KLUSBABES 9

hoi meiden nog ff voor ik weggat.

Happy thanks, dubbel fun vanavond hihih, jij ook veel plezier he.

Renee heb het ff gelezen van het pilletje, nou vind dat je wel gelijk heb hoor. Jij zegt niks verkeerds over het gebruik van foliumzuur, meer dat zij het zo opblaast, terwijl ze zelf die fout heeft gemaakt.

Bieb en sterretje,  me relletje valt wel mee hoor, bleef behoorlijk netjes voor mijn doen, alleen in hun ogen niet. Tja zo ben ik nou eenmaal. daar moeten anderen maar mee dealen. hihih

nou ga nu foetsie, morgen ben ik heel de dag pleite, dus tot zondag.

iedereen een heel fijn weekend, voor de gene die weg zijn, geniet met volle teugen maak allemaal een baby hihihih

xxx Bambi

Jemig meiden, wat een rust hier!!!
Wilde iedereen even een fijn weekend wensen! Maar dat gaat vast lukken aan de stilte hier te zien!

Hier even een iets mindere, zeer jankerige dag.
Zie elke keer voor me hoe ik de OK werd binnen gereden en voel elke keer dat verdriet weer.......
Heb al mijn vriendinnetjes gebeld vanavond maar niemand was thuis..........de wet van Murphy dus..........
Ik ga nu lekker mijn bedje in, nog even schaatsen kijken vanuit bed. Heb al lekker mijn electrische dekentje aan gezet, bij gebrek aan mijn mannetje.
Hoop dat het er morgen weer wat beter uitziet.
Mijn temp is weer zolaag als hij was voor ik zwanger werd. Al een paar dagen 36.4! Nu dus maar wachten op een eitje, want ik denk niet dat die al geweest is. Klachten zijn bijna weg, dus het was van de week een explosie van mijn laatste hormoontjes denk ik............is het definitief afgelopen.............zucht. Jammer hoor! Kan er af en toe nog zo verdrietig en bang van worden. Weet niet of ik blij kan zijn als ik ooit weer een positieve test in mijn handen heb. Denk dat ik dan 9 maanden onderduik. Wordt nu al zo bang bij de gedachte aan een echo..........niet normaal gewoon. Zo meteen is het weer mis.
Anyway, zo gaat het dus al de hele dag................gezellig dus. In mijn eentje.
Wat nou genieten van de dag!!???? Het lukt me eventjes niet.

Sorry vor het gezeur,
Dikke knuffel allemaal,
Kus Rimke

@rimke,
Hé meid, wat rot dat je het steeds voor je ziet en voelt. Het is ook niet niks en iedereen gaat er anders mee om. Ik kan me vorstllen dat je het nooit meer met die zelfde onbezorgdheid in kunt gaan. Is je mannetje ook niet thuis nu? Sterkte

@bambi,
ik weet dat je niet veel zei, maar je weet toch hoe gevoelig men soms is. En ik vond het leuk om je te plagen
@renee: jij ook al een akkefietje? Dadelijk maar eens lezen dan. Wat je vraag betreft, ik ken het atrium en heb jaren geleden in die stad gewoond. En ik kwam wel eens bij de hornbach bij het stadion. Ligt daar trouwens niet ook een babyzaak?

nou meiden, jullie geloven het nooit. Ik ga langs bij een vriendin met een smoes. ik ben nog niet binnen en ze vertelt dat ze zwanger is. Dus ik: gefeliciteerd, ik ook. Ik ging ook langs om het te gaan vertellen. we lagen in een deuk. ik wist niet dat ze bezig waren. Nou, wel leuk om dat te kunnen delen.

bieb, leuk voor je hoor dat je moeder, zussen en neefje en nichtje helemaal overkomen. altijd gezellig he met familie. heel veel plezier dit weekend.
merk dat best wel veel meiden op dit forum aa het lijnen zijn of hebben gelijnt.
ik heb op het moment juist moeite om een beetje op gewicht te blijven, heb gewoonweg geen trek en niks smaakt me zo lekker als anders.
laatst bij de mac geweest en zelfs dat was niet echt lekker
wat een verhaal zeg over je zus haar bevalling, blij dat het toch allemaal nog goed is gekomen.
even over dat slijm, ik heb er ook totaal geen verstand van ( onze slijm exper zit in scheveningen dit weekend, haha) maar heb de laatste 2 dagen iedere keer het gevoel of ik in m 'n broek plas en als ik dan naar de wc ga dan heb ik veel wit slijm in mijn onderbroek. wou dit aan pip vragen, maar moet effe wachten tot zondag of maandag.
kan jou geen advies geven helaas, sorry.

sterretje, leuk dat je vriend  programmeur is, maar waar is hij precies programmeur van haha, mijn vriendje probeert het uit te leggen maar weet het ook niet precies, haha.
mijn vriendin had laatst hetzelfde probleem met zo'n muskietennet als jij. ze vond ze ook veels te duur en heeft er nu 1 gevonden vor 20 euro, in lime groen met kikkertjes erop. heel leuk, maar weet effe niet meer waar ze hem nou weg had. zal eens vragen.
er is inderdaad heel wat te regelen voor je, de kinderopvang en de kraamzorg. lijkt mij ook een moeilijke keuze hoor. heel veel succes ermee. vaak is je eerste gevoel het beste.
lachen dat je naar je vriendin ging om het te vertellen van je zwangerschap en dat zij er dan ook mee komt. dit gaat mij ook vast nog wel gebeuren met vrienden, denk dat die ook bezig zijn.
en begin nou ook te twijfelen hoelang het nog duurt met mijn schoonzusje, die had het er ook al druk mee, maar heeft nog niet echt een stabiele relatie, dus afwachten maar. hoop wel dat ik mijn schoonmoeder het eerst kleinkindje kan geven, zou zo speciaal zijn. omdat mijn schoonvader er ook niet meer is.

linda, eng he als het allemaal zo dichtbij komt van de operatie van joey. het komt vast allemaal goed hoor meis!!!!!

rimke, kloten dat je zo'n rotdag hebt. het is ook niet niks wat je allemaal moet verwerken. ook heel begrijpelijk dat je voor een volgende zwangerschap erg zenuwachtig zou zijn, dat het weer fout kan gaan. maar je moet vertrouwen hebben dat de natuur zijn gang gaat en dat er dan wat mis is.
maar weet zeker dat het de volgende keer helemaal goed zit voor jullie, dat hebben jullie meer dan verdiend!!!!!

meiden, ik ga slapen, nou ja klussen waarschijnlijk hahaha de tijd is weer aangebroken. m'n eitje is onderweg denk ik.
spannende en vermoeiende tijden breken weer aan, haha. nee hoor altijd weer leuk!!!
fijn weekend allemaal en misschien tot morgen.

trouwens, de koe heeft zonder keizersnede een kalf gekregen, het is een meisje geworden. dank je wel voor jullie bezorgdheid. vriendje heeft haar eraf kunnen halen, zonder al te veel problemen, gelukkig.
nou welterusten,
liefs kruimels

Terug
Bovenaan