KLUSBABES 9

hey meiden

Bambi: lekker he speentjes enz kopen, en babykleertjes bekijken heerlijk geniet er maar van haha

Bieb: jeetje he wat een verhaal zeg over je zus haar bevalling, die vergeet je ook nooit meer pffff daar moet je toch niet aan denken

meiden ik ben er vanmiddag weer, ik ga lekker in bad met me boek en daarna als joey wakker is boodschappen doen en effe een koppie thee halen bij me tante

Kruimels: is het kalfje eral ?/

Linda: nog steeds niet ongi?? ik hoop het voor je, spannend hoor meid
xxx linda

@kruimels: hij is weer gedetacheerd bij een ander bedrijf. Hij programmeert. Gelukkig werkt hij nu iets dichterbij.
@bambi: ik had al gezien dat je geen zin had om je mening onder stoelen of banken te steken. Pas op voordat je eindigt als p.....ille
De kleuren die ik in gedachten had heeft half nederland geloof ik in zijn hoofd. Het zijn net de modekleuren van het moment. Het stomme is dat ik die kleuren nav een vakantie in mijn hoofd had en niet omdat het mode is. Weet iemand nog waar je een blauwe, mooie en goedkope muskietennet kunt krijgen voor boven het ledikantje? Die krengen kosten tussen de 39,- en de 99,- terwijl je ze vroeger bij xenos voor nog geen 10 euro had. (misschien nog eens bij blokker proberen)
@linda: Als ik 's avonds vroeg eet en daarna meteen in bed ga liggen en daar de rest van de avond doorbreng gaat het nu meestal wel goed
@renee: laten we zeggen dat ik die omgeving een beetje ken

Nou, vandaag heb ik ook nog flink wat energie. Straks naar ha. Vandaag zelfs al de kinderopvang geregeld. Het is van de zotte wat je in zo'n korte periode geregeld moet hebben. De opvang begint namelijk snel vol te zitten en ik moest er op tijd bij zijn. We zijn echt afhankelijk van opvang en gezien ik op een vaste plek werk en mijn man steeds ergens anders is het het handigste om een opvang dichtbij mijn werk te zoeken. En heel toevallig hebben we er een in ons gebouw. Dus de schrik sloeg me om het hart toen ik hoorde dat het al volloopt. Ik krijg nu formulieren toegezonden en als die zijn ingevuld en we inschrijvingsgeld hebben betaald dan staan we op de lijst en is ons plekje gereserveerd. En dan.....nog kraamzorg regelen. Ik twijfel heel erg tussen 2 instanties.

Bambi gelukkig dat het meevalt met de klachten!

Sterretje nou maak je me nieuwsgierig.... Vertel vertel!

ik ben hier kennelijk ook al vrienden aan het maken poehpoeh. wat een gedoe om een foliumzuur tabletje!

Linda2 hoe zit het met jou? Ongesteld of nog niet! ik duim voor je!

Linda Ben je al wat minder nerveus voor de operatie van je kabouterje of wordt het steeds erger? Wat rot trouwens dat je mannetje zoveel ´s avonds laat pas thuis komt.

Kruimels al nieuw leven in de stal??

hey meiden

Sterretje: ik ben blij dat het iets beter met je gaat, en ik zou niet weten waar je een blauwe muskietendingest kan kopen misschien op marktplaats ofzoiets??

Renee: het is inderdaad niet leuk dat me man zo laat thuis is, maar het is gelukkig maar een paar weken in het jaar en dat weten we al van tevoren,
En ik ben ongeloofelijk nerveus voor de operatie het komt nu wel erg dichtbij, maar goed ik zie het allemaal wel

xx linda

Meiden, f heel snel want moet naar mn ouders. Bedankt voor de felicitaties  Allemaal een fijne avond en tot morgen avond !!!! Essy en pip, veel plezier!!!! Linda 2, nog steeds geen rd s? Hoop het voor je dat het raak is, succes .....

Kus happy

meiden ik ben ervan tussen
Me man is over een uurtje alweer thuis gelukkig, dus ik ben er vanavond niet,
Morgen lees ik alles weer bij
Iedereen een fijne avond en toto morgn

xxx linda

Terug
Bovenaan