KLUSBABES 9

@happy: het klinkt erg en voelde toen ook zo, maar als ik nu terug kijk. Hij had tot 2 keer toe zo'n pijn bij het plassen dat zijn blaas vol zat en er een katheter moest worden geplaatst. We hadden vooral die eerste keer niet veel later moeten gaan. Sinds de operatie heeft hij nergens meer last van. hij heeft wel speciaal voer tegen kattengruis.
@bambi: rechtopstande tepels? Dat heb ik nu ook een week of 2. Echt balen als je zo moet werken, hihi.

he sterretje,

echt heel vaag hoor dit gevoel, gloof er ook nog geen bal van, denk echt is het wel waar dan. maar dan denk ik weer tja die streepjes staan er niet voor niets toch?
ik vroeg me af waar ik kan berekenen hoever ik ben, ik geloof dat ik heel vroeg posie heb getest. en nog geen 4 weken ben. ga is ff surfen.

xxx bambi

de site van predictor
daar kun je nod en uitgerekende bevaldatum berekenen

@bambi,
Ik kan me voorstellen dat je flabbergasted bent. Had ik ook, terwijl er een dikke streep kwam. Ik dacht dat die wel zou verdwijnen na een paar minuten. Echt vreemd, hihi
En hoe vind je vader het?

net zo als me me ventje, vat hem nog niet helemaal en zijn nog niet echt overtuigd hihihi.
maar komt ook omdat ze gewoon niet weten hoe die testen in elkaar zitten hihih.

ga nu maar ff naar ze toe, is wel zo gezellig, zit net heel de tijd achter die pc en me moeder is helemaal hieperdepieper hihih.

xx Bambi

HOERA HOERA HOERA, 3  maal hoera voor bambi, eindelijk weer iemand zwanger!!!
gefeliciteert meid, wat super voor jullie. en je moet echt niet meer twijfelen hoor een 2de streep is ook een streep. laat die mannen maar twijfelen,whawha.
ik denk dat je morgenvroeg nog veel meer het gevoel hebt, ïs dit wel echt?" bewaar de test maar, haha voor als je het morgen niet meer geloofd.
geniet ervan samen!!!! en we willen heel graag weten natuurlijk hoelang je zelf denkt dat je nu zwanger bent.
nog bedankt voor je verhaaltje over gtst, vond ik super lief!!!! heb vanavond weer trouw gekeken. leuk leuk leuk.
trouwens, ik denk dat je moeder het "" onbewust" misschien wel aangevoelt hebt vanmorgen whawha, dat ze je daarom zo vroeg uit bed heeft gehaald. ze wist dat het een bijzondere dag zou worden.
droom maar lekker vanacht over jullie kleintje!!!!

linda, moet zo lachen om je sick en nimon verhaaltje(zo noemt een collega ze altijd haha)
dat je uit volendam komt en gewoon niet van al die gasten daar houdt haha.
ik doe er een moord voor whawha.
ik denk dat als die pil die je moet slikken geen capsule is het niet erg is dat je hem in stukken hebt gebeten. ik weet dat dat bij een capsule absoluut niet mag, dat is dit toch niet?

miekje, wat erg voor je meid!!!! weet je wel zeker dat het mis is, want voor hetzelfde geld is het wel goed. wacht maandag even af. maak je nog niet te ongerust.
sterkte met wachten dit weekend.
wat kan de wereld raar in elkaar zitten he, bambi dolgelukkig met zwangerschap en jij zit helemaal in de stress omdat het misschien mis kan zijn.
ik denk aan je hoor, sterkte!!

bieb, kloten is dat he als je om je heen iedere keer hoort dat mensen zwanger worden/zijn. helemaal als het ook nog iemand is die je niet mag.
ik heb het soms ook best moeilijk met de zwangerschap van m'n vriendin, gelukkig hebben we de laatste tijd niet zo heel erg veel contact, erg he.
moet me er gewoon overheen zetten.
het is voor jou ook nog iets anders, omdat je als je jouw miskraam niet had gehad al 4 maanden heen was geweest. raar idee he meis.
jouw tijd komt ook nog hoor, en dan ben je dol gelukkig!

sterretje, grapjas haha. ik en blond, zo zwart als een oetemetoeter whawha.bah
veels te donker, soms als ik in de spiegel kijk dan krijg ik nog schrik. na hoeveel keer wassen is die domme kleur er nu eens een keer uit. gggrrrrr
wat voor kleur haar heb jij eigenlijk sterretje?
dus je bent al aan de linnen broeken geslagen. mooi dat je buikje al een beetje begint te groeien. kan je strots op zijn.
ik heb trouwens nog een leuk idee voor iedereen die zwanger is. het lijkt mij helemaal geweldig (als ik zwanger wordt) om mijn buik groeiende buik op de deur van de babykamer te tekenen. je gaat dan met de zijkant tegen de deur staan en tekent de omtrek van je buik op de deur. die wordt dus steeds groter. heb dat in de nederlandse film "romeo"gezien. zo mooi als je dat op het laatst vergelijkt met de eerste maanden.
misschien heeft 1 van jullie ook wat aan dit idee, als je het leuk vindt.

kleintje, dus je bent druk aan de klus geweest? ook al heb je nu het gevoel dat het toch niet gelukt is, traks tegen je Nod aan wordt het vast weer spannend. het kan van 1 keer al raak zijn he.
succes

heb vanavond heel holland helpt gekeken, zit nog steeds te wachten totdat de uitzending van ons komt. onze ruitersportwinkel heeft namelijk meegedaan hieraan.
maar ik geloof dat deze niet uitgezonden gaat worden, jammer. zou goeie reclame zijn.haha
vandaag gewerkt en het was super leuk. laatste dag met de stagaire en nu weekend!!
zit nu tequila te kijken op ned 3 super lachen, allemaal idioten die mensen voor gek zetten zo comisch.
kennen jullie dit?
is er nog iemand hier?

mensjes, ik ga plat. gaaaaap
tot morgen en slaap lekker allemaal.
doei doei
kruimels

hoi meiden,

alvast bedankt voor de lieve berichtjes. ga nu plat ben helemaal uitgeblust.
kruimels nu heb ik gtst gemist. van alle opwinding hihih.
(me vader is de enige die me feliciteerde net) me moeder zeg ik heb een kado wanneer mag ik dat geven ? ik zij ja andere keer hoor . ik heb ook kado's voor hen en had het ff heel anders gedacht te doen hihih. zo zie je he, loopt altijd anders als je zelf gedacht heb.

ooh geloof dat ik er heeel vroeg bij ben ben nog niet eens 4 weken. moet nog ff op verschillende sites uitrekenen. had er 1 daar was ik 3 weken en 3 dagen. en had er 1 was ik 29 dagen (4 weken dus) vaag. moet nog ff uitzoeken.
oog we gaan het trouwens nog ff een paar weken stil houden, heb met me ouders afgesproken alleen zij en dat vond me vader helemaal goed, dacht ie zelf ook al aan.

nou ga nu echt slapen. doei doei

xxx Bambi

Terug
Bovenaan