hoi meiden,
Zo ff bijgelzen voorzover ik dat kon, val bijna weer in slaap ben zo moe.
Rimke en kruimels en linda is het nog gelukt met jullie naderende eieren. jullie hadden allemaal eisprong klachten dus......hihihi
Rimke ben je al weer wat opgeknapt? Linda2 waar zit je, hoe gaat het met je?
Andere meiden heb alles geleze, maar weet het nu al niet meer, wil zelf namelijk te graag dingen vertellen hihihi
Ik kan maar ff want moe zo ff weg, we hebben besloten opa en oma ook maar ff goed nieuws te brengen vanmiddag. Stel dat iemand zijn mond voorbij praat (lees moeder of schoonmoeder, omdat ze er zoooooo vol van zijn) dan hebben ze het in iedergeval van ons zelf.
Had vrijdag dus die bruiloft, was wel oke, beetje ballen muziek, tussen 11 en 12 wel oke, nog ff gedanst. Was een zware beproeving om niks tegen me vriendinnen te vertellen, maar is gelukt.
Gisteren heel de dag op het werk van me mannetje receptioniste geweest, was een erg leuke maar zeer vermoeidende dag. Savonds gaan eten, lekker gegourmet en we hebben gebowld. Heel leuk maar was tegen 11 echt helemaal verot en we waren pas na 12 thuis. ik liep om me laatste loodjes naar boven hihih en kwam vanmorgen om 12 me bedje uit. zo das lekker hoor.
Oohja een collega van me man was voor de 3e keer vader geworden en zijn vrouw was er gisteren ook heel de dag met de kleine. die is nu 1.5 maand ofzo. ooh het kriebelde zo. Was weer heel moeilijk om niks te zeggen. want het viel geloof ik wel op dat ik niet meer rookte en niet dronk, maar we hebben zonder te liegen er gewoon overheen geluld.
Me ventje en ik hebben ook besloten er niet over te liegen. Als iemand vraagt of ik zwanger ben ga ik toch niet nee zeggen, terwijl ik het liefst van de daken wil schreeuwen, nee vind dat niet kunnen. Maar zolang er niemand over begint gaat het prima en lukt het om mijn mond te houden. hihihi
Nog een paar weekjes extra voor me vriendinnen kan geen kwaad.
Verder gaat alles prima, heb niet echt klachten, soms wat misselijk, bijna geen buikpijn, mooi toch, houden zo lijkt mij. Wel voel ik me indd moeier dan normaal, maar als dat het enige is hihihi.
Meiden ik wens jullie een hele fijne dag.
xxxx Bambi