KLUSBABES 9

Hey kruimels,

Vind het ook wel gezellige muziek hoor. Wij horen het natuurlijk best vaak in het cafe. Ben niet zo n trouwe fan die altijd naar zn concerten gaat, ben eigenlijk nog nooit naar een concert van hem geweest. hihi

kus happy

He meiden,

Even een berichtje vanaf het werk.......is hier druk!! Zal met de storm te maken hebben.
Ik wil graag thuis bevallen................zo, dat is dan 4 tegen 2.
Lijkt me heel knus en gezellig, zie er ook niet tegen op moet ik jullie bekennen. ik heb de pijn van twee weken geleden overleefd, dus trek ik die bevalling ook zonder pijnstillers.........whihihi!

Ga nog even verder, succes met de keukens, koeien, stroomuitvallen en onweersbuien!!!

Mieden, ga er ook vandoor. Ff zonnebanken, douchen en lekker bijtijds mn mandje in!!!
Denk dat ik er morgen niet ben, moet werken en mn vader is jarig dus daar gaan we naartoe. Misschien tussendoor ff en anders tot zaterdag. Doei lieve meiden .....

Kus happy

Ik ga ook voor het ziekenhuis.Stel er gaat iets mis dan ben je altijd snel geholpen.

Nou 2 weken geleden hadden ze bij de etos een aanbieding;voedings en vitaminesuplementen 2e halve prijs. ik heb de teunisbloemolie van het eigen merk gekocht. Nou hadden ze nog maar 1 potje. Ik kon die meenemen en de actieprijs betalen en als de nieuwe levering was het andere potje ophalen. Nou ben ik al 4 keer daar geweest maar ze zijn neit leverbaar. Nou kan er nog een behoorlijke tijd overheen gaan eer ze het binnenkrijgen! heb ik weer...
Ik merk er trouwens nog níets van.

Ik moest weer bijna huilen bij babyboom. Die test en die reactie, zo mooi.

Ik baal!!!!
Ik geloof dat ik een dipje heb...

Hallo,
 ik ben er weer. was net bij aan t lezen toen ik zag dat babyboom begon.
@renee: je hoeft je absoluut niet in te lezen, hoor. De antwoorden die ik hier geef zijn dingen waar ik wel eens bij heb stil gestaan, maar als je me vraagt over kraamzorg, tja, het is dat ik er nu over gelezen heb. Woon jij in kerkrade?
@de scheveningen/den haag-gangers, geniet ervan. Ik wil eigenlijk ook nog die kanten op. Zal ik ook boeken voor dit weekend? kunnen we een klusbabe-avond organiseren, hihihi

@happy: daar hebben we idd de slaapkamer gehaald, hahaha, zou wat zijn als ie hetzelfde is.
@kruimels: succes vannacht met de koe.
@renee, ik zag het al staan. Waar werk je als ik vragen mag?

Terug
Bovenaan