Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hahhaha ja kei goed hè, ikke lekker brabants lullen, valt het op. Ik ben idd een Drentse, geboren zelfs, zelfs geboren in het dorp waar ik nu nog steeds woon. Al denken andere mensen dat ik hier niet vandaag kom omdat ik gewoon NL lul, hihih. Ja ik zeg altijd kei goed, zeg ook regelmatig Houdoe of Haije, maar das dan weer Limburgs. Hoe ik eraan kom? Nou kennisen van de camping van vroeger komen uit Brabant. Zet mij een week in Brabant en praat nog meer raar. Had mijn nichtje aan de telefoon toen ik terug was, zegt ze: ''Praat eens normaal joh" hahaha. Werkte toen als bijbaantje bij supermarkt, ging ik mensen gedag zeggen met Houdoe, oeps. Ik neem heel snel dingen over.   Al jaren niet meer in Brabant geweest, maar dat kei krijgen ze er bij mij niet meer uit. Mijn eerste vriendje was een Limburger. Heb eens gezegd dat ik dat platte limburgs wel kon verstaan, nou die praat dus niet meer normaal tegen mij hè. Grappig hè die taaltjes. Maar mijn eigen dialect kan ik niet zo goed hoor. Wel bepaalde uitdrukking heb ik, waar ik niet eens van besef dat dat niet Nederlands is.   En tegen opa wil ik wel een knauwen, maar verder gewoon NL met een vleugje van dit en van dat, hihih.

Ohhhhhh MamaJM wat een schat van een man heb jij zeg. Echt elke ochtend? Ook door de weeks? Zelfs als je niet zwanger bent, hihih. Nou de mijne is wel heel bezorgd als ik wat heb. Ga het nog zwaar met hem krijgen als ik misselijk word en niet zoveel wil eten, want dan word ik gewoon gedwongen hoor. Ach wie weet. Niet dat ik veel te klagen heb, maar ontbijtje of wat vaker koken zou wel attent zijn.

Ik was nog ff ingedut komt mijn broertje binnen. Gelukkig stond laptop op slaapstand. Ik dacht ik hoop zo dat hij de laptop niet mee neemt naar beneden en dan deze site ziet. Dus ik zeg al tegen hem ga maar vast naar beneden, kom er zo aan, hihih. Snel ff lap om mijn gezicht kleding aan en hup naar beneden. Hij is nu weer weg, want ze gingen alweer bbq-en vandaag.

Ik ga maar eens ff verder lezen hoe het met de meiden gaat vandaag.

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Wat gaaf weer iemand zwanger!! GEFELICITEERD!!!!!
Echt heel erg leuk om te lezen allemaal die berichten.
Nou ik heb een nest met jonge katten haha vier in totaal!! Ze doen het goed en ik moet zeggen zo'n kattenbevalling is ook wel bijzonder hoor!!   haha
Ik heb er gelukkig geen werk aan dus dat valt al weer mee!
Hoor ik dit weekend dat mijn schoonzusje zwanger is!! Eerste ronde gelijk raak wat een geluk!! Hoop dat het bij ons ook zo snel mag gaan!
Nou ik ga even van het mooie weer genieten!

Liefs Kimmie

Hi Kimmie, gezellig dat je ff langs komt om te kletsen. Ohhh je schoonzusje zwanger, gefeliciteerd zeg! Niet stiekum een beetje gezonde jaloezie *knipoog* Ja ze zeggen wel ronde 1 is wel heel snel, maar als ik hier om me heen kijk. In de topic meiden van Maart zelfs twee meiden die in ronde 1 al zwanger waren. Maar ach vind het wel best zo, we klussen gewoon nog ff lekker door. Hoop alleen niet dat we er nog heel wat maandjes over doen. Ik zal voor jullie duimen dat jullie ook snel mogen vertellen dat jullie zwanger zijn.

Gezellig weekend gehad? Ook gebbq-t zekers net als ongeveer 3/4 van Nederland, hihih. Wens je nog fijne dag. En pas je wel op met het verschonen enzo van de katjes. Dat kan beter je vriend doen. Je kunt namelijk Toxoplasmose oplopen door jonge katjes. Moet je maar ff google voor informatie daarover. Slik je trouwens al foliumzuur?

Liefs Nathalie

Hallo lieve gonna be moms!!!! Ja we worden allemaal mama, het gaat ons allemaal lukken! Ik zie een blij berichtje van mamaJM, hartstikke gefeliciteerd, echt helemaal super meis! Geniet ervan. En dan de tweede, hoe voelt dat? Ik ga ook voor de tweede, lijkt me ook weer zo onwerkelijk.
Ik heb weer veel gelezen verder hier. Was ff een weekendje weg, ben cermemoniemeester voor mijn zusje die zaterdag gaat trouwen, dus daar waren we. Alles doornemen, best spannend hoor, maar heb er wel zin in. Ook blij als het daarna wat rustiger wordt. En wat helemaal spannend is, is dat mijn eitje ws. rond maandag komt. Dus 's nachts na de bruiloft moet er toch even geklust worden voor de zekerheid hihi! Hopelijk gaat dat ons lukken. Als ik dan zwanger raak is het wel op een bijzonder tijdstip, een om nooit te vergeten! Maar goed, laat ik niet op de zaken vooruit lopen, het duurt nog minstens 3 weken voor we daar zekerheid over hebben. Mijn ei komt elke cyclus een dagje eerder sinds het stoppen met de pil, vorige keren waren we daardoor iets te laat, nu hopelijk op tijd . Heb een goed gevoel dat deze keer gaat lukken en we een kindje mogen krijgen, zal wel nergens op slaan, ik wil het gewoon heel graag.....
Joepie en Gerdien, voor jullie nu ook weer een spannende tijd, zwanger of niet? Het enige is wachten, want je weet het gewoon niet he? Ik duim voor jullie!!!!! En Nathalie, succes met de 'bevruchting' hihi. Ik duim ook heel erg voor jou. Morgen NOD van Antoinette, succes meid!!!!!
Liefs Jolie

Ohhhh leuk Jolie, bijzonder dat je cremoniemeester bent zeg. Heel werkje lijkt me. Het geeft ook wel een beetje afleiding denk ik. Zal idd wel speciale nacht zijn als je deze ronde zwanger mocht zijn. Hier nog geen eitje hoor, maar toch bedankt. Geen idee wanneer die zal komen, we wachten rustig af tot ik wat voel. Al voel ik me vandaag niet echt heel erg fit, maar dat komt denk ik gewoon door het weer enzo.

Fijn om te horen dat je gezellig weekend hebt gehad en fijne avond nog!

Liefs Nathalie

Goedemorgen!

Nathalie, waar haal je al die leuke plaatjes toch steeds vandaan????

Ik hou het even kort, want ik moet weer even wennen aan het vroege opstaan en mijn spullen bij elkaar rapen voor het werk... hahaha!

Fijne (werk)dag allemaal!

Groetjes, Mickje

Hallo allemaal!! Heb het heel druk gehad dit weekend en even niet gekeken, en we hebben alweer een nieuw topic!!!! Wat is er weer veel bijgeschreven zeg. Heb weer veel leesvoer.

Met mij gaat alles prima, had eerst veel last van krampjes/steken maar dat is al een stuk minder, wel doen mijn borsten nog steeds erg veel pijn. Volgens mijn vriend zijn ze ook al groter. Ik ga morgen de HA bellen, dan is die eindelijk terug van vakantie. Ik ben benieuwd wanneer ik terecht kan. En daarna gelijk de VK bellen.

Ga eens even jullie berichtjes lezen...

Ben zo terug..

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan