KLUSBABES 9

meisies ik ga eerst even weg hoor, het is echt slecht weer, dus ga wat eerder weg, dan hoef ik er niet tegen te pezen, vriendje was ook al bezorgd.
ga effe bij collegaatje kijken bij het paardrijden. tot vanmiddag of vanavond.
fijne dag allemaal.
rim, ik hoor graag van je hoor, whaha
xxxx kruimels

@Kruimels: wat leuk dat je t andere kalfje Babe gaat noemen! Vindt t toch ook wel een leuke naam hoor

Kleine nichtje van gisteren stootte al bijna haar hoofd aan punt tafel, ik zei al, punten dan maar rond schuren haha. Op zich hebben wij redelijk kindervriendelijk huis, alleen dan de stopcontacten aanpassen. En natuurlijk traphekje. Las vanmorgen in de Telegraaf dat een babytje van de wiegendood is gered door matje wat de ouders op een beurs hadden gekocht. Dat gaat dan piepen als kindje niet meer ademt. Nou die wil ik hebben hoor!

Ik vindt pendelen beetje eng. Straks zegt ze dat t heel lang kan duren voor je zwanger wordt, of pas in december volgend jaar. nou dan krijg je toch een gigantische dip! Maar t is toch ook wel weer grappig

Vanmorgen nog even geklust met vriendje. Pas om half 1 douchen, heerlijk zo een niks doen dagje.  

@sterretje: dus je hebt nu 2 zwangere vriendinnen? Leuk, lekker met elkaar klessebessen, makkelijk met kleertjes enzo. Nou als ik zwanger ben, hoef ik volgens mij niks zelf te kopen. Mijn zus bewaart alles en de rest van de familie koopt t wel haha

@Linda: hoest nu met je? Ik had niets gezegd over je liezen, maar daar heb ik ook altijd steken bij mijn ei. Spannend hoor voor je. Mijn ei is 14-11

Hier is t op zich wel redelijk weer, waait alleen heel erg

Heb zin om te shoppen, maar ben helemaal blut deze maand!!Nouja, we hebben wel mooie wasmachine nu haha

Ga even de roze wolk te voorschijn halen

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2007 20:07:12'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend 24 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!
3)
4) bezig bijtje 16e ronde ,  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde  (uitgaande van de langste cyclus)
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2007 14:21:52'));

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2007 20:07:12'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend 24 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!
3)
4) bezig bijtje 16e ronde ,  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde  (uitgaande van de langste cyclus)
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Ik heb maar even Bambi erbij gezet, bij de zwangeren in November.
Hoop dat mijn naampje er ook nog bij komt....ik heb 29-11 NOD

Kleintje ; hoest met jou?
Linda84 : heb je al weer getest???

hoi meiden,

Zo ff bijgelzen voorzover ik dat kon, val bijna weer in slaap ben zo moe.
Rimke en kruimels en linda  is het nog gelukt met jullie naderende eieren. jullie hadden allemaal eisprong klachten dus......hihihi

Rimke ben je al weer wat opgeknapt? Linda2 waar zit je, hoe gaat het met je?
Andere meiden heb alles geleze, maar weet het nu al niet meer, wil zelf namelijk te graag dingen vertellen hihihi

Ik kan maar ff want moe zo ff weg, we hebben besloten opa en oma ook maar ff goed nieuws te brengen vanmiddag. Stel dat iemand zijn mond voorbij praat (lees moeder of schoonmoeder, omdat ze er zoooooo vol van zijn) dan hebben ze het in iedergeval van ons zelf.

Had vrijdag dus die bruiloft, was wel oke, beetje ballen muziek, tussen 11 en 12 wel oke, nog ff gedanst. Was een zware beproeving om niks tegen me vriendinnen te vertellen, maar is gelukt.

Gisteren heel de dag op het werk van me mannetje receptioniste geweest, was een erg leuke maar zeer vermoeidende dag. Savonds gaan eten, lekker gegourmet en we hebben gebowld. Heel leuk maar was tegen 11 echt helemaal verot en we waren pas na 12 thuis. ik liep om me laatste loodjes naar boven hihih en kwam vanmorgen om 12 me bedje uit. zo das lekker hoor.
Oohja een collega van me man was voor de 3e keer vader geworden en zijn vrouw was er gisteren ook heel de dag met de kleine. die is nu 1.5 maand ofzo. ooh het kriebelde zo. Was weer heel moeilijk om niks te zeggen. want het viel geloof ik wel op dat ik niet meer rookte en niet dronk, maar we hebben zonder te liegen er gewoon overheen geluld.

Me ventje en ik hebben ook besloten er niet over te liegen. Als iemand vraagt of ik zwanger ben ga ik toch niet nee zeggen, terwijl ik het liefst van de daken wil schreeuwen, nee vind dat niet kunnen. Maar zolang er niemand over begint gaat het prima en lukt het om mijn mond te houden. hihihi
Nog een paar weekjes extra voor me vriendinnen kan geen kwaad.

Verder gaat alles prima, heb niet echt klachten, soms wat misselijk, bijna geen buikpijn, mooi toch, houden zo lijkt mij. Wel voel ik me indd moeier dan normaal, maar als dat het enige is hihihi.

Meiden ik wens jullie een hele fijne dag.
 xxxx Bambi

Hey meiden.
Daar ben ik weer. Weer paar dagen geleden. Ik heb gisteren ochtend getest, maar weer negatief. Moet dus echt morgen afwachten en als ik dan nog niet ongi word, dan weet ik het echt niet meer. Maar goed, voor iedereen: Kijk dus niet alleen naar het rekbare slijm, want je hebt er geen bal aan.
Zo, ga zo even weer een beetje bijlezen.

Wat een bezorgdheid allemaal! Dank jullie wel. Ben de laatste dagen zo druk geweest en had ook al geen goed nieuws te vertellen, dus vandaar dat het beetje later is. Sorry dat ik jullie zo in spanning heb gebracht. Bambi wat goed dat je nog je mond tegen iedereen kan houden. Ben benieuwd hoe iedereen reageerd hoor.

Terug
Bovenaan