@Linda: Misschien is het hopelijk toch je eisprong. Ik weet dat ik ook eens flink misselijk ben geweest bij een eisprong (op dat moment wist ik dat niet, maar achteraf bleek t dus mijn ei te zijn geweest). maar dat duurde een paar uur . Hoop niet dat je een griepje krijgt ofzo
@ sterretje: wat grappig van je vriendin dat ze ook zwanger is. Is ze net zoveel weken als jou?
@Rimke: Je wilt zo snel mogelijk verder maar toch doet t geestelijk of lichamelijk nog pijn. Ik heb de mk op zich goed verwerkt, maar t kan toch af en toe flink pijn doen dat ik niet meer zwanger ben. Vooral als je hoort dat er iemand anders zwanger is. Als ik zwanger zou zijn, dan zou ik ook bang zijn dat het weer een bbz wordt. Ik krijg bij 5 weken onderzoek , dus ben dan goed onder controle. Maarja, als t dan weer mis is dan moet het toch afgebroken worden. Ben blij als ik weer snel zwanger ben, maar dan is t toch weer spannend.....
@Kruimels; ik hoop voor jou dat je de eer hebt dat je eerder zwanger bent dan je schoonzusje,,is toch wel een speciaal moment.
Enne gefeliciteerd met t babykoetje! Ik heb een naam: babe (jklus babe beetje overdreven haha)
En vooral veel schrijven, is toch leuk!
Verder weet ik t niet meer, sorry dames
Goedemorgen trouwens.
Was weer gezellig gister met de familie. Ef lekker geknuffeld met nichtje van 13 maanden. Loopt al beetje rond (niet echt los, maar aan tafel en hand enzo), dus alles opzij, geen hete dingen op tafel haha. Oja, en we kwamen er achter dat we van die afdekplaatjes op de lage stopcontacten moeten hebben, Niets gebeurd ofzo hoor, maar alvast maar kopen, dan is dat geregeld.
Mijn ei dagen komen er ook bijna aan, dus ga nu alvast opstarten met klussen haha. Ga t ook maar beetje bijhouden met temperaturen. Die ovulatietesten vindt ik niks. Op zich voel ik m;n ei wel, maar vindt t leuk om bij te houden of t wel klopt
Ga dus niet rennen vandaag met dat klote weer. Beetje bankhangen vandaag. Moet eigenlijk nog gordijn inkorten voor gang, en zou rits in jas zetten, weet niet of ik daar wel zin in heb. Dan lukt t weer niet, en dan ga ik weer vloeken en dan wordt vriend weer gek haha. Nouja, ik zie wel
verder nog nieuws? Moet er iemand nog testen?