Klusbabes "5"

Hoi Bambi,
Thx meid. Nou het zijn echt mijn darmen en ik heb de symptomen opgezocht, want ik maakte me ook even zorgen.
Heel veel plezier en smakelijk eten!!!!
liefs,
          sterretje
(alleen kijken(op hyves)? oh dat mag.

OEPS sorry sterretje ik ben jou helemaal vegeten! excuseert u mijn lompheid . ik ben toch een botte boer!
Ik hoop dat je je alweer wat beter voelt. Beterschap!

Ik heb donderdag een personeelsuitstapje ik ga die ochtend testen ivm het nuttigen van een hapje en eventueel een (alcoholhoudend) drankje. Als het een innesteling zou zijn (je weet maar nooit) dan ben ik denk ik wel wat tevroeg, maar ja dan heb ik het in ieder geval wel gedaan.

Hihihi renee,
Het zij je vergeven. Dat maakt niets, ik heb het ook wel eens met al die verschillende meiden en al die verschillende verhalen. het is moeilijk om het soms bij te houden.
In ieder geval bedankt.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Wat doe je als je do neg. test? toch drinken? Want het is dan nog een week van je  63-dagen nod af.

Ik weet het niet, ik drink eigenlijk bijna nooit. ik ga ook eigenlijk nooit stapen.  Maar mocht hij positief zijn dan weet ik in ieder geval zeker dat ik helemaal niets drink!!

Met die hapjes moet je idd ook nog goed opletten. Ik kreeg er vrijdag aangeboden en dacht: laat ik er een zonder kaas pakken. Ik neem er een en neem het framboosje eraf en zie vis. Maar welke? Of die rauw of gerookt was????

Hoi Renee,
Dat is wel vervelend dat afwachten.  Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt
liefs,
        sterretje

heb je wel op tijd gezien gelukkig!

Soms dacht ik wel eens was ik maar een vent. Dan hoefde ik me niet zo druk om alles te maken. Alleen af en toe eens knuffelen op 'commando' en daarna lekker zuipen en eten wat je wil... wat een gemene wereld!

Ik ga me eens douchen. Ga dadelijk ter gelegenheid van mn schoonmoeders verjaardag uit eten.

Tot vanavond misschien!

X

Heel veel plezier en idd misschien tot vanavond.
Ik ga eens proberen iets te eten met mijn mannetje.
liefs,
        sterretje

Terug
Bovenaan