatsen en dan blijven de kaarten geldig of geld terug. Nou ga ik 19 januarie ook met de meiden, naar het 100 jarig bestaan van feyenoord, ook in de ahoy en daar zou hij ook komen zingen pfffff. Nou gaat die avond wel door want daar komen meerdere artiesten maar, je moet maar afwachten wat je er weer voor terug krijgt. Met de meiden hopen we op gerard joling ofzo maar, het zal wel jannes worden ofzo whahaha

Liefs happy

Zo vroeg was ik trouwens nog niet in echt.
Fijne avond allemaal.
Liefs, Linda

Het was jammer dan mn schoonmoeder er was anders hadden we het zeker benut! had wel zin...Hebben we vanmiddag lekker ingehaald! Hij had heel lief de rolluiken omlaag gedaan en kaarsjes aangemaakt. Toen ik bovenkwam was ik meteen in de mood!!!

2 jaar is idd wat lang hahaha. De storing was in Kerkrade (woon ik), Eygelshoven, Simpelveld, Bocholtz en een deel van Landgraaf. Mn moeder werkt in Heerlen en daar was ook gewoon stroom.

Wat betreft die vriendin die zwanger is. Als ik die werkgever zou zijn had ik het ook zo gedaan. Dat spaart je weer 4 maanden loon betalen aan iemand die er niet is.
Als ik die meid was dan zou ik mega pissig zijn maar zo gaat het in het werkgevers leven. Alles draait om het geld.

X

ben ik weer.
komt volgens de berichten een onweersvlaag over nederland, rrrrr.
kheb de verwarming lekker hoog staan en zit lekker op de bank.
vrees alleen dat we vanavond nog aan het werk moeten met die koe.
hetzij een keizersnede of gewone geboorte.
morgen nog 1 dagje werken en dan weekend.
moet maandag naar de tandarts, kan ik nu al wel tegenop zien. er worden een paar vullingen vernieuwd, dus moet zoiezo verdoven en boren. gadsie.
wie van jullie heeft ook angst voor de tandarts?

spannend hoor linda 84 dat je weer gaat testen, hoop het voor je meid dat het raak is.
heeft iemand nog iets van kleintje gehoord, die is ook al over haar nod heen, ben nieuwschierig.

happy, whawha ga jij maar op je buik op de pier liggen en pip begluren. gekkie
zie het echt al helemaal voor me. waar woonde je ook alweer happy?

wie zijn er vanavond nog allemaal hier? zit vaak veel later op het forum , maar geloof dat het rond deze tijd veel drukker is.

Hallo meiden,
ík was bij aan hetb lezen, maar om de zoveel berichten reageer ik even.
@happy: de kamer is gebroken wit met beuken. De kleuren die we willen gebruiken zijn carribean blauw en lime of groen.
@jacqy: ik ben zelf ook zo'n angsthaas, dus ik kan het me voorstellen dat je naar het ziekenhuis zou willen.
@kruimels; jij ook in het ziekenhuis, dat zijn er al 4 op 1 topic. Ik dacht dat statistisch gezien de meesten thuis wilden bevallen. Maar ja, ons topic houdt zich tot nu toe ook niet echt aan de statistische gemiddeldes.
Ik hoop dat je keuken-oplevering geen problemen zal geven. En bedankt, ik heb dit keer beter geslapen. Ik lag om 21.30 te slapen.

Hey kruimels,

Gatsie ik ben ook als de dood voor de tandarts hoor !!!!! Ben al een paar dagen van te voren zenuwachtig !!!!!! Ik woon in schiedam, vlakbij rotterdam

kus happy

happy, ik vind het ook sneu hoor voor jan smit. mag wel graag naar zijn liedjes luisteren.
lijkt wel heel erg op frans bouwer, wat hij nu heeft.

snik, ik wil ook graag naar babyboom kijken, maar mijn vriendje wil naar ned 3 kijken. warchild. ook mooi natuurlijk.
haha hij gaat net even koffie zetten, snel even ned 1 erop

Hey sterretje,

Klinkt leuk je kamertje! Wij hebben ook al zitten neuzen en hadden ook creme met beuken uitgezocht. Dat was bij baby dump, heb jij het daar nou ook niet gekocht? Haha straks is het hetzelfde...... Ik zou trouwens ook graag in het ziekenhuis willen bevallen, gewoon voor mn gevoel. Dan is er altijd alles bij de hand als ze het nodig hebben!!!!!

Kus happy

Terug
Bovenaan