Klusbabes "5"

Haha Linda, dat klopt ja. Wat voor de 1 een feest is, is voor de ander een drama...
nu nog even afwachten wanneer alles weer in werking gaat. Ik wil klussen!!

Ik ben trouwens ook op Hyves vriendjes met Stefanie...weet even niet meer wie dat is....
Schrijf voor mezelf nl.alle namen op,want de meesten hebben nl. schuilnamen

Hey meiden

ik ga nu stoppen, ik ga nog even tv kijken voordat de mevrouw komt die reiki bij mij gaat doen, misschien tot straks nog even en anders wordt het morgen

xx x linda

Heej kruimeltje...ja wat voel ik eigenlijk???pfff ik denk te veel hihi
ik moet meer plassen dan normaal....
ben de ene keer heel erg humeurig en dan ineens weer vrolijk
en erg moe eigenlijk...
en ja ik heb steeds het gevoel dat ik ongi ga worden...
Ik hoop dat we allebei straks goed nieuws hebben....
de ene keer denk ik echt van ow volgens mij ben ik zwanger en dan denk ik weer van ach dat zul je je wel in je hoofd halen....
Dus al met al word ik behoorlijk moe van mezelf hihihihi
Liefs Mij

Hey bieb,

ik heb ook alles opgeschreve, haha weet je nou al wie ik ben, watn ik sta tussen je vrienden en stefanie is essy (dacht ik)

xxx linda

hey engeltjuh

ik hoop het voor je dat het raak is aan je klachten te horen zou je het wel bijna denken, ik denk dat ik er overheen heb gelezen, maar wanneer ga jjij testen??

xx linda

Linda, weet nu wie je bent hoor!!! al die namen ook, en dan vooral 2x Linda, heb t nu op een rijtje. OKe, essy is waarschijnlijk steffanie. Snel opschrijven

Ja engeltje, heb t ook gemist denk ik , Wanneer testen?

Ef gecheckt op Hyves, en t klopt van Essey
Kan me trouwens niks schelen als ze hier mijn echte naam zien, meeste meiden die hier komen zitten toch in t zelfde schuitje.

Ga ook stoppen, tot morgen!!!

Terug
Bovenaan