KLUSBABES 9

Oja, bijna vergeten. Over dat pendelen
Dat meisje Sharine deed dat volgens mij niet meer
Rimke, was jij hier nou aan t pendelen?

Hoi meiden,

Sterretje; da een toeval met je vriendin !!!! Wel leuk maken jullie hetzelfde mee, lijkt mij erg gezellig en handig !!!!

Linda; hoop dat het al wat beter met je gaat nu! Ik ben in de tweede ronde ook heel beroerd geweest van mn eisprong. Overgeven en onwijze last onderin mn buik en ook mn liezen, dus het zou wel kunnen.......

Kruimels; de stoofperen zijn klaar hoor jummie, kom je toch ff langs haha

Rimke; gaat het weer een beetje meisje?

Bambi; hoe is het met je mamsje? Ben je je drukke weekend goed doorgekomen?

Linda 2; hoe gaat het met je meisje? Ben je al wat wijzer?

O ja kruimels, bieb heeft gelijk hoor, die sharine deed dat pendelen niet meer!!!

liefs happy

Bieb; fijn dat het gisteren gezellig was. Met zo n kleintje in huis kom je idd achter bepaalde dingen he. Toevallig hadden wij het gisteren ook over die plaatjes voor de stopcontacten haha

Jacqy; wij wonen ook in een flat en hebben februari 2006 de sleutel gekregen. We hebben ook alles eruit gehaald en helemaal opnieuw opgebouwd. Ben echt blij nu want, het is nu helemaal zoals wij het willen hebben maar pfffff doe het nooit meer hoor wat een werk !!!! Blijf hier voorlopig ook lekker wonen, heb et prima naar mn zin.

Meiden, fijne dag, we gaan zo de deur uit dus tot vanavond

liefs happy

He meiden!
Ga zo effe kijken of het lukt kruimeltje, maar mijn baarmoeder mond staat open en heb buikpijn dus we gaan even aan de klus. Kijken of ik mijn mannetje wakker kan rammelen!!!
Tot zo!!!

linda, wat rot dat je je niet lekker voelt, hopelijk is het inderdaad je eisprong. ben je wel druk aan het klussen? zou wat zijn als uitgerekent jij met al de probleempjes rondom je ei als eerste zwanger zou zijn. als je het zo goe dkan voelen dan heb je ook gewoon een goeie timing om te klussen, heel veel succes!!!!
dus het toneelstuk was wel leuk maar niet super bijzonder. dat heb ik ook wel eens, dat het net niet genoeg boeit. als de avond zo om is, dan vind ik altijd dat een toneelstuk geslaagd is. dan heb je geboeid gekeken.
ken jij ook iemand die in dat toneelstuk speelde gisteravond?
ben je een beetje opgeknapt van je bad?

bieb, haha ik hoorde net van mijn vriendje dat dat kalfje al opgegeven is, dus ze heeft helaas al een naam, maar er is vanacht weer een vaarskalfje geboren en ik heb de eer om haar zometeen aan te melden onder de naam "babe" leuk he. goed bedacht van je!!!
lief he zo'n kleintje van 13 maanden de hele avond om je heen, dan weet je weer precies waarom we zo hard aan het klussen zijn. "wij willen ook zo'n droppie"
wij hebben onze stopcontacten eigenlijk allemaal vrij hoog zitten, omdat het een oude boerderij is, maar zulke dingen zetten je wel aan het denken.
ik vind een traphekje altijd erg belangrijk. wij hebben in de boerderij dus een hele steile trap en dan is dat absoluut niet verkeerd.
ik las net van jou en van happy dat sharine2 het niet meer doet dat pendelen, jammer zeg. had haar inderdaad al persoonlijk gevraagd of ze dat wou proberen, maar rimke heeft beloofd dat ze me "na het klussen" whawha zou helpen.
ze moest plotseling heftig aan de klus, arm mannetje die wordt nu accuut uit z'n slaap gerukt en wordt op dit moment verleid door onze rim, whawha. go for it girl!!!!!

happy, lekker lekker die stoofpeertjes!!!! waar woonde je ook alweer? ik zou het haast doen, hahahaahaha.
jammer dat sharine het niet meer doet dat pendelen, maar ik heb al mijn hoop nu op rimke gevestigd, whaha

rimke, lekker aan de klus meid? you go girl!!!!!!
kleine rimkjes maken

linda 84 waar ben je toch meid? we zijn benieuwd of je al getest hebt, of zijn de rd's gearriveerd? ik hoop het niet voor je.

wat een regen weer hier in het noorden, bah bah en nog eens bah.
ga vanmiddag even bij een collega kijken, die rijd paard en moet vanmiddag een kur op muziek doen, zo mooi altijd.
ga rond 13:45 weg

hoe is het verders met jullie?
liefs kruimels

Dag meiden,
Ik heb helemaal geen tijd meer gehad om te reageren. ik heb nu al 4 dagen flink wat energie en als ik kijk naar wat er nog gedaan moet worden komt het goed uit.
@rimke: is je mannetje al lang thuis?
@bieb: je vroeg hoe ver die vriendin was. ze is 4 weken korter.
@linda2: hoe is het meid. Ik maak me een beetje zorgen om je.
@linda: de misselijkheid wegzuchten. Oh, zo herkenbaar. Ik hoop voor je dat het je ei is. Dat is echt een rotgevoel hé? Ik heb dat 's avonds vaak en ga dan idd stil in bed liggen.
@renee: hoe minder je als patient in een ziekenhuis komt, bedoel je? Ik heb bij de meao in de buurt gewoond destijds.
@kruimels: als je je vriendin eens zou willen vragen voor de klamboe, zou dat te gek zijn. Gisteren kwam ik bij een andere babyzaak en vroegen ze er ook 99,- voor. Belachelijk gewoon. Grappig dat je denkt dat ze bezig zijn. Ik was eigenlijk overtuigt dat de mensen die het erover hadden nog even wilden wachten. maar mensen die erover praten zijn er meestal mee bezig.
Bieb zei geloof ik al babe en deze naam had ik ook in gedachten. Net als dat varkentje in die film. Dus als iemand het vraagt, kom je aan die naam door de film

Nou, gisteren dus bij babyzaak gaan kijken en nog langs die ene vriendin die langer zwanger was, maar die ik het toen niet kon vertellen. Dat vond ze wel leuk dat we samen zwanger waren. Toch wel grappig dat als iemand begint iedereen begint, maar in mijn situatie wist ik het niet van de mensen om mij heen. Ik hoop dat we weer snel een paar posi testen in dit forum krijgen.
Hoe is het met onze bambi? al paar dagen niets gehoord. En april?

ja sterretje ik ben er
leuk he die naam, ik ga haar vanmiddag opgeven hoor. ze gaat echt babe heten.
fijn dat je wat meer energie hebt, er is altijd wel wat te doen in huis he. ppppfffff weet er alles van.
vandaag heerlijk rustig dagje. jij ook?

Terug
Bovenaan