Linda 84@ (geloof ik). Dank je dat ik er jong uit zie haha.Was daar nog 33, paar maanden geleden. En ja, ik deed wel mee hoor. Nog voor t rennen, dus zag er nog fit uit. Staat ook foto bij waar we klaar waren met rennen (rooie hoofden). Ik denk dat we nu ong half jaar aan t rennen zijn, langzamerhand de 5 km in 1x rennen. Via programma op i pod. En daar deden we mee met Maastrichts MOoiste. Erg leuk om te doen. Laatste weken niet veel aan gedaan aan t rennen, maar afgelopen week weer langzaam aan begonnen. Morgen weer
Linda@ Enja, dat was ik dus met roze shirtje.
Wie van de linda's ben ik nu vrienden mee op Hyves? Sorry hoor, haal jullie door elkaar. Wel mooie trouwfoto....
Volgens mij is t vloeien nu echt opgehouden!!!!! Alleen nog evenbij t afvegen wat troepjes. Heb wel voor de zekerheid een mini maandverbandje in. Dus morgen ga ik waarschijnlijk glitters strooien!!
Ik heb nu trouwens erg last van zere borsten. Dus heb me bedacht dat volgende week dat waarschijnlijk mijn 'echte' ong weleens kan komen...Heb nl. meestal last van borsten (of rugpijn) paar dagen voor mijn ong, dus wie weet. Heb trouwens ook gevoelige buik/baarmoeder/schaambeen. Als ik hard ga zitten, of over bobbel rij of ren ofzo dan voel ik t. Had ik voor mijn zwangerschap ook wel eens,maar kan me niet herinneren of dat nu bij mijn eisprong was of dat het ook 1 van mijn klachten was voor ik ong moest worden (had ik niet toen ik nog pil slikte). Dus ik denk gewoon dat t nu goed zit en alles weer op gaat starten, om t maar zo te zeggen....
Dus ramen dicht, gordijnen sluiten en klussen maar!!!!!
Net nog even in zonnetje gezeten. Heerlijk. Morgen ook mooi weer, dus nog even snel kleurtje kweken.
Wil iemand nog vrienden worden op Hyves, of liever niet? Anders ga ik gewoon iedereen vragen om vriend te worden...(geen verplichtingen natuurlijk)