Klusbabes "5"

Nou het liefste test ik vandaag nog maar ik durf niej...
de vorige keer had ik donderdags positief getest en begons smaandags te bloeden...wat dus helaas een miskraam bleek te zijn...
Dus vandaar dat ik gewoon nog niej durf
liefs mij

Ja, bieb en Linda,

Jullie hadden het goed hoor met mijn naam. = Stefanie

he meiden!

bieb, jippie!! geen bloed meer!!!
linda, jippie!!! bloed!!! haha
Ik hoop voor jullie allebei dat het deze ronde beter mag gaan!

Liefs Jacqy

meiden,

ik ga lekker mijn mandje opzoeken zo.. dus welterusten voor straks!
morgenochtend lekker sporten en dan kom ik weer even buurten!

Liefs Jacqy

nou sterretje, ik vind het niet meer als normaal dat wij als vrouw veranderen in gedrag als je zwanger bent, moet je kijken wat er allemaal veranderd in je lichaam.
En die mannen maar zeuren over dat we chagrijnig zijn, nou als ooit de dag komt dat de man ook een kind kan dragen en baren dan praten we nog wel eens weer met ze, haha.
Ik vind het trouwesn super tof ondanks dat je zwanger bent dat je gewoon gezellig hier blijft, bij ons.
Ik vind het tenminste heel erg leuk, en ik zou jullie ook gewoon willen blijven volgen hoor, mocht ik zwanger raken.
Eigenlijk ben ik er helemaal niet zoveel en zeg ook lang niet altijd wat, maar ben altijd heel nieuwschierig en geinteresseert in de meiden.
Ben benieuwd of we over een paar maanden met z'n allen op een ander forum zitten.
(als we allemaal zwanger zijn)
ik ga zo mijn bedje op zoeken, morgen heerlijk uitslapen,
welterusten,
xxxxxxxxx kruimels

engeltje,

laten we hopen dat we allebei over een paar dagen goed nieuws hebben, het lijkt er allemaal wel veel op bij ons, maar je weet hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden.
Ik ben ook moe, heb vreselijke krampen onderin mijn buik, al een week.
Vanavond had ik zere tepels onder de douche, maar ja als ik ongesteld moet worden dan heb ik ze ook wel eens gevoelig. ik weet het ook niet meer, zucht zucht......
Hoop het gewoon zo, het is zelfs al zo erg dat ik de datum al uitgerekent heb dat als het deze keer raak is wanneer ik dan uitgeteld ben. 28Mei.
Of is dit wel heel bizar?
Was afgelopen vrijdag met de vriendin van mijn vader in de stad en ze moest nog bij de hema en prenatal naar kleertjes kijken voor haar kleinzontje, zucht, ik heb allemaal van die kleertjes in handen gehad en dacht wat zou ik kopen als ik zwanger was.
de meeste kleertjes begonnen met maatje 50 maar er hingen ook kleertjes voor couveuze kindjes, maatje 44, wat ontzettend klein zeg, schatig
Nou ja het is nu gewoon nog niet zover helaas.
Als er maandagmorgen nog geen rd's zijn dan ga ik testen met mijn ochtendurine.

Ik ga nu lekker mijn bedje ik, (lig ik eigenlijk al met de laptop op schoot, haha) en morgen heerlijk uitslapen.
Iedereen een hele fijne zondag en welterusten meiden,
groetjes kruimels

Hey meiden

een goedemorgen deze morgen

Kruimeltje en engeltjuh, ik hoop het echt zo voor jullie, jullie zijn steeds in mijn gedachte en ik  voor jullie echt spannend,

Kruimeltje: leuk he al die babykleertjes, toen ik zwanger was had ik aan de verloskundige na ongeveer 7 maanden gevraagd of ze me kon zeggenof het een groot kindje zou worden of een normaal kindje, zij zei toen ongeveer 7 of 8 pond, ik kleertjes gekocht voor maat 56, want ja dat ging dan met een kind van 8 pond het beste haha maar 10 weken voor mijn bevalling kreeg ik een megahoge bloeddruk, mijn bloeddruk was steeds 120/65 en dat was super en in ene ging ie naar 180/110-115 en dat is heel gevaarlijk, joey heeft de laatste 10 weken ook geen voeding enz, meer gekregen want dat wordt dan afgekneld, ik heb ook in het ziekenhuis gelegen en daarna op een bed in huis, inmiddels liep ik in het ziekenhuis want daar moest ik ook bevallen, en toen vroeg ik aan een gyn 2 dagen voordat ik ging bevallen of hij mij kon zeggen of ik een groot kind kreeg, toen zei hij je moet blij zijn als ie hooguit 3 of 4 pond wordt, dus dat was wel effe slikken en 2 dagen daarna werd alles opgewekt en werd joey geboren en was net aan 4 pond haha ik had dus kleertjes mee maat 56 en dat was gewoon zielig om te zien hij verdween er gewoon in, haha mijn man op   zoek geweest naar kleine kleertjes en kwam op een gegeven moment terug met pakjes maat 42-44 echt heel klein, maar zoooo pittig, haha die pakjes bewaar ik ook altijd die zal ik ook niet weggooien, met dit verhaal wil ik jullie trouwens niet bang maken hoor,ik had gewoon dikke pech die laatste 10 weken,

xxx linda

oja vergeet ik weer , ik voel me net als een dweil haha
vanmorgen kwam ik van de wc en had helemaal de hoop dat mijn ongi door zou zetten, toen zat er weer bijna niks geen bloed  wel een beetje van die rode slierten  maar ik hou moed, want zoals ik me nu voel zou ik denken dat mijn ongi wel door gaat zetten, af toe dan draait ook alles in de rondte voor mijn ogen, maar ja er moet ook een paar maanden ongi uit hahaha ik wacht het maar weer rustig af want meer kan ik ook niet doen
meiden tot vanmiddag, ik heb vanmorgen een kinderverjaardag, dus vanmiddag of vanavond ben ik weer even van de partij

iedereen een hele gezellige zondag

xxx linda

P.s ik ben trouwens wel aan het l*llen zeg valt mij nu pas op hahaha

Terug
Bovenaan