Klusbabes "5"

Goedemorgen iedereen!

Nou maar weer eens getest: wederom NEGATIEF. Ik heb m'n lichaam officieel "stuk" verklaard!

X

Wat een goed nieuws hier allemaal:

bieb gestopt met bloeden, linda bijna, engeltjuh nog steeds geen bloed...spannend hoor!

Ik ben er inmiddels echt helemaal klaar meer. Ik heb echt  bijna  3  week geleden doorzichtig rekbaar slijm gehad...en nu nog niks!!!!!BOE!!

X

Hé Pip balen zeg dat je negatief hebt getest, wat een vreemd lichaam hebben we toch he?

Linda idd met paard op foto.

Essy, wie ken jij dan van mijn hyves, degene die uit dezelfde woonplaats komt als jij?
Ik heb daar nl op school gezeten, vervolg opleiding, eigenlijk zat zij bij mijn vriendin in de klas vandaar dat ik haar ook wel sprak. Grappig dat jij dan ook iemand kent die er bij mij op staat.

xxx

pip wat rot voor je dat je weer negatief getest hebt, je zou er wat van krijgen he van zo'n lichaam.
het valt ook allemaal niet mee, ik weet er alles  van.
je hoopt en denkt en voelt en  10 tellen later blijkt alles net anders te zijn als dat wat je dacht.
ik ben inmiddels weer 1 nachtje verder, maar nog niks geen rd's te bekennen, gelukkig.
maar als ik naar mijn temperatuur kijk op m'n kalendertje dan heb ik 9 of 10 September mijn ei gehad en kan ik dus ook net zo goed morgen nog ongi worden gggrrrrr.
Ik blijf hoop houden en dat moet jij ook doen hoor zolang er nog geen rd's zijn!!!!
heel veel succes
groetjes kruimels  

goeie morgen miekje,
ook weer van de partij, haha.
lig nog lekker in mijn bedje maar ben wel net wakker.(echt zondag, mmmmm)
Ik begrijp dat je dus een paard hebt?
ik heb zelf ook paarden, een 1 jarige merrie een twee jarige merrie een shetlander en een kwpn schimmel waar ik op rij.
hoe kon ik jou ook alweer vinden op hyves?
groetjes kruimels

@pipstip: Balen meid. Soms kom je er ook helemaal geen wijs uit. Maar dat hebben we hier al vaker gezien, helaas.
@Linda: Nou het bleek dat mijn mannetje het al wist van een collega van hem. Zijn vrouw had ook "buien"
liefs,
        sterretje

@kruimels: Het viel mijn man op dat ik weinig kon hebben en hij zei dat ook, maar hij verwijt het me niet. Ik weet dat ik een zeer geduldig mannetje heb. Dat merkte ik gisteren ook weer. Ik had plots namelijk een krampen dat ik zo ongeveer omviel van de pijn. Dit is tot twee keer toe geweest, waarvan 1 keer 's nachts. Mijn mannetje is wel gewoon opgestaan. Als het vandaag nog eens gebeurt gaan we naar de weekendarts. Ik heb een soort van buikgriep en hou niks  lang binnen. Ik ben bang dat ik dadelijk te weinig opneem en afgeef. Hopen dat het vandaag beter gaat. Ben gestart met beschuitjes en thee.

@kruimels: Ik hoop ook dat we straks met zijn allen op het forum kunnen. Misschien als klusmama's?
Goedemorgen Mieke

Terug
Bovenaan