KLUSBABES 9

he meiden!

Even een kort berichtje van mij! krijg straks namelijk visite, mijn schoonouders komen langs!
Linda 2, het word nu echt spannend he meid! Wanneer ging je nou weer testen? ik duim voor je hoor!
Rimke, je mag hier alles kwijt hoor! Snap best dat je het moeilijk hebt op het moment! Zeker als je alleen thuis bent!
Hier alles goed! De rd's zijn weer verdwenen! Jippie! Weer lekker aan de klus en hopen op een goede maand!
Gisteravond opgepast op twee kinderen. vna 1 en 3 jaar.. echt zo schattig!! mijn hartje ging sneller kloppen!
Meiden fijne avond!

Liefs Jacqy

Hoi meiden,

Linda; zo weer aan de klus geweest. Wist je nog hoe het moest hahaha. Is het gelukt met de inkopen? Wij vieren geen sinterklaas maar, met een kindje lijkt het me super!!!!! Fijne avond .......

Rimke; he meisje, vind het zo erg dat je je zo rot voelt en dat je zo slecht slaapt. Kan me goed voorstellen dat je bij een volgende positieve test er moeilijk van kan genieten. Natuurlijk heb je dan angst !!!! Vind dat je gelijk hebt als je zegt dat je dit eerst geestelijk en lichamelijk moet verwerken voordat je weer verder kan. Is voor jezelf denk ik veel beter. Kop op he lieverd en gooi het er maar uit hoor, het is niet niks wat je hebt meegemaakt !!!!!!

Kruimels; nou ik lig op de pier hoor whahahaha. Gelukkig is het goed gegaan met het kalfje .....

Meiden, ga nog ff lezen en dan reageren want weet het niet meer whahaha

liefs happy

Linda; was gisteren erg gezellig bij mn ouders hoor!!!!

Kruimels; hoe heet het kalfje?

Jacqy; mooi de rd s weer weg !!!! Aaan de klus dus..... haha dat rijmt !!!!! Ik snap dat wel hoor dat je het nog meer wilt als je die kinderen om je heen hebt. Ik ben de afgelopen tijd best veel op kraamvisite geweest en dan wil ik het ook nog meer !!!!!

Lekker gewerkt vandaag. Was gezellig hoor!!!! Ik heb nu net de stoofperen opgezet, die breng ik dan morgen naar het cafe ......Ga lekker douchen, misschien tot straks en anders tot morgen, fijne avond

Kus happy

wat is het rustig voor ons doen zeg, whaha..
moest ons forum helemaal van onder halen.
komt natuurlijk omdat het zaterdag avond is, op msn is ook al geen biet te beleven.

rimke, mijn volledige naam is :   Janneke de Rooij
                  en mijn geboortedatum: 12-07-1978
zou het geweldig vinden als je dat eens wilt proberen.
voel je jezelf al wat beter? denk vaak aan je.
je hebt inderdaad over het verhaal van de koe heen gelezen, ze is bevallen via de normale wijze van een vaarskalfje (meisje)
weet niet wie dat vroeg maar de naam van het kalfje weet ik eigenlijk nog niet.
ze wordt morgen   opgegeven denk ik. we moegen de naam zelf bedenken dus als iemand nog een suggestie heeft?! alles is welkom, haha
het is trouwens geen blonde d'anquitaine maar een pimoteesras.
succes meiden.

hoop dat er nog iemand is, om effe te kletsen

He kruimels!!

Ik ben er nog!
Heb je nog wat leuks gedaan vanavond??
Ik weet een naam voor de koe: klusbabe!!! haha

liefs Jacqy

oh happy, stoofperen.... heerlijk!!!!!!
ik heb ze er ook liggen, maar heb geen zin om in het stookhok te gaan koken nu we de keuken kwijt zijn. het schiet trouwens lekker op. vandaag is de afwerkvloer erin gegaan, die moet nu tot maandag/dinsdag drogen dan kunnen we er weer over en dan moet de vloer nog zeker een dikke week drogen. we zetten er van die heaters in, gaat het wat sneller.
volgend weekend gaat de tegel zetter dan beginnen met de tegels in het washok en dan de vloer van de keuken.
week 48 komt de keuken al, spannend. kan niet wachten.
ik heb week 48, 49 en 50 vrij, ooohhhh heerlijk.
kan ik lekker op m'n gemakje alles afmaken. poetsen en inrichten.
even kijken of er al iemand is haha

haha jaq, ja das wel goeie!!!!! maar beetje verdacht misschien. ik hou hem als schuilnaam oke?
ik heb vanavond eigenlijk niks bijzonders gedaan, beetje tv kijken en vriendje kijkt nu naar schaatsen tot 1:00, ppfpffff
ik lig boven in bed, ga zo nog even dvd kijken
wat doe jij vanavond allemaal dan?

Leuk hoor een nieuwe keuken! Ik hou toch wel van nieuw! haha
Heerlijk om nieuwe dingen uit te zoeken en te kopen!
Laten jullie alles doen, of gaan jullie ook een hoop zelf doen?

Terug
Bovenaan