Klusbabes "5"

he kruimels

nou meid dat maakt toch helemaal niks uit als je ons niet als vrienden wilt hebben met hyves, ik heb nu zoiets van ach dan maar, maar ik heb ook een vermoeden dat niet veel volendammers op de klussite zitten want daar zijn ze te nuchter voor en ikke lekker niet   hahah

xx xlinda

bedankt sterretje voor je reactie, ben gewoon beetje onzeker.
heb 2 dagen geleden negatief getest en mijn vriend roept nu ook steeds dat hij denkt dat ik zondag of maandag ongi ga worden.(hij heeft waarschijnlijk wel gelijk)
maar ik wil zo graag nog even hoop houden zolang er nog niks is.
had jij ook steeds het gevoel alsof je moest plassen ik ga er namelijk nooit vaak uit 's nachts maar de laaste tijd hou ik het echt niet vol de hele nacht.
ren ook bij ieder raar gevoel naar de wc om te kijken, en dan is er niks aan de hand.
hoe voel jij je nu? nog erg moe?
hoop echt dat je een hele fijne zwangerschap krijgt, waar je elke dag van kan genieten!
liefs kruimeltje

Hoi Linda,
Jippie, eindelijk hoef je niet meer te wachten. Al de 2e rd's deze week na lang wachten.
En voor engeltjuh, pipstip en kruimels wordt het spannend!!!!!
We gaan voor korte cycli en zwangere klusbabes.

he linda, welke linda ben jij eigenlijk uit volendam, jeetje wat wonen daar veel linda's zeg whawha.
of hoe oud ben je dat schiet ook al iets meer op
groetjes kruimels

linda,
echt super dat je nu eindelijk ongi bent, kan je weer lekker plannen maken voor het klussen deze maand, hopen dat voor jou sept/okt een hele vruchtbare maand is en dat die kleine joey gauw niet meer zo alleen is haha
xxxx kruimels

Hoi kruimels,
Ik moest niet vaker naar de wc, maar ik hoor het wel vaker terug als klacht. Ik had pas na mijn nod dat ik merk dat als ik naar het toilet moet ik ook meteen moet en niet kan wachten. De moeheid blijft. Ik probeer als het kan om in de middag even een uurtje te gaan liggen. Dan hou ik het niet meer. Verder heb ik af en toe last van duizeligheid. En de krampjes zijn er nog steeds, alleen niet constant. Ik probeer er van te genieten, maar ik ben voor anderen niet meer om van te genieten. Ik kan weinig hebben, maar ik merk het niet meteen. Ook een kwaal of ben ik gewoon een feeks???  (ik gooi het maar op de hormonen.)

hey kruimels

mijn hyves pagina is www.lindaluuk.hyves.nl

of als je bij zoeken lindaluuk intikt dan krijg je mij en dan staat er linda schilder en ik ben 29 jaar

xxx linda

Hey sterretje

dat is ik zwanger was, moest ik in ieder geval vaak plassen, en mijn humeur was dus ook verschrikkelijk (had ik zelf niet in de gaten haha) maar mijn hele omgeving zei dat ik niet te genieten was hahaha en ik had ook een soort krampjes, maar het kan ook zijn dat je dan je baarmoeder voelt groeien,

xx linda

Terug
Bovenaan