goeiemorgen meiden
Happy: wat ben ik ontzettend blij voor jullie dat jullie gisteren toch positieve berichten hebben gekregen, en ze zeggen dat niet zomaar dat het er goed uitzag, En gelukkig dat je vader zich goed voelt, dat scheelt voor hem ook een hoop, Lekker dat hij vandaag naar huis toe mag, verwen je pa maar lekker vandaag meid
Bieb: Ik heb nog steeds die pijn onderin, ook als ik ga zitten, maar me temperatuur daar snap ik niks van, want het was steeds 36,5 , 36,6, toen 36,8 en 36,7 en nu al 2 dagen in ene 36,2. Volens mij was een zaterdag de piek zeg maar van 36,8 en toen hebben we geklust en daarna niet meer want me man was steeds heel laat, en het lijkt mij dat als het raak is je temp hoog moet blijven, nou ja ik wacht het wel weer af
Kruimels: hahah is het douchen gelukt gisteren moest je jumpen over de verbouwingsspullen
Pip: lekker meid dat jullie hebben besloten om"onveilig" te vrijen, en vooral omdat het toch kriebelt bij jullie, en inderdaad gewoon lekker klussen wanneer jullie zin hebben het komt vanzelf allemaal goed meid
Rimke; hoe is het met je meid?? gaat het weer een beetje en wat zei je baas?
Zo Joey heeft een goede nacht gehad vannacht, Ik hoefde er maar 1 keertje uit en hij was een nog een keertje wakker maar viel daarna snel in slaap, Zijn ogen zijn nu helemaal vuurrood ne bloeddoorlopen en onder zijn ogen wordt het nu wel blauw, maar ja het hoort erbij hij is gelukkig weer helemaal vrolijk