linda, nou inderdaad, als je ei er dan nog niet is, dan heb je het inderdaad gezellig gehad samen, haha. bij ons is het klussen er gisteravond niet meer van gekomen, kon het gewoon effe niet opbrengen, zo moe.
maar ik zit vandaag pas op dag 14 dus er is vanaf nu pas kans, en ik heb nog nooit een cyclus van 28 dagen gehad. vanavond of morgen dan maar weer van start, haha.
mijn vriendje heeft er weer helemaal zin in, zoals altijd. hebben jullie mannetjes dat nou ook altijd?
leuk dat je alvast sinterklaas cadeautjes voor joey gaat kopen, is altijd zo'n leuke tijd sinterklaas, lijkt me helemaal leuk als je een kindje hebt zoals jij. dan wordt het alleen nog maar leuker.
je hebt dus een drukke dag, vanmiddag verjaardag en vanavond een toneelstuk. wij zijn ook gek op toneelstukken, mijn vader regiseert in een toneelstuk en wij gaan altijd naar een toneelstuk in het theater bij ons in de buurt. elk jaar weer. er speelt een vader van een vriend van ons in, dat is hartstikke leuk.
veel plezier dan vandaag.
renee, whawha zal ik dan maar officieel "romannetjes" gaan maken en laten drukken.
dan kan iedereen er van genieten. dank je voor het complimentje, mag ook erg graag verhalen schrijven en ben een echte kletsmajoor.
mijn vriendje kwam gisteravond toen ik met dat verhaal hier bezig was op bed en die zei: ongelofelijk wat je allemaal schrijft, je bent ook de enigste met zulke lange verhalen. hij gaf toe dat hij stiekum eens op de site had gekeken, haha betrapt!!!!!
ik probeerde mezelf te verdedigen, dat jullie vaak een paar keer achter elkaar schrijven en dat ik vaak 1 keer per dag kom en dan wat meer vertel, maar daar viel niet tegen te praten, ik ben en blijf een kletskous volgens hem whawha.
ben effe eten, tot vanmiddag
doei doei