Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

http://lilypie.com"> src="http://t2.lilypie.com/IHHop2.png" alt="Lilypie 15-80 dagen cyclus Ticker" border="0" />

Naja, zeg...die bannertjes zijn me niet gezind...
Dan maar de oude weer...!!!!

Bijna 12.00...de ochtend zit er weer bijna op!

Naat, wat oneerlijk dat je je autootje weer in moet leveren! Ze snappen het ook echt niet daar he!!! Degene die het echt nodig hebben, die pakken ze alles weer af en degene die de boel belazeren krijgen alleen maar meer!!! ZOOOOOOOOOOO STOM!!!
Hoop dat je snel een oplossing vindt!

Bolle, spannend zeg! Ik hoop voor je dat de echo een lief klein frummeltje laat zien met een luid kloppend hartje! daar ga ik nu even vanuit! Hou ons op de hoogte!!!
En nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fijne dag gehad en nog leuke dingetjes gekregen???het mooiste cadeau heb je natuurlijk al!! En hummelfrummel in je buikje!!!

Meiden, tot laterzzzzzz....

Knuf Joepie

Heej meiden was ik ook weer ff... wat een heerlijke weertje weer he! komen alleen steeds meer vliegen, dat is minder, maarja hoort erbij....
Net koffie visite gehad. er gezellig weer us. achternichtje van me, lang niet gesproken en via hyves weer meer contact en dan ook maar ff date he! was geslaagd. zij heeft zoontje van 3maandjes. wat een klein schatje zeg dan weer bij vergleken onze zoon...hihi.. ik niks gezegd nog natuurlijk!! hihi..maar we spreken gauw nog us af, dus dan krijgt ze hopelijk leuk nieuws te horen....hihi...
Hej

Gerdien:

Ik vind al die verschijnselen bij jou wel spannend hoor. moeilijk is dat he, je wilt jezelf niet voor de gek houden, maar je hoopt zo graag op mooi, tof, wonderlijk nieuws! ik had opt laatst van de vorige zwangerschap ook vaak bloedend tandvlees, dus is echt wel n verschijnsel meid! doe rustig aan! ik duim heel hard voor je!!!! spannend! hopelijk sta je na volgende week ook gezellig bij mij en de andere zwangeren!!!! duim duim duim...
En Nathalie:Wat sneu zeg, nu echt je auto weg gaat..pff hoe durven ze. vind het echt rot voor je. is er niets aan te doen dat je iets terug krijgt ofzo? pfff maarja met dit weer is misschien ookwel heerlijk om in je rolstoel je te verplaatsen ofniet? voor grote afstanden is het natuurlijk geen pretje. wordt je zo afhankelijk he meid.. echt kl*te.... en hoe is t nu met je baan trouwens? die wilde ze toch ook soort van je afpakken? heb je daar al meer zekerheid over? ik duim ook voorjou meis, dat alles goed mag komen en ook dat er zo'n super wondertje in jullie leven mag komen! komt hopelijk allemaal goed!
Hou je taai meis!!
En dan onze Bolle:Gaaf zeg, morgen de eerste echo. hier ziet manlief daar ookal naar uit! is altijd heel bijzonder voor de man, dan zien ze pas wat er in je buik groeit. zelf voel je al vanalles, maar hun natuurlijk eigenlijk nog niets... maar ga er lekker saampjes van genieten meis! hopelijk is alles oke! maar zal vast wel! meid super! we horen wel hoe het was he!!!
Nou en de rest hier.... gaat het met iedereen goed? leuk alles weer te lezen. merk wel dat er weer wat een het werk zijn enzo, en lekker van het weer genieten, dan ist hier echt wat rustiger....
Ik ga zo ff eten met zoonlief en dan lekker alweer de was naar binnen! super wat droogt dat heerlijk snel met dit weer!
Meiden, fijne dag allemaal knuf mij

Hier nog even via lilypie een bannertje gemaakt.. ff testen of het wil....
http://bd.lilypie.com/Tyeqp2.png

stom zeg... dan maar weer via babybrabbel.....pfff
weet iemand nog een leuke site waar je grappige banners kan maken???

Terug
Bovenaan