Klusbabes "5"

Hey meiden,

Ik moet nog een boel bijlezen, maar wilde toch eerst reageren. Moet namelijk ook nog opruimen hier, dus kan af en toe wat bij lezen.
Bieb: Ik ben een vriend van jou op Hyves, misschien andere Linda nu ook wel, maar die staat met haar zoontje op de foto.
Essy: Sorry, maar ik heb je berichtje verwijderd. Dacht dat als andere het lezen van mijn vrienden, dat ze hele rare dingen gaan denken of gewoon denken dat het inderdaad over zwanger raken gaan. Heb er echt over nagedacht, maar wil nog even het risico niet lopen.
Rest lees ik dalijk wel weer bij. Fijne zondag allemaal!

Groetjes, Linda

goeie morgen sterretje,

Wat rot voor je dat je je niet lekker voelt,
Weet je zeker dat je wel een griepje hebt, misschien zijn het wel zwangerschaps kwaaltjes.
Ik hoop voor je dat die krampen snel overgaan, ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt. je bent nog maar zo kort zwanger, ik duim voor je
toch een fijne dag gewenst, geniet van het weer, waarschijnlijk de laatste zomerse dag.
beterschap
xxxxxxxxx kruimels

Hoi meiden,

Ben ik weer ff. Sorry, ik net even vlug bijgelezen maar, was echt te veel hoor sorry meiden. Vrijdag leuke avond gehad met de meiden en gisteren hebben ze me mee uit eten genomen en daarna weer de kroeg in, was 5 uur thuis pffff hihi. Wel lief van ze hoor. Ff een paar dingen die zijn blijven hangen

Pip; verdorie meid, weer negatief ..... we zitten toch maar raar in elkaar zeg!

Linda; Jippie lin, weet ff niet of het nou ook had doorgezet maar in ieder geval bloed !!!

Bieb; Jippie bij jou geen bloed meer ..... super

Engeltjuh; spannend hoor .... wanneer ging je nou testen?

Jeetje jullie met die hyves , ik heb geen hyves sorry

kus happy

Zo, ik ben ook weer bij gelezen. Ik las dat bieb al wist welke linda linda was (begrijpen jullie het?!).
Linda en Bieb, super, de ene bloed en de ander geen bloed!!!!! Is er weer iets om naar uit te kijken.
Engeltjuh, spannend hoor. Ik heb trouwens gehoord dat je een kans van 1 op 3 hebt om in de eerste paar dagen een miskraam te krijgen en 1 op de 10 voor de 2 maanden erna. Als je dus gewoon overdag test wanneer je gewoon wat gedronken hebt en je bent dan zwanger dan ben je de echt kritieke dagen al voorbij. Misschien is dat een idee?
Pip, jammer, weer een negatieve test. Wanneer komt de positieve test nou??

@ sterretje: wat een rare klachten. Kan buikgriep zijn , maar misschien stiekem toch zwanger?
@pip stip klote weer neg. getest

Ik ga toch voorzichtig ****************** strooien. Niet meer gebloed. Had alleen beetje afscheiding na t rennen vanmorgen, maar ga er vanuit dat dat dus door t rennen komt, dat er nog beetje inzat

Nou had ik t er vanmorgen met vriendin over, ze vond t misschien niet erg verstandig om nu alweer te beginnen (kreeg natuurlijk weer negatief verhaal over collega van haar die ook een bbz had, en die gelijk weer ging beginnen en bij wie t helemaal weer mis ging...) Ik zei al, niet iedereen is t zelfde natuurlijk. Maar misschien heeft ze ook wel gelijk. Ik wacht liever een maand, dan dat ik weer een mk krijg.

Wat ik wel raar vindt is dat ik een erg gevoelige baarmoeder heb nu, en ook af en toe steken bij linker eileider (daar ook mis gegaan.) Had ik al voor mijn mk   hoor, maar misschien is er daar toch iets niet goed waardoor t mis is gegaan. Toen ik t de vorige keren ook had weet ik niet meer of t was voordat ik ong moest worden, of voordat ik mijn eisprong had ofzo. Het is dus gevoelig  als ik te hard  ga zitten, of over bobbel rij. Dus gewoon bij beweging. Het doet geen pijn, maar gewoon gevoelig.  
Ik heb ergens eind okt afspraak met gyn, maar heb toch  nog wat vragen dus. ZOu ik ook hiervoor de huisarts kunnen bellen,of dat ik even langsga? Hij kan mij daar toch ook verder mee helpen? Of moet ik toch de gyn bellen? Weet niet of  hij een tel. spreekuur heeft. Gyn heeft trouwens niet gezegd dat ik moet wachten tot ik weer bij hem langs ben geweest.

Hey Bieb, ik denk dat je gewoon de dokter kan bellen, maar als je de kans hebt zou ik persoonlijk liever de gyn bellen. Die weet er toch meer van. Kan je trouwens niet wat informatie erover vinden op internet? Heb je meteen je antwoord. Of zou je dan allerlei ernstige verhalen tegen komen?
Ben echt blij voor je dat het bloeden zogoed als opgehouden is!!

Terug
Bovenaan