KLUSBABES 9

Hallo!

Linda, wat fijn dat Joey weer mee naar huis mocht en dat hij zich weer redelijk goed voelt. Kan hij vanavond lekker in z'n eigen bedje slapen.

Kruimels, wat heerlijk dat de keuken op tijd komt! Heerlijk zeg, alles nieuw! Ben benieuwd hoe het allemaal wordt.

Rimke, sjezus, heb het met je te doen. Heb je niet het gevoel "waarom ik"?? Volgens mij was jij degene die gister zei dat na regen zonneschijn komt...ook voor jou zal dat zo zijn, echt waar!   Dikke knuffel!

Hier gaat alles goed. Manlief en ik hebben afgesproken dat we bewust onveilige sex zullen hebben maar niet op commando klussen. Dus niet om de dag, gewoon wanneer we willen en alles onder het motto we zien wel. We hebben alletwee het gevoel dat het nog wel even duurt voordat ik zwanger mag worden. Ook ivm onregelmatige cyclus (zit inmiddels alweer op dag 47 bedacht ik me net) en willen het toch wel heel erg graag.

Het lijkt nu alsof wij van de ene bevlieging in de andere gaan maar zo is het echt niet. Het zijn vooral twijfels die het ene moment sterker zijn dan het andere moment...maar als we ons nichtje zien (zoals net nog) dan smelten we alletwee en dat gevoel....tja, over dat gevoel hoef ik jullie niets te vertellen toch?

X

pjoew, ik heb gtst af kunnen kijken, er zijn niet nog meer kabels uit de muur gerukt whaha.
die charlie is helemaal doorgeslagen met haar oog voor het milieu. en dorothea is terug.
ik denk dat nick en sjors verliefd worden en samen een kindje nemen.
bij the bold and the beautiful is taylor terug, maar kan dat haast nooit kijken omdat ik dan nog aan het werk ben of gewoon weg geen tijd heb. ook zo'n rare tijd 16:30.
heb nou "het blok"erop staan, ook al niet alles van gevolgd, vorig seizoen wel. door die vebouwing volg ik gewoon veel minder series, eigenlijk best jammer.
ben gek op het winterseizoen, omdat het dan zo gezellig is met kaarsjes en al die leuke tv programma's, maar dat word dan pas januari voordat ik daar weer een beetje tijd voor ga krijgen.

pip, heb net even gereageert op sharine2, ze was vandaag erg moe en leek het niet verstandig om vanavond nog te pendelen voor ons. ze heeft beloofd dat ze ons voor het weekend verteld wat ze gependeld heeft, spannend he
ben zo benieuwd of ze hetzelfde pendeld als rimke!!!
voor jou was het toch april 2008 een meisje toch?

nou, ga zo effe douchen als ik daar tenminste kan komen. de gang is een grote chaos. haha. dat wordt jumpen.
tot straks
knuffel kruimels

snap je gevoel hoor pip, ben allang blij dat jullie gewoon doorgaan om op jullie eigen manier te klussen. hoop toch dat het snel raak is voor je.
april 2008 misschien? haha
ik ga koffie zetten voor de boys.
doei doei

@jeetje Rimke, jij hebt ook pech de laatste tijd. Nu weer een ontsteking in schouder. Hoop dat t nu echt eens ophoudt voor je. Ik wens je nu alleen nog zwangerschapsklachten toe.
Enne het werk toont vast wel begrip voor je. En anders is het gewoon een klote baas,toch?
@Linda: fijn dat Joey alweer thuis is. Thuis kan hij fijn verwend worden door zijn mama. Wel alles goed gegaan? (lijkt me wel, anders was hij niet thuis)
@Bambi: raar eigenlijk dat elke huisarts anders werkt bij een zwangerschap. Toen ik belde zei assistente dat ik pas met 12 weken hoefde te komen ivm evt mk (wat ik dus ook kreeg....). Maar ik had toen toch maar vk gebeld en daar kon ik al terecht met 7 weken. Kan je niet rechstreeks met vk bellen. Had naam toen ook aan ha gevraagd
Straks lust je niets meer wat je eerst lekker vond en andersom haha, sja hoort erbij hihi
@Linda: heb je nog steeds last? Of voelt het anders dan laatst? Toen was je toch ook misselijk. Ik had laatste keer ook bijna week last van liezen bij eisprong, dus kan best je ei zijn. Ik zou zeggen; gewoon blijven klussen. Baat t niet, dan schaadt t niet.
@Miekje: ben blij dat t bloeden gestopt is. Wil je wel gelijk verder met proberen? Fijn dat je in januari lekker op vakantie gaat. Beetje ontspannen is altijd goed
@Kruimels; heb je nog gtst kunnen kijken? Kijk ik al jaren niet meer, heeeel soms af en toe een stukje. Weet niet meer wie met wie   gaat hoor.
Gouden kooi kijk ik eigenlijk ook nooit. Heel soms ook een stukje, Ik volg al zoveel.
@Pipstip; wie weet ben je dan toch wel gauw zwanger. Je zit nu op dag 47, ben je niet toevallig al zwanger?

Hier voel ik toch wel m;n ei opkomen hoor. Steekjes in liezen beginnen al. Zou nu op mijn vruchtbaarst zijn, dus straks weer even klussen haha
net weer even stuk gelopen met vriend. Was wel koud maar toch wel lekker even frisse neus.
Heb hier eigenlijk verder geen spannend nieuws...

hihi klopt april 2008 had rimke gependeld, een jongen en als het mogelijk zou zijn dan zou ik ervoor tekenen, echt waar. Wat had ze ook alweer voor jou gependeld?

Ben nieuwschierig wat  Sharina voor ons pendelt.

Succes met de rommel daar..hihi

Ben een verlanglijstje voor Sinterklaas aan het maken....pfffff....

X

Q!@!@%#@%$^%$&^%*# heb ik een leuk bericht getypt, is de verbinding weg op het moment dat ik op   plaats bericht druk..GVD...

Had getypt dat je zo weinig buiten bent nu het kouder  en donkerder is buiten en dat een wandeling 's avonds eigenlijk wel een heel goed idee is bieb!

En dat ik jou (bieb) me heel anders had voorgesteld. heb je foto's op hyves bewonderd vandaar. Trouwens, de nieuwe foto's zijn echt om te gillen ahahahaha, was zeker gezellig feestje?

En ik nu zwanger? Nee dat geloof ik niet. Mijn cyclussen tot nu toe waren 36, 12 en 47 en nu dus op dag 47 maar heb niet het gevoel dat ik een ei heb gehad en m'n temp is laag en schommelt als een gek....?

X

Ik ben t toch echt op de foto;s hoor. Ja was erg gezellig feessie haha. Feest van vriend van ons. Helft van de mensen afgezegd maar we hebben er wat gezelligs van gemaakt. Sja, zet mij er maar tussen dan maak ik er een feessie van haha. Had die avond niet veel op, 2 wijntjes ofzo, ivm klussen enzo...
Ik weet niet meer welke naam nou bij wie hoort op Hyves, maar hoe heette jij nou? Ga ik ook ef gluren

Het had natuurlijk gekund dat je zwanger bent ......Is ook niks een onregelmatige cyclus. Gelukkig heb ik daar geen last van

Is wel fijn even  frisse neus)  Vriend wil t liefste elke dag, maar ben eigenlijk niet zo een echte wandelaar (alleen met shoppen haha

Ikke is Ilona.

Had even iedereen bewonderd en snap zelfs wie wie is geloof ik hihi. Alleen essy weet ik niet? Jij wel?

Wil de echte essy opstaan...hihi?

Terug
Bovenaan