Klusbabes "5"

Engeltjuh en pip, echt spannend voor jullie! Ik duim voor jullie hoor.
Miekje, er zijn twee Annemiek's uit Putten van 31, maar bij beide vind ik geen trouwfoto's dus nu weet ik nog niet wie het is. Sta je met je man op de beginfoto of met een paard? Of zoek ik niet goed?
Ik ga dalijk ook naar een verjaardag toe, dus denk niet dat ik vandaag nog terug ben hier. Allemaal een heel fijne avond en Happy, hoop dat het nu een stuk beter met je gaat!!
Doei doei

Linda 84@ (geloof ik). Dank je dat ik er jong uit zie haha.Was daar nog 33, paar maanden geleden. En ja, ik deed wel mee hoor. Nog voor t rennen, dus zag er nog fit uit. Staat ook foto bij waar we klaar waren met rennen (rooie hoofden). Ik denk dat we nu ong half jaar aan t rennen zijn, langzamerhand de 5 km in 1x rennen. Via programma op i pod. En daar deden we mee met Maastrichts MOoiste. Erg leuk om te doen. Laatste weken niet veel aan gedaan aan t rennen, maar afgelopen week weer langzaam aan begonnen. Morgen weer
Linda@ Enja, dat was ik dus met roze shirtje.

Wie van de linda's ben ik nu vrienden mee op Hyves? Sorry hoor, haal jullie door elkaar. Wel mooie trouwfoto....

Volgens mij is t vloeien nu echt opgehouden!!!!! Alleen   nog evenbij t afvegen wat troepjes. Heb wel voor de zekerheid een mini maandverbandje in. Dus morgen ga ik waarschijnlijk glitters strooien!!
Ik heb nu trouwens erg last van zere borsten. Dus heb me bedacht dat volgende week dat waarschijnlijk mijn 'echte'   ong weleens kan komen...Heb nl. meestal last van borsten (of rugpijn) paar dagen voor mijn ong, dus wie weet. Heb trouwens ook gevoelige buik/baarmoeder/schaambeen. Als ik hard ga zitten, of over bobbel rij of ren ofzo dan voel ik t.    Had ik voor mijn zwangerschap ook wel eens,maar kan me niet herinneren of dat nu bij mijn eisprong was of dat het ook 1 van mijn klachten was voor ik ong moest worden (had ik niet toen ik nog pil slikte). Dus ik denk gewoon dat t nu goed zit en alles weer op gaat starten, om   t maar zo te zeggen....
Dus ramen dicht, gordijnen sluiten en klussen maar!!!!!

Net nog even in zonnetje gezeten. Heerlijk. Morgen ook mooi weer, dus nog even snel kleurtje kweken.

Wil iemand nog vrienden worden op Hyves, of liever niet? Anders ga ik gewoon iedereen vragen om vriend te worden...(geen verplichtingen natuurlijk)

Linda heb ook even op jouw hyves gekeken, mooie foto in je trouwjurk!

Hoi meiden....nou nog steeds niej ongi (gelukkig)
Maar ja ik durf gewoon nog niej te testen omdat ik de vorige keer na men   positieve test..een kleine week later begon te bloeden wat dus een miskraam bleek...
dus ik wil eerst ff afwachtte of ik echt niej ga bloeden zeg maar,voor ik mezelf blij maak!!
Maar ik vind et zo spannend pffff...
Ik weet niej maar om de een of andere reden voel ik me weer echt zwanger
Ik hoop dat men gevoel goed is en dat et nu wel goed mag gaan
Liefs Miranda

he meiden!

Leuk zeg, die hyves van iedereen!
Hoe is t met jullie? pip? engeltje? spannend hoor! ik duim weer vrolijk verder hoor!! haha
bieb, fijn dat het vloeien zo goed als over is! Aan de klus haha
Hier alles z'n gangetje!

Liefs Jacqy

Hey Pip,

Je bent met iets leukers thuis gekomen dan ik uit de stad!
Ik kwam thuis met een doos tampons en een pak maandverband!
Kan wel merken dat de inwendige huishouding 7 weken heeft stil gelegen.....

Dames, ik ga de roze wolk voor mijn 2e ronde overigens niet invullen, want dat heeft niet zo veel effect. Heb geen idee wanneer mijn NOD is. Met ronde 3 kan ik het misschien wel weer invullen. Maar hopelijk valt er tegen die tijd niets meer in te vullen .

Heb van Sensitest ovulatietesten besteld. Krijg ik hopelijk een beetje een idee wanneer mijn ei is.

Essy

jeetje meiden, wat is er weer veel gekletst!!!!
Ik heb even 2 dagen geen tijd gehad om alles te lezen, maar ben nu weer helemaal up to date.
Ik was afgelopen donderdag 31 dagen, maar ben nu nog steeds niet ongi,
wel veel krampen, maar heb mijn darmen ook op de hobbel.
Ik zit steeds te fantaseren, zou het of zou het niet.
Heb wel negatief getest maar dat was donderdag, denk dat ik maandag morgen weer ga testen als ik nog niet ongi ben geworden dan.
groetjes kruimels

Terug
Bovenaan