KLUSBABES 9

Lieve Linda,

Kan me voorstellen dat het heel naar is als je kindje onder narcose moet. Je voelt je dan zo machteloos. Wel fijn dat íe zo snel weer mee naar huis mocht.
Is de operatie verder goed verlopen? Is Joey er nu van af of moet hij in de toekomst weer geopereerd worden. Geef hem maar een dikke knuffel van mij.

xx Essy

Linda, jeetje lijkt me inderdaad verschrikkelijk om je ventje zo te zien. Gelukkig is dat nu achter de rug en ik hoop dat hij zich snel weer goed voelt. Zijn ze eigenlijk tevreden over de operatie of is dat nu nog niet te zeggen?
Vertroetel hem maar lekker, maar dat is volgens mij wel aan jou besteed.

Sterretje, wat gaaf dat je een echo hebt gehad en leuk zeg dat je al een week verder bent. Lijkt me heerlijk dat de 12 weken om zijn.

Sorry meiden, de rest weet ik niet meer zo goed. Hier gaat alles oke, afgelopen donderdag naar de VK geweest voor een intake. Volgende week do hebben we onze echo. Ik heb nog steeds wel heel veel last van mijn maag/darmen, dus dat is af en toe wel erg vervelend.

Bieb; ha ha goed dat je je ei voelt komen, inderdaad even goed klussen meid

Happy, hoe is het met je vader? Hopelijk is het goed gegaan.

Kruimels, lekker zeg een aantal weken vrij, klinkt goed moet ik zeggen

Pip, jammer zeg dat je het niet bent geworden en ik heb nog wel aan je gedacht.

hoi meiden,

Linda is alle goed gegaan met de operatie ? fijn dat ie nu thuis op de bank ligt, lijkt me heel moeilijk voor je zo je ventje weg te brengen. Hopenlijk knapt ie snel op.

Happy hoest bij jou?

April hoe was het intake gesprek, vragen ze dan nog rare dingen ? ik moet vrijdag naar de HA en krijg dan de info voor een Vk en ga denk ik volgende week maar contact opnemen of gelijk vrijdag hahaha.

Hier gaat het niet helemaal geweldig. Had vandaag echt een emo dag. die begravenis was wel ff haevy en dan nog de hormonen die door me lijf heen vliegen. pfff. En ben echt mega stront verkouden geworden. Het lijkt wel of me hoofd vol watten zit. En dan moet ik ook nog vanavond trainen met de hond. Weet je wel hoe koud ik het vind brrr. Maar ja moet nog maar 2 lessen en dan over 3 weken examen, dus ookal ben ik ziekies ik ga maar gewoon, kan morgen en de rest van de week/weekend uitrusten.

Pip had nog niet gezecht dat ik rot voor je vind dat je die baan niet heb gekregen, maarre miss dat je twijfels nu de andere kant weer op gaan. (die van ons zeg maar hihih)

xxx Bambi

He meiden,
Linda: wat fijn dat je ventje weer mee mocht naar huis. Wat voel je je op zo'n moment machteloos he? En leg maar eens uit dat het voor zijn eigen bestwil is, dat begrijpt hij helemaal niet............wat naar voor je,   maar fijn dat het achter de rug is.

Hier gaat het helemaal niet geweldig! Psychisch gaat het goed, maar ging vandaag naar de fysio omdat ik al een aantal weken mijn schouder niet goed kon bewegen, nu krijg ik mijn arm niet meer omhoog............blijk dus ook nog een ontsteking in mijn schouder gewricht te hebben..............ik krijg alles in een keer dus..............ik ben eventjes helemaal klaar met mijn eigen lichaam. Wil iemand ruilen????

Anyway, moet morgen werken terwijl ik dat niet mag, dus ga wel maar ga dan met het hoofd praten over hoe ik me voel en dat ik eigenlijk niet mag werken. Maar ik ben al zoveel ziek, migraines, miskraam en nu dit weer. Had voor die blaasontsteking al overuren opgenomen om me maar niet ziek te hoeven melden..............ben zo bang voor hun reactie. Kijk, ontslaan kunnen ze me niet maar werk er pas sinds april en ben zo bang dat ze me als een aanstelster gaan zien.

Hoop ondertussen dat de antibiotica pillen die ik voor mijn blaas ontsteking heb ook een beetje voor mijn schouder gaan werken, maar helaas..........tot nu toe nog helemaal niets.

Happy: hoest gegaan lieverd??
Bambi: wat een klote verhaal zeg, van dat paard. En dan ook vandaag nog een begrafenis.......en in de kou trainen met je beestje..........succes vanavond.

Dikke kus Rimke

Jeetje rimke, heftig zeg, je krijgt inderdaad wel alles tegelijk. Ja kan me voorstellen dat je bang bent voor de reactie van je baas, maar dit zijn toch echt dingen waar je niks aan kunt doen. En je moet wel bedenken dat het feit dat je je er zorgen over maakt al aangeeft dat je loyaal bent naar je werk, dus als je dat uitspreekt zullen ze dat ook wel zien.
Veel sterkte en je moet nu echt even aan jezelf (en je lijf) denken.

Bambi, jeetje wat een emotionele dag, succes met je hondje vanavond, hopelijk blijft het droog. De Vk had vooral veel vragen over mijn gezondheid (en die van mijn man) en ze wilde weten of er erfelijke aandoeningen in de fam zitten. Verder heeft ze veel info gegeven (ook over nekplooimeting etc) en mijn bloeddruk gemeten.

hey meiden

Op dit moment gaat het weer helemaal lekker met joey hij is weer helemaal vrolijk gelukkig, hij heeft een broodje gegeten en alles bleef erin, Zijn ogen zijn natuurlijk helemaal rood maar ja dat trekt wel weer bij, Hij mag niet in zijn ogen wrijven en we zeggen dat ook steeds tegen hem, en dat gaat op zich wel goed,

Rimke: he meid het zit je ook niet mee meid, Ik hoop voor je dat het snel allemaal ove ris, en je moet je niks aantrekken over wat je collega's of wat dan ook tegen of over je zeggen, jij weet dat je geen aansteller bent, en jij kan er ook niks aan doen dat je nu in ene alles teglijk op je bordje krijgt, Sterkte meid

Bambi; ik lees net dat je een begravenis had meid, gadsie nog gecondoleerd, dat zijn geen leuke dingen, en al helemaal niet als je al zo emo bent, jij ook sterkte meid

Happy: hoe is met je meid?? hoe is het nu met je pa is het allemaal goed verlopen?? ik hoop het zo

Allemaal bedankt meiden voor de lieve reacties, erg verschrikkelijk lief van jullie

nog even een andere vraag, ik heb pijn helemaal onderin en dat trekt door naar mijn liezen, en het doet vooral pijn als ik ga zitten en bukken zeg maar, kan dit met een eiersprong te maken hebben?? kan iemand mij helpen??

xxx linda

Terug
Bovenaan