Klusbabes "5"

Hoi Linda,
Ik ben zo blij dat je dat zegt. Bij een zwangerschap denk je aan gezellig met zijn tweeen. Maar zo gezellig is het niet altijd. Ik laat het mijn mannetje meteen lezen.

Ik moet er even vandoor dames. We gaan eten.
Misschien tot latersssssssssss

eetze sterretje en wat zei je man over mijn reactie dat mijn humeur ook niet zo best was? ik ben er wel benieuwd naar haha

xxx linda

Linda: ik kon je al niet vinden op Hyves...goed idee dat jij mij dan maar vraagt om vriendjes te worden
Weet niet meer wie wie is ondertussen, dus even de namen opschrijven...

Er is weer geen reet op tv vanavond, alle films al gezien ook die op filmnet. Vriendlief gaat voetbal kijken, Nouja ik heb heroes opgenomen, die ga ik dan maar kijken...zucht

(heb bij t vegen ook geen afscheiding meer, joehoe. Hoef ik ook niet meer elke dag tegen jullie aan te zeuren dat ik nog vloei....)

He Miekje,

Zag op jouw hyves al iemand staan die ik ken, maar nooit contact mee heb. Zij zat bij mijn vriend in de klas. Ook hij heeft nooit contact meer met haar.  En ookal had ik wel contact met haar: my lips are sealed..........

xxx

hey bieb

jij staat al bij mijn vrienden, dus als het goed heb jij me geaccepteerd, ik heb een blauw truitje aan met joey op mijn schoot

xx xlina

en goed nieuws bieb dat er geen bloed meer bij zit, super,
bij mij zit er eindelijk licht bloed bij ik hoop zo dat het nu doorzet haha

de een is van het bloeden af en de ander begint haha

xxx linda

Terug
Bovenaan