KLUSBABES 9

@happy: wens je vader een hele fijne verjaardag van me.
@kruimels (geloof ik) Hahaha, ik had het ook al gezien 2007, dat zou ik wel willen. ik kan me van de hele bevalling niets herinneren, hahaha

Nou ben ik alweer de helft vergeten, balen

oh ja, weet het weer.
@kruimels: babyboom kun je op je pc kijken bij uitzending gemist.

Nou dames, ik ben alweer helemaal bijgelezen, maar ik ga nu naar mijn bedje toe. Ik heb deze week niet echt 's middags kunnen bijslapen, dus ik moet op tijd er in. Het was vandaag een heel drukke dag. Ik had echter weer een energie-dag dus heb daar meteen gebruik van gemaakt.
Oh ja, mijn mannetje heeft weer een nieuwe werkplek. Dus hij heeft gelukkig nog geen week thuisgezeten.

@linda84: ik zou idd 's ochtends testen, dan is je urine veel geconcentreerder. Het is dan nauwkeuriger te meten. succes

sterretje ik werk in de lückerheidekliniek in kerkrade. Hoezo?

happy, ik heb jan wel eens in het echt  gezien met een klein concertje bij ons in de buurt.
hij is wel leuk hoor, maar ben ook gek op de muziek van nick en simon. nieuwe cd draaid op volle toeren elke ochtend en avond als ik van en naar mijn werk ga.
ik denk dat ik er morgen ook niet zal zijn, heb ook drukke dag. moet de hele dag werken en gelijk na m'n werk gaan we bij mijn schoonzusje eten. zal wel later worden.
dan kom ik zaterdag wel weer aan waaien.
veel plezier bij je vader op verjaardag.

renee, balen zeg dat de boel op was bij de etos, zo heb je niet echt wat aan zo'n actie.
ik vind het wel een fijne winkel, mooi ingedeeld en fijne spullen.
ik heb ook de babyboom af kunnen kijken, vriendje ging op de computer haha.
word er soms ook wel deprie van hoor als je die mensen zo gelukkig ziet met een positieve zwangerschapstest in handen. ik wil dat ook zo graag.
zag m'n vriendje ook een paar keer over de rand van de computer heen kijken, zo van "ik wil ook wel vader worden"snik.
meid, onze tijd komt nog!!!!!
heel veel succes, zal voor je blijven duimen, dan komt het allemaal goed.

sterretje, dank je voor de succes wensen met de koe. ik lig nu al in mijn bedje, maar de koe heeft nog niet gekalft. het word waarschijnlijk geen keizersnee maar hoop dat m'n vriendje het zelf kan, zit al in m'n nachtkleding. het is zo te voelen geen groot kalf dus als de koe zover is moet het eigenlijk zat kunnen, maar ja je zal net zien nu ik morgen moet werken dat het de hele nacht spoken wordt.
nou, ga zo toch maar proberen wat te slapen en anders maakt hij me wel wakker.
moest erg lachen om je bevalling van 2007. jeetje dan was je nu al moeder geweest.
dat zou mooi zijn.
nou je het zegt, wist ik dat inderdaad dat je babyboom terug kan kijken op de pc. ik kijk ook altijd undercover lover terug op de pc, vind mijn vriendje echt niks aan om naar te kijken en dan kijk ik het gewoon rustig s' avonds op bed.
Ben blij voor jouw mannetje dat hij weer nieuw werk heeft!!! wat doet hij nu?
Heel verstandig dat je op tijd naar je bedje bent gegaan, je moet goe drusten als je zo'n drukke dag gehad hebt! denk goed om jezelf he?!

welterusten allemaal, voor mij ook weer veels te laat.
misschien tot morgen en anders tot zaterdag
liefs kruimels

goeiemorgen meidne

Ik lees vanmiddag alles goed door want ik moet zo weer naar me werk toe

Happy: gefeliciteerd met je pa vandaag, heel veel plezier

Linda: spannend dat je morgen of zondag weer gaat testen ik hoop zo voor je dat het raak is

kruimels: is de koe al bevallen vannacht?? hopelijk heeft het niet al je nachtrust gekost

sterretje: hoe is het met je meid,?? missleijkheid al wat minder

haha zo ik ben denk ik de enige volendammer die niet van Jan Smit en nick en simon hun muziek houd hahah, Ik vind het wel erg sneu voor jan hoor met zijn stem, maar ja over de andere kant risico van het vak,

meiden ik ga stoppen, iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxx linda

goedemorgen meiden,

Kom net me bedje uitrollen. pff en ben nog moe.
Was gisterenavond wel thuis en heb een stuk bijgelezen. maar was te moe om te reageren. Heb me zusjes haar geverfd en dus lekker zitten kletsen en babyboom aangehad.

Vandaag een drukke dag, ga zo aankleden en dan boodschappen doen, wil vanmiddag ff naar de winkels, moet nog een zwarte legging hebben. en ze hebben bij het kruitvat bibi spenen met i love mamma in de aanbieding hihih. ff kijken dus.
En vanaaf dus die bruiloft pfff en dan morgen heel vroeg weer op en dan die autodag bij me mannetje op het werk. Eh waarom zij ik ookal weer ja ?? hihihi nee vind het harttikke leuk en wist nog niet dat ik zwanger was toen ik ja zij. Merk nog niet echt veel ook, gelukkig. Ben ietsjes moeier, als ik ga slapen of als ik nodig moet eten dan word ik licht misselijk en me borsten zijn groter en voller. maar verders prima hoor.

Sterretje leuk die kamer, maar die kleuren wil ik ook hahaha. we krijgen de beuken meubels van me schoonzussie en wou indd ook lime groen en dat heel erge blauw, weet ff de kleur niet.

meiden die vandaag moeten werken, werkse.
Kruimels is het kalf al geboren?
Happy fijne verjaardag van je pa.
meidden die ik vergeet, sorry heb last van dementie. hihihi

xxx Bambi

Vandaag lekker vrij, o nee onbetaald verlof. Heerlijk. Morgen komen mijn 2 zussen, moeder, neefje, nichtje (16 jr en 1 jr) vanuit het verre Westen naar Limburg. Gezellig. Dus even beetje opgeruimd hier. Heerlijk 2 verse broodjes bij bakker gehaald, hmm. Vriend zal wel uur of 1 van werk thuiskomen, dus dan gelijk maar even boodschapjes doen.
Dip van begin van de week gelukkig over. Ben ook weer even aan de lijn. Heb vorig jaar weight watchers gedaan, en was 16 kilo afgevallen. Maar was afgelopen maanden toch weer 2/3 kilo aangekomen. En voelde me al niet zo lekker in m'n vel, dus nu de tijd om er weer wat aan te doen. Ben nu alweer een kilo kwijt, voel t gelijk aan de broeken. Maar jullie snappen natuurlijk wel als ik hopelijk snel weer zwanger ben, dat me die kilo;s niks kunnen schelen haha, kom maar op!

Zo nu even op iedereen reageren:
@Bambi: ik ga zo toch eens even kijken wat jij zit te rellen op het andere forum. Hakke!!!
@Rimke: het kan ook zijn dat je ong. er aan komt. Ik was 1,5 week na laatste vloeien ook ong geworden.Meestal heb ik bij ong ook klachten met pijnlijke borsten enzo. Steken in lies had ik bij ei en week later ook nog. Dus dacht toen ook dat ik misschien wel weer zwanger kon zijn (helaas).
@Linda84: ben je al ong? Hoop t niet voor je
@Kruimels: hoest met de koe? Kalfje al geboren? Wel mooi als je dat zo van dichtbij kan meemaken. Hoop niet dat t keizersnee wordt.
@Renee: Ik woon in midden limburg maar hier geen stroom uitgevallen. Zou wel romantisch zijn....
@sterretje: fijn voor je man dat hij weer nieuwe werkplek heeft
@Ik ben niet bang voor tandarts gelukkig

Jullie schrijven altijd over dat slijm enzo, nou heb ik nooit wat van gemerkt? Ik bedoel, heb wel dan beetje wit in onderbroek, maar gaan jullie dan ook echt voelen of je binnen slijm hebt?

Mijn zus wilde trouwens ook thuis bevallen. Maar t ging niet ofzo, maar op een gegeven moment ging t zo snel, en ze moesten   toch naar t ziekenhuis toe. Nou daar ging t al mis. VK reed   voor in auto, die reed volgens mij verkeerd. Zus zat dan bij   mijn vader in auto. Toen was de brug nog dicht, dus schoot ook allemaal niet op. Zus in ziekenhuis, was vk er nog niet.
En me zus riep de hele tijd, wat een hel, wat een hel haha. Uiteindelijk is alles goed gegaan hoor. We hebben het er nu nog   steeds over, wat een hel wat een hel

Zo, ga nu even kijken wat Bambi op t andere forum aan t uitspoken is

Terug
Bovenaan