KLUSBABES 9

goedemorgen meiden,

nou de CB digi gaf binnen een minuut een duidelijk ZWANGER. ik was al om me mannetje nu ook hoor. jeeee super blij.

Ga nu me bedje weer in, ben nog moe hihih.

xxx Bambi

Ga maar lekker genieten meisje !!!!!!!! Ga nu stoppen want moet om 9 uur beginnen ...... whahaha ga ik niet meer halen he .....

kus happy

meiden help!

Ik weet het even niet meer.
Maandag nod.
Gisteravond (3dagen voor nod) opeens ongesteld! Balen balen balen, traatje traantje..
Maar... sindsdien niet meer ongesteld! snap het niet.... Kan het zijn dat ik even bloeden en toch nog een kans heb om zwanger te zijn?? Heb dit nog nooit zo gehad. Ben altijd of ongesteld of niet!
Weten jullie het??

Liefs Jacqy

Bambi, super gefeliciteerd!!! Geniet ervan meid!
Zit nu wel te denken dat de kans voor mij nu kleiner is, hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar ja... hoe meer andere er zwanger zijn hoe kleiner de kans voor mij is. Maar ja... geeft niet. Vind in ieder geval super leuk dat jij nu ook zwanger bent Bambi.

Miekje, heel heel heel erg veel sterkte om de komende dagen door te komen. Hoop dat de echo uitwijst dat het toch nog goed zit, maar begrijp dat de kans niet zo heel groot is.

Pff.. ik ben beniewd hoe lang ik het kan uithouden om niet te testen. Heb zo'n vermoeden dat ik het niet lang ga uithouden, maar ja... doe mijn best van wel.

Weet nou even niet meer wie het vroeg, maar ik hou eigenlijk wel van de meeste muziek, als het maar op de achtergrond staat. En als er al op te dansen is, vind ik het al helemaal prima.

pfff, Jacqy, dat is ook niet niks. Ik heb werkelijk geen idee. Misschien een testje ertegen aan gooien om te kijken of het niet een innestelingsbloeding was?

meiden ik ga vanmiddag bij lezen, maar ik wil eerst even onze lieve bambi van harte feliciteren

Bambi: Van harte gefeliciteerd meid, echt helemaal super top, ondanks de kwaaltjes die hebt of gaat krijgen haha, heel veel genieten,
Ben helemaal blij weer een zwangere klusbabe

ík moet nu vliegen want joey moet op de foto

tot vanmiddag

xxx linda

neg even miekje

Jeetje meid wat erg dat het nu bloed is, hopelijk geeft de echo een maandag een uitslag dat je weet waar je aan toe bent sterkte meid

xxx linda

heee

SUPERRRRRRRRRRRR bambi,, gefeliciteerd en ook voor je mannetje.. wat een geweldig nieuws.

Geniet ervan samen..
Ik hoop dat we jullie allemaal mogen volgen!!!

WIJ WILLEN OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kus kleintje

Terug
Bovenaan