Klusbabes "5"

even een rectificatie

Linda gelukkig dat je ongi bent geworden. En nu  op naar de volgende ronde!!!

Ik heb 6 dagen last gehad van die afscheiding, de laatste twee dagen  ietwat meer. En nu is het weg (voorloopig dan). Moet ik dit nu als ongi beschouwen???

Bruine afscheiding, geen rood bloed. En het was bij lange na niet zo heftig als mn ongesteldheid normaal is. Ik heb ook geen noemenswaardige krampen gehad

@bambi: whahaha, het wordt een volle boel, zo met die exen

En wat is iedereen aan het doen vandaag, behalve op hyves kijken? Iemand had een verjaardag en verder?
Ik lig lekker in mijn bedje en leef even op beschuit met thee. Ik had nog wat oude videobanden liggen en die net bekeken. Ik heb me ook ziekgemeld voor morgen. Ik vond het echt balen. Ik was vorig jaar geen een keer ziek.  Zo af en toe weer flinke steken, maar tot nu toe is mijn eten binnen gebleven. (sorry )
liefs,
          sterretje

@renee: wat vreemd. Hoe lang was je vorige cyclus? En op wlke dag zit je nu? Zou het misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest? Ik heb begrepen dat de bruine afscheiding vaak oud bloed is? Zou het misschien kunnen dat je een cyclus hebt overgeslagen?

Na het stoppen met de pil was mn cyclus 63 dagen. Ik zit nu op dag 52...

whihihihi ik bekijk die exen alleen maar hoor, ga ze niet toevoegen, hed dat alleen met 1 ex gedaan, die zie en spreek ik nog wel eens en tja dat blijft ook een beetje mijn poepie.
Gelukkig heeft mijn ventje er nul komma nul problemen mee, hij weet dat ik van hem ben en kan ook redelijk overweg met me ex.   Geen probleem dus.

Maar ik ga er vantussen, want me ouders komen op visite en blijven lekker eten.    heb Verse groente soep op staan jammiiieeee.

sterretje hoop dat je snel opknapt, hoop echt dat het een griepje is en dat het niet met de zwangerschap heeft te maken. Let goed op je temp. want koorts is gevaarlijk voor de baby. Sterkte. Kom straks nof ff buurten hoor.

xxx Bambi

Hoi renee
poeh moeilijk. Misschien dat je op dag 63 voor de zekerheid kunt testen. Maar anderzijds, nu weet je ook niet duidelijk hoe lang je cyclus is en wanner je nieuwe cyclus begint. Misschien heeft een van de andere dames hier nog tips??
succes,
    sterretje

Terug
Bovenaan