bieb, leuk voor je hoor dat je moeder, zussen en neefje en nichtje helemaal overkomen. altijd gezellig he met familie. heel veel plezier dit weekend.
merk dat best wel veel meiden op dit forum aa het lijnen zijn of hebben gelijnt.
ik heb op het moment juist moeite om een beetje op gewicht te blijven, heb gewoonweg geen trek en niks smaakt me zo lekker als anders.
laatst bij de mac geweest en zelfs dat was niet echt lekker
wat een verhaal zeg over je zus haar bevalling, blij dat het toch allemaal nog goed is gekomen.
even over dat slijm, ik heb er ook totaal geen verstand van ( onze slijm exper zit in scheveningen dit weekend, haha) maar heb de laatste 2 dagen iedere keer het gevoel of ik in m 'n broek plas en als ik dan naar de wc ga dan heb ik veel wit slijm in mijn onderbroek. wou dit aan pip vragen, maar moet effe wachten tot zondag of maandag.
kan jou geen advies geven helaas, sorry.
sterretje, leuk dat je vriend programmeur is, maar waar is hij precies programmeur van haha, mijn vriendje probeert het uit te leggen maar weet het ook niet precies, haha.
mijn vriendin had laatst hetzelfde probleem met zo'n muskietennet als jij. ze vond ze ook veels te duur en heeft er nu 1 gevonden vor 20 euro, in lime groen met kikkertjes erop. heel leuk, maar weet effe niet meer waar ze hem nou weg had. zal eens vragen.
er is inderdaad heel wat te regelen voor je, de kinderopvang en de kraamzorg. lijkt mij ook een moeilijke keuze hoor. heel veel succes ermee. vaak is je eerste gevoel het beste.
lachen dat je naar je vriendin ging om het te vertellen van je zwangerschap en dat zij er dan ook mee komt. dit gaat mij ook vast nog wel gebeuren met vrienden, denk dat die ook bezig zijn.
en begin nou ook te twijfelen hoelang het nog duurt met mijn schoonzusje, die had het er ook al druk mee, maar heeft nog niet echt een stabiele relatie, dus afwachten maar. hoop wel dat ik mijn schoonmoeder het eerst kleinkindje kan geven, zou zo speciaal zijn. omdat mijn schoonvader er ook niet meer is.
linda, eng he als het allemaal zo dichtbij komt van de operatie van joey. het komt vast allemaal goed hoor meis!!!!!
rimke, kloten dat je zo'n rotdag hebt. het is ook niet niks wat je allemaal moet verwerken. ook heel begrijpelijk dat je voor een volgende zwangerschap erg zenuwachtig zou zijn, dat het weer fout kan gaan. maar je moet vertrouwen hebben dat de natuur zijn gang gaat en dat er dan wat mis is.
maar weet zeker dat het de volgende keer helemaal goed zit voor jullie, dat hebben jullie meer dan verdiend!!!!!
meiden, ik ga slapen, nou ja klussen waarschijnlijk hahaha de tijd is weer aangebroken. m'n eitje is onderweg denk ik.
spannende en vermoeiende tijden breken weer aan, haha. nee hoor altijd weer leuk!!!
fijn weekend allemaal en misschien tot morgen.
trouwens, de koe heeft zonder keizersnede een kalf gekregen, het is een meisje geworden. dank je wel voor jullie bezorgdheid. vriendje heeft haar eraf kunnen halen, zonder al te veel problemen, gelukkig.
nou welterusten,
liefs kruimels