KLUSBABES 9

Hé meiden,

Moet nog een hoop bijlezen zo te zien, zag al wel dat Sterretje haar echo heeft gehad, super joh, fijn he om dan te zien en te horen dat het hartje klopt is toch altijd spannend.

Ben ondertussen druk geweest met klussen in huis, muur gesaust 2x was aardig veel werk. Ondertussen is het bloeden gestopt nu bijna al een week dus dat is wel positief verder. We waren het niet van plan maar hebben nu toch maar vakantie geboekt in januari lekker anderhalve week naar Tenerife. Even lekker samen er tussenuit.

Ga nu even bijlezen, krijg zo alleen wel visite.

xxx miekje

meiden nog ff snel.

linda goed dat het weer beter gaat met je kleintje.

Rimke meid wat rot dat je nu alles achter elkaar krijgt. Ik denk dat een goed gesprek met je leidinggevende wel zal helpen. zeker als jij je daar kwetsbaar in op stelt. Maar ja bazen blijven bazen en die zijn niet altijd mens mee denkend. dus hoop voor je dat het goed uitpakt en anders moet je maar zo zien. Je gezondheid is belangrijker dan een baan, wat voor een baan dan ook er zijn er zat van. Eerst aan jezelf denken. succes.

Miekje fijn dat het bloeden al zo snel over is. En lekker dat jullie in januari lekker de zon gaan opzoeken. hebben jullie wel verdiend hoor.

Nou de verkoudheid is in alle hevigheid llosgebarsten hier. gatver. maarja moet er maar mee dealen he. Zegt me moeder, moet je stomen he, pfff moeders af en toe.
Ohja had net nog iets geks joh.
Ik lust heel graag macaroni en spaggeti enzo. Sta ik net het gehakt te rullen en de uien te snijen en toen ik ging bakken stonk het enorm werd er erg misselijk van en het bleef stinken. Ik aan het mannetje gevraagd zegt ie, nee hoor zo ruikt het altijd. Ohje de hormonen hebben me favo eten aangetast. blegg het smaakt ook heel vies. wheeee  dat vind ik niet zo leuk. I love macaroni. Nou dan vind ik vast nog wel wat anders dat ik lekker ga vinden.

nou ga me gereed maken en goed inpakken, sjaal en wanten uit de kast hihihi en op naar de training.
fijne avond allemaal.

xxx Bambi

bambi, wat lastig dat je zo verkouden bent. en dan ook nog met je hondje de kou in, brrrr.
we duimen voor jou en je hondje dat het in ieder geval droog blijft daar.
moeders kunnen inderdaad erg zeuren, maar stomen helpt wel goed hoor. boven kamillie/kruidenthee, haha
wat een bizar verhaal van je tante over dat paard, zielig hoor. en heel sneu voor je tante dat ze zoveel verwondingen op heeft gelopen.
wel fijn dat jullie weer kunnen praten met elkaar.
Als je erg emo bent dan is een begrafenis ook niet echt fijn, wat het zoiezo natuurlijk al niet is, maar nu wel wat extra emoties meebrengt. gelukkig heb je het achter de rug.
Hoop voor je dat je inderdaad iets anders vind om te eten wat je erg lekker vind.
mijn vriendin heeft ook erge smaakwisselingen gehad. bij haar zijn sommige dingen ook weer terug gekomen hoor, dat kan zomaar ineens veranderen.
gelukkig is macaroni niet iets wat echt broodnodig is voor jou en je kleintje.

bieb, whaha nee hoor biebje ik klop niet bij je aan hoor als er iets mis is met de keuken. dan ga ik gewoon naar de keukenspectrum, daar hebben we de keuken gekocht. maar hoop zo dat alles klopt als de keuken binnen komt.
we hebben vanochtend in ieder geval de bevestigingsdatum gehad wanneer hij gebracht wordt, maandag 26 November. dus mooi zoals beloofd in week 48.
pak van m'n hart.

whaha, even tussendoor, zie net dat die Jaap van de gouden kooi ineens toch weer terug is, die vertrok gister spontaan, blijkt dat ie gewoon een afspraak buitenshuis had. snap er ook geen reet van, van dat hele programma, maar is altijd wel lachen.

linda, wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat joey weer wat opgeknapt is zeg.
wat voel je je dan hulpeloos he, als je helemaal niks anders kan doen dan naast z'n bedje zitten. en dan begint hij ook nog te huilen, wat zal je het even zwaar gehad hebben. heb de hele dag aan je gadacht hoor!
dus je voelt je eitje eraan komen, wel klussen voor je leven he, haha
april, spannend voor je hoor, volgende week donderdag je eerste echo. hopen dat je het al goed kunt zien, dat de kleine een beetje meewerkt en zich niet verstopt.
jammer dat je je niet helemaal goed voelt met je maag/darmen. vriendin heeft ziekte van kroon die zwanger is en begint nu ook steeds meer druk op te komen, de kleine begint nu echt hard te groeien. heb jij anders ook wel eens last van je darmen of van je maag? misschien dat je het nu gewoon wat extra hebt, omdat er ook zoveel verandert in je lichaam. hopen dat het gauw wat minder wordt.

rimke, wat een pech heb jij zeg, het is ook niet te geloven ook.
het een na het ander komt bij jou voorbij. nu weer je schouderontsteking. heb echt met je te doen hoor. je vraagt je vast af, wanneer voor jou de zon nou weer eens gaat schijnen. je kunt hier altijd je verhaal kwijt hoor, daar zijn we voor.
en probeer te genieten van toch de leuke schaarse momentjes, ze zijn er echt nog ondanks dat je ze nu even niet meer ziet.
over je werk moet je je niet te druk maken, werk is maar een kleinigheidje naast jouw gezondheid. dat gaat gewoon voor. en vaak denk je gauw te negatief over jezelf, maar denken anderen daar heel anders over. heb ik ook vaak.
vriendje zegt dan: je weet niet half wat mensen aan jou hebben, dan voel je je toch weer goed hoor.

miekje, wat leuk dat jullie in Januari naar Tenerife gaan, lekker even ertussenuit.
Mijn vriendje en ik zijn toen we elkaar net kenden voor het eerst op vakantie geweest naar Tenerife. het is een eiland met veel natuur en ontzettend veel verschillen tussen het toeristische gedeelte (heel veel luxe) en de binnen landen (erg arm, krotte woningen). wij hebben toen een auto gehuurd om wat van het eiland te zien en dat is een echte aanrader. we zijn zelf met de auto naar de vulkaan gereden, erg mooi om te zien hoe zoiets werkt. hebben nog een stukje rots van die vulkaan.

nou zat lekker tv te kijken, maar de jongens hebben in de gang met het slopen het snoer eruit getrokken, nou vrees ik dat ik zometeen geen gtst kan kijken,
als dat zo is kan dan iemand anders die wel kijkt me verslag uitbrengen, whaha.
vandaag de paarden over gebracht naar stal. pppfff dat ging nog niet vanzelf. ze wilden de trailer niet op,ggggrrrrrr. maar ze staan nu lekker  warm en droog. fijn idee!!!!

happy, maak me wel een beetje zorgen hoor meid. hoe is het met je vader gegaan vandaag?

pip, volgens mij heb ik nog helemaal niet gereageert op jouw verhaal van je nieuwe baan die je niet hebt gekregen. sorry sorry sorry. gelukkig dat je het zelf niet zo heel erg vindt, en wij hopen met z'n allen dat je gauw weer van gedachten veranderd en dat je weer volop met ons mee klust hoor. kunnne we straks eens afspreken als we allebei achter de kinderwagen lopen, whaha.

zijn er nog babes aanwezig?

Ja, ik ben er nog hoor, en ik ga zo gtst kijken, dus ik kan je wel verslag uitbrengen.......

he april, ik heb ook weer beeld, na veel gemopper, haha.
dus ga ook eerst effe kijken.
tot zo meteen
liefs kruimels

hey meiden

Kruimels: gelukkig wordt de keuken op tijd bij jullie geleverd, dat scheelt inderdaad alweer een hoop, nu maar hopen dat er ook alles bijzit haha

Bambi: je moeder heeft gelijk hoor wat betreft het stomen voor een verkoudheid, Doe ik ook altijd, effe waterkoken, kamillebloemen erbij handdoek over je kop en stomen maar heerlijk, en het helpt
Hahaha je hormonen spelen lekker op nu al je lekkerste eten niet zo lekker meer, hahah dat had ik ook hahaha

Miekje: gelukkig gaat het weer wat beter met je, en lekker in januari even een weekje op vakantie, lekker effe met zijn tweeen genieten

xxx linda

meiden ik ga stoppen, ik ga lekker in de bank tegen manlief aanliggen, en misschien kan ik hem nog even overhalen tot een potje klussen haha  
Iedereen een fijne avond en morgen lees ik weer bij en ben ik weer van de partij

xxxx linda

Terug
Bovenaan