KLUSBABES 9

goedemorgen meiden,

ff een berichtje vanaf me werk.

Happy fijn dat de berichten positief zijn. super hoor. nu hopen dat de uitslagen over 2 weken ook gewoon oke zijn.

Linda fijn dat alles beter gaat, hopen dat ie super snel opknapt.

Kruimels zit je lekker in de zooi. moest je nog ver jumpen gisteren.??

Pip en bieb was gezellie gisteren met jullie balspelletje. en essy is op hyves stephanie. geloof ik.

Hier gaat het niet helemaal super ben echt mega stront ziek voor mijn gevoel. Heel me hoofd bonkt en zit vol snot. gatsie. Heb gisteren wel vicks gesmeerd , maar heb geen kamille in huis, dus moet ff kijken wanneer ik kan stomen. Moet vandaag wel ff werken, heb het druk zat, maar hoop dat de dag snel voorbij gaat, voel me klote en dan is werken niet fijn. Ik hoop dat het bij een verkoudheid blijft en dat het geen griep of iets word met koorts, wantr dat is slecht voor de baby. Nou moet morgenochtend toch naar de dokter hihi hebben we gelijk alles gehad.

Ga nu toch maar aan de slag hier. blegg. bijna weekend .
meiden fijne dag.

xx Bambi

hey bambi

Ik hoop ook voor je dat het bij een verkoudheid blijft en dat je niet ziek wordt, Anders vraag je het morgen even aan de ha of het kwaad kan, je bent daar dan toch
Een fijne werkdag nog verder en ik hoop voor jouw dat ie snel om is haha , dan kan je lekker op de bank hangen met een lekkere warme deken over je heen en een lekker kopje thee erbij

xxx linda

Hoi Kruimels en Pipstip  

Ik las dat jullie hier schreven maar meiden ik heb voor jullie gependeld en de uitslag staat onder de topic Sharine2 wil je pendelen.

Liefs Sharine

He meiden!

Hoe is het met jullie!
Linda, fijn dat de operatie goed is gegaan! Die rode ogen en blauwe plekken trekken wel weer weg hoor meid!
Happy, fijn dat het bij jou ook goed is gegaan!
Kruimel en pip, januari word jullie maand!! Spannend!!!

Hier alles goed en rustig!

Liefs Jacqy

He hallo,

Happy: wat fijn dat alles goed is gegaan!!! Wat een opluchting zeg..... nu nog vol spanning wachten op de uitslagen, maar dit hebben jullie in ieder geval achter de rug.

Ik heb vandaag natuurlijk gewoon gewerkt, en hoe? Was best druk, en ik had veel pijn dus dat was geen succes. Heb gesprek met het hoofd gehad, of ik dan niet deeltijd kon werken, weet al precies hoe dat gaat, dan wordt je in de drukste diensten op de drukste tijden ingezet. Kan ik net zo goed gewoon blijven wrken. Doen we dus niet.
Morgen krijg ik twee spuiten in mijn schoudergewricht tegen de ontsteking..........oeioeioei! Daar zie ik tegen op. Heb het niet zo op prikken..........fijn he als IC-pleeg...........kijk spuiten geven en infusen prikken vind ik niet zo erg, maar ze krijgen............is een heel ander verhaal.
Daarna blijf ik zowieso een week thuis, tenzij de bedrijfsarts morgen anders beslist.
Nou, dit was weer een berichtje uit het ijskoude Velp,
Dikke kus Rimke
En kom vanavond nog effe kijken, grappig trouwens de pendeluitslagen van Sharine.
Lief van haar hoor!

Hallo lieverd,

Happy, wat fijn dat alles goed is gegaan. Hopelijk hebben jullie over 2 weken goed nieuws en is dit alles achter de rug.

Linda, bij jou gaat ook alles goed las ik. Heeft Joey zichzelf ook in de spiegel bekeken met z'n rode ogen en blauw? Gelukkig heeft hij er zelf geen last van, maar het ziet er natuurlijk wel zielig uit.

Bambi, niet ziek worden hoor, da's niet goed voor je!

Rimke, ziek is ziek lijkt mij en je kan echt niet werken met een ontsteking in je schouder. Zou het vooral rustig aan doen en je niet op laten jutten door je leidinggevende ook al is dat soms lastig.

Kruimels, ben benieuwd of jij de pendeluitslag van Sharine al hebt gelezen...grappig he.

Mijn man gaat volgende week even naar de huisarte (plek op z'n arm die niet weggaat) en gaat dan even vragen hoe lang ik van de pil af moet zijn voordat ik bij hem langs mag komen ivm mijn onregelmatige cyclus. Ben er gewoon benieuwd naar en aangezien alle huisartsen nogal verschillend werken leek het mij wel handig dat hij het even zou vragen.

Hebben jullie al sinterklaasverlanglijstjes gemaakt? Ik weet niks...we doen voor 20 euro ...kan echt niks bedenken!

X

PS. vanavond weer babyboom kijken 20.30 uur

hey meiden

Hey rimke: morgen 2 spuiten in je arm, ik wil niet met je ruilen hahaha, je hoort het vaker he dat verplegend personeel wel goed zelf prikken kunnen geven maar niet als er bij hun wordt geprikt hahah
Grappig he dat Sharine hetzelfde als jouw heeft gependeld, Ik heb het vanmiddag ook geprobeerd ik vroeg of joey aan zijn neus was geopereerd toen zei de ketting nee en toen vroeg ik aan zijn ogen toen zei ie ja en toen vroeg ik of ik zwanger was toen zei ie ook ja hahaha was het maar waar,

Pip: hopelijk is het niks wat je man heeft, en goed dat ie het even gaat vragen aan de ha over jouw wanneer je het beste langs kan komen

xxx linda

hoi meiden,

zo ik heb weekend. en die ga ik knetter snot verkouden op de bank doorbrengen,   voor zover dat gaat dan. Denk dat ik morgen nacht maar ff de nieuwe harry potter ga halen hihihih en dan vervolgens de hele zat.en zondag en maandag hahah ga lezen. Heb daar wel zin in.

Rimke, meid als een arts zecht dat je niet werken mag   dan kan je leidinggevende hoog en laag springen, maar je moet wel duidelijk zijn he.niet toegeven dus.

Pip en kruimels leuk joh die uitslag van het pendelen, dat schiet aardig op al .

ga nu eerst een hapje eten, kom vanaaf wel ff buurten.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan