KLUSBABES 9

Meiden, weer ff snel want miet om negen uur beginnen maar, wou jullie nog ff een fijne dag wensen ......... tot vanavond

dikke kus happy

goeiemorgen meiden

Rimke; wat rottig dat je je zo ellendig voelt en dat je dan ook nog alleen thuis bent, maar je mag hier altijd je verhaal kwijt hoor meid en je zeurt niet, ik vind het zo ellendig voor je, en af en toe lekker huilen hoor dat lucht op, Ik snap goed dat je als je weer een keer een positieve test in handen hebt dat je angstig bent, en dat is logisch, maar probeer wel posititef te blijven, sterkte meid

Kruimels: gelukkig is het goed gekomen met de koe, en gelukkig zonder keizersnee, scheelt een hoop ellende

Sterretje: wat grappig dat je naar je vriending ging om te vertellen dat je zwanger bent en gooit je vriendin eruit dat ze zwanger is haha wel toevallig,

zo vanmorgen geklust, dat was wel weer even geleden, hahhah maar ja nu was hij  gelukkig  thuis  thuis, haha
mijn temperatuur, was vanmorgen 36,8 dat is het hoogtste tot nu toe, maar ik denk niet dat er een ei aan komt want ik zit nog maar op dag 11 en dat is denk ik te vroeg, maar ja voor het geval dat het wel zo is is er in ieder geval geklust haha
Meiden iedereen een fijne dag vandaag

Happy: was het gezellig gisteren?? en werkse vandaag

Wij gaan even sint kadootjes kopen voor joey en vanmiddag moeten we naar een kinderverjaardag want het neefje van mijn man is jarig en vanavond naar een toneelstuk hier in volendam, dat is de plaatselijke toneelvereniging, altijd leuk gaan we elk jaar hee

xxx xlinda

Linda
Als het je eitje neit was dan heb je in ieder geval een leuke avond gehad

Sterretje
Volgens mij is die baby zaak niet meer. Dat was dacht ik babyplanet. Waar heb je dan gewoond als ik vragen mag? ik probeer altijd zo ver mogelijk weg te blijven bij het Atrium! Hoe minder ik in een ziekenhuis kom hoe beter!
Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is! nu kun je samen over al die lastige dingen die jullie moeten regelen praten!

Kruimels
Ik vind het altijd leuk om je ´romannetjes ´ te lezen!  Wat leuk dat het een meisje is geworden!

Rimke
Je kunt hier gewoon je lief en leed delen, het is ook niet niks eerst hoop en daarna alles weg. Je kunt hier altijd je hart luchten. Daar zijn we voor!  

Ik ben de rest alweer vergeten...
Hoe kan dat toch? Ik ben de laatste tijd een beetje een zeef...

linda, nou inderdaad, als je ei er dan nog niet is, dan heb je het inderdaad gezellig gehad samen, haha. bij ons is het klussen er gisteravond niet meer van gekomen, kon het gewoon effe niet opbrengen, zo moe.
maar ik zit vandaag pas op dag 14 dus er is vanaf nu pas kans, en ik heb nog nooit een cyclus van 28 dagen gehad. vanavond of morgen dan maar weer van start, haha.
mijn vriendje heeft er weer helemaal zin in, zoals altijd. hebben jullie mannetjes dat nou ook altijd?
leuk dat je alvast sinterklaas cadeautjes voor joey gaat kopen, is altijd zo'n leuke tijd sinterklaas, lijkt me helemaal leuk als je een kindje hebt zoals jij. dan wordt het alleen nog maar leuker.
je hebt dus een drukke dag, vanmiddag verjaardag en vanavond een toneelstuk. wij zijn ook gek op toneelstukken, mijn vader regiseert in een toneelstuk en wij gaan altijd naar een toneelstuk in het theater bij ons in de buurt. elk jaar weer. er speelt een vader van een vriend van ons in, dat is hartstikke leuk.
veel plezier dan vandaag.

renee, whawha zal ik dan maar officieel "romannetjes" gaan maken en laten drukken.
dan kan iedereen er van genieten. dank je voor het complimentje, mag ook erg graag verhalen schrijven en ben een echte kletsmajoor.
mijn vriendje kwam gisteravond toen ik met dat verhaal hier bezig was op bed en die zei: ongelofelijk wat je allemaal schrijft, je bent ook de enigste met zulke lange verhalen. hij gaf toe dat hij stiekum eens op de site had gekeken, haha betrapt!!!!!
ik probeerde mezelf te verdedigen, dat jullie vaak een paar keer achter elkaar schrijven en dat ik vaak 1 keer per dag kom en dan wat meer vertel, maar daar viel niet tegen te praten, ik ben en blijf een kletskous volgens hem whawha.
 ben effe eten, tot vanmiddag
doei doei

Dank jullie meiden!
ik weet dat ik hier met mijn gezeik kan komen, maar af en toe wou ik dat dit boek gesloten was zdat ik weer door kan, snappen jullie? Ik heb zoiets van, ik moet geestelijk en lichamelijk eerst klaar zijn met dit, voordat we doorkunnen naar een eventuele volgende zwangerschap. Klinkt wat vaag misschien.

Hihihi Kruimels: je schrijft ook altijd enorme verhalen. Hoe je alles onthoudt?!
Renee: zwanger????? Daar hoort dementie bij he??

Kruimels, ik heb even in de archieven opgezocht wie er toen destijds voor Bambi en mij gependeld heeft. Bambi was idd oktober en ik december............het kan dus nog!
Dat was Sharine2. Ik weet dus niet of ze het nog doet. Je kan bijvoorbeeld ook googlen op astro of pendelen en dan kan je het via de sms laten doen.......komt allemaal op het zelfde neer! Je kan het allicht proberen.
Ik kom net onder de douche vandaan, vannacht natuurlijk heel slecht geslapen, de meest akelige dromen gehad.
Ik ga zo nog even het dorp in, moet nog wat boodschappen hebben.

rimke, ik vind het zo rot voor je dat je je zo kloten voelt en als je ook al geen fatsoenlijke nachtrust krijgt door nachtmerries. kun je niet iets homeopathies innemen om wat rustiger te worden, misschien dat je s' nachts dan ook beter slaapt. homeopathies kan ook nooit kwaad voor als je zwanger zou zijn.
dank je voor de naam van dat meisje die kan pendelen, ik ga een oproep doen, had ik al gedaan, maar nu met de naam erbij.
en ik kan inderdaad eens gaan zoeken op google, goed plan.
ik hoop zo voor jou dat ze gelijk heeft!!! dat je in december weer een positieve zwangerschapstest in handen mag hebben. en dan gaat het gewoon helemaal goed!!!!!
heb je de boodschapjes alweer binnen?
ik doe op zaterdag eigenlijk nooit veel boodschappen, of er moet echt iets op zijn.
ik vind het altijd veels te druk dan. op zaterdag eten we altijd patatje dus ik hoef ook niet om het eten te denken.
vanavond wil vriendje lief het schaatsen zien van 20:00 tot 1:00, ppffffff nou, dan kan ik mijn programma's wel vergeten, haha
ga jij nog wat bijzonders doen?
nu even de slaapkamer schoonmaken, stofzuigen, bedje verschonen.
lekker fris voor het weekend.
tot later

Graag gedaan meisje! Hoop dat je wat reactie krijgt nu.
Ik wil het wel voor je proberen, heb het net bij mezelf gedaan........dan zegtíe dat ik dit jaar nog zwanger ben............wishfull thinking??
Ga het zo proberen, maar doe ook maar iets..........je hoort het zo van me.

Ik moest nog wat laatste dingetjes hebben, ik ontwijk de zaterdag boodschappen ook altijd. Had het gisteren al gedaan, maar was wat spulletjes vergeten.......zucht. En ja, het ws weer even een wandelingetje in de frisse lucht he? Altijd goed. Maar jij woont op de boerderij dus je hebt frisse lucht zat.........hihihi! Hoest met de bevalling van jullie koe afgelopen? Heb ik daar overheen gelezen??

Terug
Bovenaan