Klusbabes "5"

hoi meiden,

jeetje het was heel veel om bij te lezen. denk niet dat ik alles heb onthouden maar hier komt ie.

Pip balen weer nega, nou laat die ongie dan maar komen.
Bieb jeee nu is het echt bijna over. en ik zou gewoon de gyn. bellen als je vragen heb.
Linda jee daat komt je ongie, laten we hopen dat het doorzet.
Engeltjuh gewoon testen meid, je kan toch niet 2 weken in   spanning gaan zitten ?? het kan ook misgaan na 2 maanden, die zekerheid is er nooit dat het goed of fout kan gaan. succes ermee.

Ga zo ff nog miekje en essy op hyves bekijken en rimkes nieuwe foto.

Happy ik had ook geen hyves maar heb er speciaal 1 aangemaakt voor de meiden  hahaha. en heb zelfs al wat vriendjes (de meeste zijn mijn echte vrienden) en me ex hihihihi. Me 1e echte grote lievde (tom) maar heb hem ingeruild voor mijn huidige ventje hihihih.

eeemm wie ben ik vergeten. ??? Sterretje was al zwanger hoor, weet niet wie dat net zei??? maar kolpte niet helemaal.

kruimels was ook nog iets mee, ohja morgen testen toch?? nou veel succes ermee. meer zwanger willen we zien.

ga nu duss ff kijken op hyves.

xxx Bambi

heb net ff de hyves bekeken.

wog miekje jij had ook een geweldige trouwjurk. super en hele leuke en mooie fotos. en ook een mooi paard. heb tot vorig jaar ook paard gereden. me tante heeft een eigen ponnyclub dus ben er nog wel eens te vinden.

dit herinnerd mij eraan dat kruimels naar duerne is geweest vorig weekend toch. horse event. hoe was het ??

essy jou kapsel is erg leuk.
Rimke jij bent een heel ander persoon zo met dat bruine haar. dacht echt heb ik nu de juiste persoon wel hihihi.

xxx Bambi

hey meiden

daar ben ik weer eventjes

Pip : balen dat de test weer negatief was, daar wordt je niet blij van, succes meid

bieb: als je vragen hebt of het niet vertrouwt moet je gewoon de ha bellen of de gyn, dan kan je de situatie uitleggen, en ik denk dat je dan gewoon wel even langs mag komen

enne hier bloed het weer lekker, me humeur laat het ook weer gezellig afweten, manlief is ziek dus het is hier een gezellige boel haaha,
maar ik ben wel blij dat her weer bloed te zien is

xxx linda

hihihi, anders he? Ben van mezelf ook wel donker hoor, maar niet zo...........
Ik zit me vandaag te bedenken dat ik al 5 dagen geen hoofdpijn meer gehad heb! Wat een feest, ik lees alleen maar over zwangerschapshoofdpijn maar weet niet of het ook de andere kant op kan werken......................wie weet, zou voor mij heel wat zijn!!!

ohja rimke is natuurlijk wel steeds spannender, waneer was je nod ook alweer, van de week toch ? donderdag ?? weet niet meer moek ff op de roze wolk kijken. hoop het echt voor je hoor.

Over hoofdpijn gesproken heb dat al vanaf vrijdag steeds een beetje en vandaag al heel de dag. gatsie, heb het steeds rondom me ei. heb ook al een paar dagen last van me buik, maar donderdag had ik mega rekbaar slijm en daarna niet meer gezien. wel slijm maar niet zo rekbaar. maar goed we hebben woensdag, donderdag en zaterdag goed geklust hihhih  en krijg hem vanaaf ook wel zover whahahah. heb nu zoiets van laten we er maar gewoon lekker voor gaan en kan me niet schelen of er geen dag of 1 dag tussen zit, wil gewoon een beebje hahaha.

Ben oude bekenden aan het hyven hihihi. echt wel grappig, je kan nog best veel mensen vinden (nog meer exen whahahaha)

xxx bambi

hey bambi

dat wordt een gezellig zooitje met al die exen, wordt je mannetje niet jaloers haha

xxx linda

hey meiden

ik ga stoppen want ik heb nu visite tot vananvond

xxx linda

poeh wat is er hier veel verteld. Ik ben de helft al vergeten.
ik doe eens een poging
Bieb gelukkig dat je nu niet meer bloed!! Zijn de ramen al dicht?

Linda wat raar...ik hoop voor je dat eht geod doorzet, kun je weer verder.

Pip wat jammer dat het negatief was...nu weet je nog niet veel meer

Engeltje en kruimels Succes!!!

ben ik nog iets of iemand vergeten???

Terug
Bovenaan