KLUSBABES 9

Wat grappig Linda dat jezelf ook een beetje aan het pendelen bent.

Komt de nieuwe harry potter uit dan? Ik weet weer van niks. Heb er nog nooit een boek van gelezen hoor maar zie altijd op het nieuws dat mensen 's nachts naar de winkel gaan enzo. Wel een goed idee om een boek te halen. Ga ik denk ik morgen even doen, heb nog een boekenbon liggen, altijd leuk. En dan zondag lekker eten.

Gelukkig heb je weekend Bambi, je MOET nu helemaal NIKS. Gewoon lekker slapen, en lief voor jezelf zijn tot je weer beter bent.

Moet eten koken...bleeeeeeh!

X

haha pip ik, ben gewoon nieuwsgierig of ik het ook kan, ik heb het na het eten aan mijn man laten zien en die vond het ook wel grappig, ik heb het straks weer geprobeerd maar toen kwam er geen beweging in de ring hahahah

Bambi; lekker in je bankje liggen meid en beterschap

xxx linda

he meiden, ik heb even helemaal niet bijgelezen. heb zo'n chaotische dag, ppfffff.
moet nu weg naar de landbouwbeurs, gaan we met een groepje van 6 mensen heen, altijd heel gezellig. als het niet te laat wordt dan kom ik vanavond nog even bijlezen en kletsen en anders morgenmiddag/avond. moet morgen invallen voor collega die ziek is.
dus fijne avond allemaal
liefs Kruimels

Kruimels veel plezier op de landbouwbeurs meid tot morgen

xxx linda

Hallo meiden,
Bedanktvoor alle reacties. Ik ben zelf idd ook blij dat we de 12 weken voorbij zijn. Het misselijke blijft nog wel, de moeheid lijkt minder en ik heb een eetbuien, niet normaal meer.
@linda: wat fijn dat het goed met je kaboutertje gaat. En gelukkig hebben ze zelf nog niet alles door. Ik denk dat het voor jou moeilijker is om hem zo te zien, dan voor hem.
@happy: wat een super nieuws. En in die lijn moet het nu ook blijven. Alleen vervelend voor je kat. En als ie toch geopereerd moet worden. Het is rot op dat moment, maar als ik nu naar onze kat kijk, ben ik blij dat hij daardoor nu nergens meer last van heeft.
@kruimels: veel plezier op de beurs.
@bambi: beterschap, meid. Ik hoop dat het geen griep wordt. Neem je zwangerschapsvitamines? Ik heb ze op een gegeven moment genomen na de buikgriep destijds.
@rimke: wat hoor ik nu een ontsteking. Moet je daar niet heel voorzichtig mee zijn? Laat je niet op je kop zitten, we hebben maar 1 Rimke en dat willen we ook lang zo houden en liefst gezond en wel.

En toen wist ik t niet meer. Ik ga gtst en babyboom eens kijken.
We hadden vlaai op het werk en......ik heb ehm.......een halve vlaai opgegeten  (wel in termijnen)

hey sterretje: gelukkig wordt de moeheid wat minder, en hopelijk gaat de misselijkheid ook snel over. enne vreetbuien hahahah ook dat hoort erbij, en nu mag het

xxx linda

meiden ik ga weer ik ben er vanavond niet want de reiki mevrouw komt weer, ze neemt ook iemand mee die gaat ook iets bij mij doen, die gaat oude emoties eruitkloppen of zoiets, lekker zweverig wordt ik haha, die jongen heeft daar een cursus en alles voor gevolgd, dus kom maar op, als ik maar van me oorsuizen en alles af kom
Iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan