linda, wat rot dat je je niet lekker voelt, hopelijk is het inderdaad je eisprong. ben je wel druk aan het klussen? zou wat zijn als uitgerekent jij met al de probleempjes rondom je ei als eerste zwanger zou zijn. als je het zo goe dkan voelen dan heb je ook gewoon een goeie timing om te klussen, heel veel succes!!!!
dus het toneelstuk was wel leuk maar niet super bijzonder. dat heb ik ook wel eens, dat het net niet genoeg boeit. als de avond zo om is, dan vind ik altijd dat een toneelstuk geslaagd is. dan heb je geboeid gekeken.
ken jij ook iemand die in dat toneelstuk speelde gisteravond?
ben je een beetje opgeknapt van je bad?
bieb, haha ik hoorde net van mijn vriendje dat dat kalfje al opgegeven is, dus ze heeft helaas al een naam, maar er is vanacht weer een vaarskalfje geboren en ik heb de eer om haar zometeen aan te melden onder de naam "babe" leuk he. goed bedacht van je!!!
lief he zo'n kleintje van 13 maanden de hele avond om je heen, dan weet je weer precies waarom we zo hard aan het klussen zijn. "wij willen ook zo'n droppie"
wij hebben onze stopcontacten eigenlijk allemaal vrij hoog zitten, omdat het een oude boerderij is, maar zulke dingen zetten je wel aan het denken.
ik vind een traphekje altijd erg belangrijk. wij hebben in de boerderij dus een hele steile trap en dan is dat absoluut niet verkeerd.
ik las net van jou en van happy dat sharine2 het niet meer doet dat pendelen, jammer zeg. had haar inderdaad al persoonlijk gevraagd of ze dat wou proberen, maar rimke heeft beloofd dat ze me "na het klussen" whawha zou helpen.
ze moest plotseling heftig aan de klus, arm mannetje die wordt nu accuut uit z'n slaap gerukt en wordt op dit moment verleid door onze rim, whawha. go for it girl!!!!!
happy, lekker lekker die stoofpeertjes!!!! waar woonde je ook alweer? ik zou het haast doen, hahahaahaha.
jammer dat sharine het niet meer doet dat pendelen, maar ik heb al mijn hoop nu op rimke gevestigd, whaha
rimke, lekker aan de klus meid? you go girl!!!!!!
kleine rimkjes maken
linda 84 waar ben je toch meid? we zijn benieuwd of je al getest hebt, of zijn de rd's gearriveerd? ik hoop het niet voor je.
wat een regen weer hier in het noorden, bah bah en nog eens bah.
ga vanmiddag even bij een collega kijken, die rijd paard en moet vanmiddag een kur op muziek doen, zo mooi altijd.
ga rond 13:45 weg
hoe is het verders met jullie?
liefs kruimels