Vandaag lekker vrij, o nee onbetaald verlof. Heerlijk. Morgen komen mijn 2 zussen, moeder, neefje, nichtje (16 jr en 1 jr) vanuit het verre Westen naar Limburg. Gezellig. Dus even beetje opgeruimd hier. Heerlijk 2 verse broodjes bij bakker gehaald, hmm. Vriend zal wel uur of 1 van werk thuiskomen, dus dan gelijk maar even boodschapjes doen.
Dip van begin van de week gelukkig over. Ben ook weer even aan de lijn. Heb vorig jaar weight watchers gedaan, en was 16 kilo afgevallen. Maar was afgelopen maanden toch weer 2/3 kilo aangekomen. En voelde me al niet zo lekker in m'n vel, dus nu de tijd om er weer wat aan te doen. Ben nu alweer een kilo kwijt, voel t gelijk aan de broeken. Maar jullie snappen natuurlijk wel als ik hopelijk snel weer zwanger ben, dat me die kilo;s niks kunnen schelen haha, kom maar op!
Zo nu even op iedereen reageren:
@Bambi: ik ga zo toch eens even kijken wat jij zit te rellen op het andere forum. Hakke!!!
@Rimke: het kan ook zijn dat je ong. er aan komt. Ik was 1,5 week na laatste vloeien ook ong geworden.Meestal heb ik bij ong ook klachten met pijnlijke borsten enzo. Steken in lies had ik bij ei en week later ook nog. Dus dacht toen ook dat ik misschien wel weer zwanger kon zijn (helaas).
@Linda84: ben je al ong? Hoop t niet voor je
@Kruimels: hoest met de koe? Kalfje al geboren? Wel mooi als je dat zo van dichtbij kan meemaken. Hoop niet dat t keizersnee wordt.
@Renee: Ik woon in midden limburg maar hier geen stroom uitgevallen. Zou wel romantisch zijn....
@sterretje: fijn voor je man dat hij weer nieuwe werkplek heeft
@Ik ben niet bang voor tandarts gelukkig
Jullie schrijven altijd over dat slijm enzo, nou heb ik nooit wat van gemerkt? Ik bedoel, heb wel dan beetje wit in onderbroek, maar gaan jullie dan ook echt voelen of je binnen slijm hebt?
Mijn zus wilde trouwens ook thuis bevallen. Maar t ging niet ofzo, maar op een gegeven moment ging t zo snel, en ze moesten toch naar t ziekenhuis toe. Nou daar ging t al mis. VK reed voor in auto, die reed volgens mij verkeerd. Zus zat dan bij mijn vader in auto. Toen was de brug nog dicht, dus schoot ook allemaal niet op. Zus in ziekenhuis, was vk er nog niet.
En me zus riep de hele tijd, wat een hel, wat een hel haha. Uiteindelijk is alles goed gegaan hoor. We hebben het er nu nog steeds over, wat een hel wat een hel
Zo, ga nu even kijken wat Bambi op t andere forum aan t uitspoken is