Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Onze Nodlijst ff weer tevoorschijn toveren, die was verdwaald na pagina 2.

Wat hebben we al weer lekker veel gekletst zeg, hihih.

Nu ga ik echt slapen, weltrusten!!!! Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde

1e kindje                           16-05-08

Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08
[gefeliciteerd meis je zit op het wachtbankje hoor ]

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08      Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hallo allemaal,

Vandaag weer aan het werk gegaan.. pfff wel weer wennen om op 5.45 op te staan.

Nu heb ik helemaal geen kwaaltjes meer, volgens mij was ik weer veels te veel bezig met mezelf.
Dus nu denk ik weer, ik zal vast wel niet zwanger zijn.

Dan ga ik al de 6e ronde in, misschien heb ik ook wel geen eisprong mickje! Volgende maand ga ik dan ook ovulatietesten of iets dergelijks gebruiken als ik ongi wordt.

Hoe zit dat eigenlijk met temperaturen?

Hey Nathalie,

Het zit je allemaal niet mee he!! Wat een stel eikels bij het UWV echt ongelooflijkdat ze zo met je omgaan...!!! Ik wil je even heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven.......En hopen dat je heel snel zwanger bent zodat het geluk van een toekomstige kleine weer een zonnetje over dit schaduw trekt...!!

Hey Wijffies

Hier weer een berichtje van mij! Ben weer lekker aan het werk en de tijd vliegt werkelijk voorbij! Zag er heel erg tegenop om weer te beginnen, maar het gaat toch wel heel snel hoor en vindt het toch ook wel weer lekker om te werken! Lig nu de laatste 2 dagen om 7.00 wakker, terwijl om 7.20 m'n wekker gaat! Hihi, ik sta te trappelen om naar m'n kids te gaan! Vind het wel heel gaaf dat ik volgend jaar kleuters krijg! Vind dat zooooooooooooo leuk he, al die lieve kleine hummeltjes!!!

Naath, ik leef zo met je mee he, je staat zo machteloos en ze snappen het gewoon niet he! Je zou ze wel het liefst door elkaar willen schudden!!! Ik hoop dat je het redt zo en dat er gauw een andere oplossing komt, maar ik kan me voorstellen dat je even in de put raakt van die dingen hoor! En we kunnen je met z'n allen op gaan beuren, maar eigenlijk is het gewoon Kl*ten en zijn er geen andere woorden voor!
Hoop dat je gauw leuk nieuws krijgt in de vorm van een zwangerschap ofzo!

Gerdien,hihi...mutsen zijn we he! Eerst vol van die voorgevoelens en nu is het allemaal weg! Ik heb dat echt precies zo! We kunnen niks anders doen dan gewoon afwachten en dat moeten we dan maar doen! Jij bent al 2 rondes verder, dus ik hoop dat het raak voor je is...dan wil ik nog wel een ronde wachten...zo ben ik dan ook wel weer! *knipoog*

Bolle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hoe was de echo!!!!Ben je helemaal gerustgesteld???Als het lukt om een foto te maken van de echo en die hier te plaatsen, zou leuk zijn! Je moet ons niet te lang in spanning houden hoor!!!

Mickje, sommige ouders bieden idd geen structuur en dan moet je ze echt even weer bij elkaar vegen he! Ik hoop voor je dat het een beetje lukt! Hier gaat het wel redelijk, ik had erger verwacht! Zo, jij hebt vaak een ander klasje gezien! En nu moet je hier ook weer weg???Omdat het een noodlokaaltje is???Jammer dat je nog geen digi-bord hebt daardoor...is wel heel handig...in deze groep (groep 5) heb ik het ook niet hoor...dan nog lekker met het krijtje werken, ook leuk!
Volgens mij krijgt de midden en onderbouw ook nog wel een digibord, maar weet niet in welk tijdbestek!
Voel jij ook nog helemaal niks???Maar we gaan niet allemaal door naar de volgende ronde hoor, er moet er sowieso eentje zwanger zijn!
Da's idd niet veel geld, €150 per jaar voor de ziektekosten...ik betaal zowat €120,- per maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heb wel een heel luxe pakket, omdat ik echt een zorgenkindje ben/was! hihi!

Voor Esseltje...jij hebt over 3 dagen je NOD...spannend...vinden jullie het trouwens goed dat ik spring en britt eraf haal???We kunnen ze er snel genoeg weer opzetten als ze zich weer melden...misschien zijn ze allang een ronde verder!hihi!
En Antoinette laten we wel even staan, maar meisje, waar ben je??????????????????We willen zo graag weten hoe het gaat!!!

Ik ga weer even aan het werk!

Tot snel!

Liefs Joepie

Hey meiden,

Wat een berichten allemaal weer!! Moest even bijlezen haha
Nathalie: Wat een eikels daar zeg ongelooflijk!! Heb je geen rechtsbijstandverzekering??Misschien dat die wat voor je kunnen regelen! Ik vind het namelijk echt belachelijk dat je dit zelf allemaal   moet regelen!! Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt!!

Ik vind het nog een beetje moeilijk om alle namen te onthouden maar doe mijn best hihi!
Om me heen is iedereen zwanger! Ze vragen ook nu allemaal of ik nog geen kleine wil!! Tuurlijk wel denk ik dan maar zeg het maar niet! Het moet allemaal eerst nog maar eens lukken! Moet ook oppassen op mijn werk want zodra ik zwanger ben moet ik andere werkzaamheden gaan doen!

Die lijst met kwaaltjes!!! haha als je van alles last krijgt tijdens je zwangerschap ben je niet blij haha!

Meiden ik ga even naar mijn mams genieten vna het mooie weer!
Met de kittens gaat alles goed!! Mama kat doet het erg goed gelukkig!!

Veel liefs

Spannend ik sta weer op het wachtbankje!!!!!
Lady's ben nu zo lang bezig geweest met alles bij lezen dat ik nu ff geen tijd heb om op alles te reageren, mischien dat ik vanmiddag nog even een kijkje neem. Ben heel benieuwd naar de echo van bolle!!
Nathalie, heel veel sterkte!!

Dikke knuf Miranda!

NOD lijstje:

Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                  4e ronde

1e kindje                           16-05-08

Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08
[gefeliciteerd meis je zit op het wachtbankje hoor

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger
Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08
gefeliciteerd meis je zit op het wachtbankje hoor

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger
Spannend!!!!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008 Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008 Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Terug
Bovenaan