KLUSBABES 9

mijn schoonouders zijn net langs geweest. Was wel even gezellig.. en straks ga ik lekker mijn bedje opzoeken! Was toch wel een drukke dag vandaag. Niet veel bijzonders maar toch veel gedaan! haha

we doen eigenlijk de hele verbouwing zelf. mijn vader is een gepensioneerde bouwvakker, dus die is erg handig en ik kan super goed met m'n vader samen werken.
de keuken gaat hij ook zelf zetten, erug spannend.
we kopen wel alles nieuw, als je het doet dan moet je het goed doen, toch?
hebben jullie een koop of huurhuis jaq?

o, kruimels, ik zag je oproep staan voor sharine2 over t pendelen. Maar op een ander topic is ze actief zag ik!
deze is t:

Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Misschien dat je t daar aan haar kan vragen! want dat is ook een Sharine2!!

Liefs Jacqy

ja zo'n dag heb ik ook een beetje, niks gedaan maar toch wel weer veel.
paar keer naar emmen gekrost voor materiaal voor de boys, haha.
en ja dan weer koffiedrinken en eten tussendoor.
vanavond heerlijk onder de douche geweest en straks inderdaad lekker slapen.
had vandaag trouwens vreselijk slijm, was het nou zo met rekbaarslijm dat je ei er dan aan zit te komen? kan haast niet want dan zou ik een cyclus van 28 dagn hebben en dat heb ik nog nooit gehad.

Wij hebben een koophuis. en sept 2006 hebben we de sleutel gekregen en daarna hebben we het hele huis leeggehaald. inclusief een aantal muren en helemaal naar onze smaak opgebouwd! Erg zwaar maar leerzaam en ook wel een beetje leuk! hahah
Zou het de volgende keer alleen niet meer zo doen! haha
Wel leuk dat hij de keuken helemaal gaat opbouwen zeg!

dit zegt het internet over de eisprong en slijm:

Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te ‘klimmen’, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken.

Zou wel fijn voor je zijn als het je ei al zou zijn! want hoelang is normaal je cyclus dan?

fijn een eigen  huis zeg, dan weet je dat alles wat je doet ook echt voor jezelf doet.
wij hebben dus een bedrijfwoning en alles wat we doen, dat moeten we achter laten als we hier weg moeten. maar zoals het er nu uit ziet blijven we hier nog heeel wat jaartjes.

wat voor soort keuken hebben jullie? modern landelijk ofklassiek?

Terug
Bovenaan