KLUSBABES 9

Ikke is Ilona.

Had even iedereen bewonderd en snap zelfs wie wie is geloof ik hihi. Alleen essy weet ik niet? Jij wel?

Wil de echte essy opstaan...hihi?

Ikke is Ilona.

Had even iedereen bewonderd en snap zelfs wie wie is geloof ik hihi. Alleen essy weet ik niet? Jij wel?

Wil de echte essy opstaan...hihi?

oeps, 3x....

Na 2 wijntjes al in zo'n toestand hihihi...grapje hoor. Ik drink nooit dus sta na 1 wijntje al op de tafel.

Leuk om je te zien op Hyves, net even gegluurd. Leuk die trouwfoto, aparte jurk! (toch een trouwfoto?)Stom he, je hebt altijd een heel ander beeld van iemand.

Essy who are you???

toestand viel wel mee hoor na 2 wijntjes, maar ben altijd zo gek (mits t gezellig is) heb ik geen drank voor nodig hihi

Straks is t weer carnaval bij ons, en tegen die tijd hoop ik de BOB te zijn, en dan helemaal geen drank meer

hihi, ja is een trouwfoto.

Volgens mij zijn we de enige die op dit moment op het forum rondhangen. Iedereen is of aan het klussen, of voor andere mensen aan het zorgen, of zorgen dat ze zelf weer fit worden, of met honden aan het trainen...

Doe op hyves een spelletje dat heeeel verslavend is (met balletjes) grrrr, word gewoon moe van mezelf hihi

Feestjes zonder drank zijn idd altijd leuk. Vaak denkt men dat ik behoordlijk wat borreltjes op heb terwijl het er 0 zijn....maar verder ben ik wel lief hihi

Volgens de pendel ben je met carnaval toch wel weer verplicht BOB? Ik duim iig hard met je mee.

X

Normaal wil ik nooit de BOB zijn, maar dan wel hoor

Ja, waar is iedereen? Druk bezig zeker jaja

Ben door dat ge-internet vergeten de was aan te zetten, Nouja morgen dan maar

Wat voor spelletje is dat?

Terug
Bovenaan