KLUSBABES 9

Moet je nu maar even op mijn hyves kijken, daar heb ik hem als gadget toegevoegd.

Je moet de balletjes wegschieten...heel irritant maar zooo verslavend...

Ik heb m ook al gekopieerd! Ken t spelletje wel, maar wel leuk.
Sjonge, het is echt stil hier. Of ze zijn allemaal dat balspelletje aan t spelen (welk balspelletje...doordenkertje...hmm ik wordt beetje kinderachtig haha

Ja zoiets bedoelde ik al haha

Ga er ook maar eens vandoor. Ga ook maar s het grote mensen balspelletje doen hihi

Doeii Pip,was gezellig mete z'n tweetjes.. Echt Remi haha

Tot morgie!

wahaha, nou zet em op he bieb!

Ik ga nog even verder met het kleuterbalspelletje

X

die pip en bieb, met z'n tweetjes 1,5 bladzijde vol lullen. wat denken jullie dan zijn we ook weer snel aan de volgende klusbabes toe.
ik ben nog niet aan de klus hoor, had mijn mannetje wel gezecht net dat hij me straks als hij naar bed komt nog maar even wakker moet maken, misschien kunnen we dan nog effe
zit wel midden in m'n eieren tijd hahahaha. sorry ben vreselijk melig.
ga nu eerst maar eens even slapen en kom morgen middag nog wel even weer bijlezen.
moet tot 16:00 werken en ben morgenavond ook weg, dus hoop dat ik tussen de bedrijven door nog even tijd heb, erg he.
dag lieve meiden, slaap lekker
xxxxx kruimels

Goeiemorgen meiden,

Allereerst bedankt voor jullie belangstelling !!! Heb alles ff vluchtig doorgelezen want, moet zo mn kat naar de dierenarts gaan brengen, plast weer bloed grrrr. Ze gaan nu een foto maken en dan verder kijken
Was gisteren om half tien thuis en toen deed mn internet het niet, verdorie. Nu doet hij het gelukkig weer !!!!! Gisteren lange dag gehad zeg. We moesten er half negen zijn en dat waren we dus ook maar, allles liep uit en dat wisten mn moeder en ik dus niet. Ze hadden gezegd bel maar rond half 12 dus dat deden we en toen hoorde we dat alles uitliep en dat we pas om twee uur konden bellen. Jeetje wat duurt de tijd lang op zo n moment zeg !!!!! Om 13.00 uur ging de telefoon en mn moeder durfde niet op te nemen dus deed ik dat, bleek het ziekenhuis te zijn. Schrok me rot want, ze hadden gezegd dat ze alleen zouden bellen als er iets niet goed was!!!!! Alles was dus goed gegaan en die zuster zei dat ze ons zo n lef hecht gezinnetje vond en dat ze ons daarom belde. Super lief natuurlijk maar, schrok eerst wel zeg. Toen wij verleden keer na zijn operatie kwamen was hij echt doodziek en plaste echt bloed. Wij kwamen er nu om vier uur en toen zat hij al helemaal fit in bed en zijn urine was al helemaal helder !!!! In principe moest hij 24 uur spoelen maar, daar zijn ze al na twee uur mee gestopt omdat het al zo helder was. De arts die hem geholpen had kwam, langs toen wij er waren en die was erg positief!!! Zij blaas zag er prima uit, het is natuurlijka fwachten want het gaat op kweek maar, toch een goed bericht !!!!! Hij mag waarschijnlijk vanmorgen al naar huis dus, joehoe dat zijn goede berichten !!!! Hij moet nu weer zelf gaan plassen vanmorgen en dat doet natuurlijk zeer. Als dat goed gaat mag hij naar huis. Meiden wat ben ik opgelucht zeg, zie het nu toch wel positief in !!!!! Badankt lieve meiden voor jullie steun en lieve woorden. Jullie zijn schatten ....

Linda, wat fijn dat bij jullie ook alles goed is gegaan zeg. Vond het zo erg dat ik gisteren niet op internet kon komen om te kijken hoe het met die kleine was gegaan. Gelukkig dat het eten er in bleef dan voelt hij zich ook weer wat beter he. Geef hem maar een heeeeeele diike kus van klusbabe happy xxxxxxxxxx Je krijgt trouwens de groeten terug van mijn ouders !!!!!! Ik heb gewoon gezegd linda van het forum. Mn moeder zvroeg wat voor forum, ik zei daar klets ik met een paar meiden haha ze moest eens weten...........

Sterretje; super zeg je echo, geniet er maar lekker van meisje en wat fijn dat je al iets verder bent he. Je bent nu toch maar mooi over die 13 weken heen.......

Bieb; snap dat je het af en toe niet meer weet hoor. Mn vader is in juni geholpen aan een poliep in zijn blaas en direct na de operatie werd al duidelijk dat het foute boel was. Hte bllek een hele grote kwaadaardige tumor te zijn. Na dat het op kweek had gestaan en verdere onderzoeken bleek dat het er al jaren zat ( iedere keer werd er gezegd dat hij een blaasontsteking had ) en dat het ingekapseld zat !!!!! Hij had dus wel baaskanker maar, oppervlakkig. Nu gingen ze gisteren kijken hoe zijn blaas er nu uitzag, en zo op het eerste gezicht zag het er gelukkig goed uit !!! ff de uitslag over twee weken afwachten .....

Mieden, ik moet echt weg. Sorry dat ik   niet overal op reageer. Tot vanavond schatten....

O ja rimke, je bent wel aan de beurt he meisje, verdorie. Sterkte lieverd !!!!!

Dikke kus happy

goeiemorgen meiden

Happy: wat ben ik ontzettend blij voor jullie dat jullie gisteren toch positieve berichten hebben gekregen, en ze zeggen dat niet zomaar dat het er goed uitzag, En gelukkig dat je vader zich goed voelt, dat scheelt voor hem ook een hoop, Lekker dat hij vandaag naar huis toe mag, verwen je pa maar lekker vandaag meid

Bieb: Ik heb nog steeds die pijn onderin, ook als ik ga zitten, maar me temperatuur daar snap ik niks van, want het was steeds 36,5 , 36,6, toen 36,8 en 36,7 en nu al 2 dagen in ene 36,2. Volens mij was een zaterdag de piek zeg maar van 36,8 en toen hebben we geklust en daarna niet meer want me man was steeds heel laat, en het lijkt mij dat als het raak is je temp hoog moet blijven, nou ja ik wacht het wel weer af

Kruimels: hahah is het douchen gelukt gisteren moest je jumpen over de verbouwingsspullen

Pip: lekker meid dat jullie hebben besloten om"onveilig" te vrijen, en vooral omdat het toch kriebelt bij jullie, en inderdaad gewoon lekker klussen wanneer jullie zin hebben het komt vanzelf allemaal goed meid

Rimke; hoe is het met je meid?? gaat het weer een beetje en wat zei je baas?

Zo Joey heeft een goede nacht gehad vannacht, Ik hoefde er maar 1 keertje uit en hij was een nog een keertje wakker maar viel daarna snel in slaap, Zijn ogen zijn nu helemaal vuurrood ne bloeddoorlopen en onder zijn ogen wordt het nu wel  blauw, maar ja het hoort erbij hij is gelukkig weer helemaal vrolijk

Terug
Bovenaan