Klusbabes "5"

ook heel spannend voor jou he engeltje, ook nog steeds geen rd's te bekennen.
wat voel jij precies?
hoop dat we genoeg glitters hebben opgevangen, haha

Essy, heel veel succes meid in de volgende ronde en ik snap wel dat je je nieuwe nod datum niet goed kan vast stellen, we houden je gewoon goed in de gaten whawha.
heeeeeeeeel erg veeeeel succes
kruimels

pip en suuz hoe is het bij jullie gesteld dan?

rimke, heel erg knap van je dat je gestopt bent met roken, SUPER

sterretje,
ik bedoelde dat ik nu al een week ontzettende krampen heb, maar nog steeds geen druppeltje bloed heb gezien, ook niet halverwege mijn cyclus.
Omdat je ook een innestelings bloeding zou moeten/kunnen hebben halverwege.
Mijn buik staat echt op knappen en soms weet ik niet meer of het nou mijn darmen of wat anders is.
Het voelt hetzelfde als ongi worden, maar gaat en komt met vlagen.
Hoe voelde jij je vlak voor je zwnagerschap?
wat voor klachten had jij?
groetjes kruimels

Hallo allemaal,
'Het was eigenlijk een veel te mooie dag om met het huishouden bezig te zijn. Hier hebben we geverfd met van dat doorzichtige spul. Morgen zou de latex erop komen en we hadden gewoon witte, maar toen we met het doorzichtige bezig waren en de wanden vochtig waren zag het er ook mooi uit. Een soort van beige, dat zou ook mooi bij het bed passen. We zijn er nog niet uit. Daarnaast nog gezogen, de was gedaan, de tuin geveegd, etc. Maar nu is de zaterdagzon alweer aan het verdwijnen  
liefs,
        sterretje

bambi wat een scheetje van een hond!!!!!! ik heb even op hyves gekeken.
Ik accepteer jullie liever niet als vrienden, omdat ik bang ben dat iemand dan argwaan krijgt.
Maar ja als ik nu mijn echte naam en woonplaats zeg zodat jullie mijn hyves kunnen lezen, ja dan weet ook iedereen het
en ik heb het vermoeden dat een vriendin van mij wel eens op dit forum kijkt, omdat ze misschien wel wat vermoet.
hoe kan ik het jullie anders laten weten?
mmmm lastig haha
groetjes kruimels

Lieve kruimels,
Je hoeft helemaal geen innestelingsbloeding te hebben. Dat had ik ook niet. Ik had inderdaad krampen die op ongi- en darmkrampen leken in de week voor mijn nod, die verdwenen na een paar dagen. En de avond voor mijn nod kwamen ze weer en dacht ik dat ik ongi zou worden. Wat jij beschrijft lijkt er eigenlijk precies op. Ik had verder geen signalen of tekens van zwangerschap, alleen achteraf bleek ik die week ervoor vaker over moeheid te klagen. Spannend meid, ik hoop het zo voor je.
Liefs,
      sterretje

Kruimels,
Ik heb geen hyves. Je kunt toch ook wachten tot je zwanger bent en iedereen het weet. Ik wil het nog een tijd stil houden en ben ook voorzichtig met mijn naam. Daarna maakt het me niet zoveel uit. Wel vreemd dat iedereen elkaar nu van gezicht kent. Het heeft ook wel wat dat je een gezicht in je hoofd hebt, de werkelijkheid is vaak veel anders.

hey meiden

eerst effe iets anders want ik denk dat ik ongi wordt JAHOEEEE, nooit geweten dat ik daar o zo blij van werd haha, ik kwam net van de wc en daar zat wat bloed op mijn papiertje, nu maar hopen dat het doorzet haha

Bieb, je bent vriendjes met andere linda maar ik zal me ook aanmelden als je dat goed vind

Pip : spannend spannend morgen testen en we verwachten natuurlijk wel een positieve test he meid dus toi toi toi ik hoop het zo voor je

Engeltje : voor jou geld hetzelfde als voor pip, we willen zwangere klusbabes, (en klusbabes die eindelijk ongi worden na heeeel lang wachten haha)

Ik vind het zo leuk om de gezichten achter de namen te zien, ik ga zo miekje nog even bekijken en dan ga ik joey lekker naar zijn bedje brengen want die ligt al bijna in de bank te slapen

xxx linda

Terug
Bovenaan